Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 04, 2016

Δωρεάν διαφήμιση στην Πρέβεζα σε παγκοσμίου βεληνεκούς περιοδικό μέσω του Akis !


Μια πρώτη τάξεως δωρεάν διαφήμιση γίνεται στην Πρέβεζα μέσω του γνωστού Πρεβεζάνου Κομμωτή και όχι μόνο, Akis σε παγκοσμίου βεληνεκούς περιοδικό με την ονομασία ENVie.


Το εν λόγο περιοδικό έχει έδρα την Γαλλία και κυκλοφορεί μεταφρασμένο σε οχτώ γλώσσες σε όλο τον κόσμο.  Αξίζει να τονίσουμε, ότι σε κάθε τεύχος επιλέγεται από το περιοδικό μία και μοναδική συνέντευξη, έτσι σ’αυτό το τεύχος,  την τιμητικής της μέσω του Πρεβεζάνου καλλιτέχνη, Κομμωτή, Φωτογράφου και MYA (make up artist) έχει η Πρέβεζα, αφού ο συνεντευξιαζόμενος, έκανε αναφορές στην πατρίδα του. 

Μπράβο Άκη !!!

Δείτε το EN Vie στην ηλεκτρονική του μορφή, όπου και φιλοξενείται ο συμπατριώτης μας, κάνοντας κλικ ΕΔΩ

Διαβάστε, μεταφρασμένη την συνέντευξη που παραχώρησε ο Πρεβεζάνος Καλλιτέχνης, Akis στο γαλλικό περιοδικό.

EN Vie: Πότε ξεκίνησες την καριέρα σου; Άκης: Στην ηλικία των 14 ξεκίνησα να ασχολούμαι με τη φωτογραφίας ,τώρα είμαι 42 χρονών, είμαι κομμωτής και ασχολούμαι επίσης με το styling και επαγγελματικό μακιγιάζ αλλά η φωτογραφία είναι το χόμπι μου από τότε που ήμουν παιδί και θα παραμείνει η «πρώτη αγάπη». 

EV: Από τη εμπνέεσαι ; Α: Ζω σε ένα μικρό παραθαλάσσιο χωριό που ονομάζεται Μύτικας, κοντά στην Πρέβεζα, Ελλάδα. Ο τόπος που ζω είναι ευλογημένος. Εμπνέομαι από τα πάντα που μπορώ να βρω γύρω μου, από τους ανθρώπους τα τοπία: θάλασσα, βουνά, δάση αλλά και την ιστορία της χώρας μου, τα πάντα που μπορώ να μετατρέψω σε τέχνη. Στο συγκεκριμένο concept εμπνεύστηκα από την Ingrissena. Αυτη στέκεται σαν μια βασίλισσα της φυλής της , το κοστούμι συνθέτη μια επιβλητική γυναίκα περήφανη για τον εαυτό της αλλά ταυτόχρονα ήρεμη στο πνεύμα. 

EV: Πότε άρχισες να σκέφτεσαι ότι μπορούσατε να κάνετε τα πάντα για ένα shooting και δεν είστε μόνο ένας φωτογράφος ή μόνο make up artist ; Α: Έχω εργαστεί σκληρά και έχω πάρει πολλά βραβεία στην μου χώρα και στο εξωτερικό, πρώτα ως φωτογράφος και ως κομμωτής. Κατά τη διάρκεια των ετών έχω συναντήσει πολλούς ανθρώπους έτσι είχα την ευκαιρία να κάνω πολλές συνεργασίες με κορυφαία μοντέλα στην Ελλάδα και πολλούς καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο. Πάντα ήθελα να συνεργάζομαι με άτομα που διεγείρουν τη φαντασία μου, και να με εμπνέουν για να δημιουργήσουν το σύνολο του έργου. Κάθε project ξεκινά πίσω από μια ομαδική συνεργασία : στο συγκεκριμένο project επικεντρώνομαι αρχικά στα μαλλιά, μακιγιάζ και styling για να δημιουργήσω την εικόνα που θέλω. Κάθε shooting αποκαλύπτει ένα έργο ενός ολοκληρωμένου καλλιτέχνη. 

EV: Πες μου για την καθημερινή ρουτίνα στη δουλειά. Α: Έχω κομμωτήριο στην Πρέβεζα, όπου εργάζομαι από Τρίτη έως Σάββατο. Ξοδεύω όλο τον ελεύθερο χρόνο μου με την φωτογραφία, από Κυριακή έως Δευτέρα , Ποτέ δεν σταματώ να δημιουργώ! EV: Έχετε κάποια μούσα που συνεχώς να σε εμπνέει ; (όπως φίλοι, καλλιτέχνες, fashion icon ... κλπ) Α: Γοητεύομαι πάντα από τα μυθιστορήματα φαντασίας και της μαγείας, χαρακτήρες όπως οι αγγέλους και οι νεράιδες.... Σε όλες αυτές της ιστορίες εμπνέομαι από τους γονείς μου, γιατί τους βλέπω σαν μαγικά πλάσματα της φύσης. Το ξέρω αυτό μπορεί να ακούγεται ασυνήθιστο, αλλά είναι πραγματική πρόκληση να πάρει κανείς έμπνευση από αυτούς.Ζουν μια απλή ζωή, αλλά πλούσια σε αξίες.Αγαπώ τόσο πολύ και δυο εμπνέομαι μόνο κοιτώντας το χρώμα τον ματιών τους . Χάνομαι κάθε φορά που κοιτάζω το βαθύ πράσινο στα μάτια του πατέρα μου. Είναι αγρότης και το ύφος και ο τρόπο ζωής του, σε φέρνουν πολύ κοντά στη φύση. Η μητέρα μου έχει ένα καθαρό βλέμμα, τα μπλε μάτια της μπορουν να σε οδηγήσουν στον ουρανό ή μέσα στη θάλασσα. Είναι σαν άγγελος που ανοίγει τα φτερά της και σε ταξιδεύουν όπου θες .... 

EV: Ποιο μήνυμα θέλετε να πείτε στους ανθρώπους; Α: Σε όλα τα concept μου προσπαθώ πάντα να συλλάβω την ευτυχία και γαλήνη. Στόχος μου είναι να μοιραστώ με τον κόσμο ότι ο θυμός είναι άσχημο συναίσθημα δεν είναι το πάθος, λόγος για τον οποίο πρέπει να μας προκαλέσουν τον εαυτό τους να βρουν την ειρήνη. Πιστεύω ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν καλά στοιχεία μέσα τους απλά οι κατάστασης τις ζωής τους κάνουν να χτίζουν τοίχους .... , αν γκρεμίσουν αυτούς τους τοίχους και αφήσουν την ευαίσθητη πλευρά τους και θα είναι όλα υπέροχα γύρω μας. θα μπορούσε με διαφορετικό τρόπο να ήταν μια θαυμάσια επανάσταση που θα φέρει περισσότερα χαμόγελα παντού...!!!!

Δείτε τις φωτογραφίες οι οποίες δημοσιεύτηκαν στο Γαλλικό περιοδικό






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου