Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Πέμπτη, Οκτωβρίου 23, 2014

«Συσπείρωση» όλης της Πρέβεζας στο πλευρό του Φιλαθλητικού κόντρα στην ΕΑ Λάρισας


«Πρέβεζα η πόλη μου, βόλεϊ το άθλημά μου, Φιλαθλητικός η ομάδα μου!». Με το σύνθημα αυτό, διοίκηση, προπονητής και αθλήτριες του σωματείου, καλούν τους φιλάθλους της πόλης να δώσουν το Σάββατο (3μ.μ.) δυναμικό «παρών» στο ΔΑΚ Πρέβεζας, για την αναμέτρηση της 2ης αγωνιστικής της Α2 Γυναικών βόλεϊ, με αντίπαλο την ΕΑ Λάρισας.


Η ήττα της πρώτης αγωνιστικής έχει «πεισμώσει» τα κορίτσια της ομάδας, που θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, απέναντι σε έναν πολύ δυνατό αντίπαλο.
Ο αγώνας αυτός είναι μία πρόκληση για το Φιλαθλητικό, από τις πολλές που έχει να αντιμετωπίσει στην Α2.

Αναλυτικά το πρόγραμμα:

Α2 Γυναικών, 2ος όμιλος
2η αγωνιστική

Σάββατο 25 Οκτωβρίου
ΔΑΚ Πρέβεζας 15.00: Φιλαθλητικός Πρέβεζας - ΕΑ Λαρίσης, Διαιτητές:  Γκόλφης,  Γλωσσίδης


Ελασσόνας 18.00: Ένωση Ελασσόνας - Θρίαμβος, Διαιτητές: Παρασκευάς, Τόκα

Παραλίας 17.00: Μεσσηνιακός - Πορφύρας, Διαιτητές: Γεμένης, Κωνσταντινόπουλος

Ν. Ιωνίας 19.00: ΑΣΠ Ίωνες - ΓΣ Χαλανδρίου, Διαιτητές: Χατζηδούκας, Οικονόμου

Κυριακή 26 Οκτωβρίου
Απόλλωνα 17.00: ΑΣΠ Απόλλων - Πετρούπολη, Διαιτητές: Γκολφινόπουλος, γεράνιος

Νεάπολης Λάρισας 17.00: Φιλαθλητικός Λαρισαϊκός - Ακρίτας Καλαμάτας, Διαιτητές: Αντωνούλης, Γρουσόπουλος




Πρέβεζα η πόλη μου,
Βόλεϊ το άθλημά μου,

Φιλαθλητικός η ομάδα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου