Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τρίτη, Μαΐου 23, 2017

ΠΡΕΒΕΖΑ: Ο Γνωστός Ποινικολόγος, Αλέξης Κούγιας αποκλειστικά στο PrevezaBest για το συμβάν του ξυλοδαρμού στο Λούρο


Υπόθεση ξυλοδαρμού απασχολεί τις τελευταίες ώρες τις αστυνομικές αρχές του Λούρου.

Έτσι, το PrevezaBest επικοινώνησε προ ολίγου με τον γνωστό Ποινικολόγο κ.Αλέξη Κούγια ο οποίος και είναι συνήγορος του κατηγορουμένου, ενώ για την σχετική υπόθεση, έκανε την παρακάτω δήλωση...

"Επισκέφτηκα τον κατηγορούμενο στο αστυνομικό τμήμα Πρέβεζας ο οποίος και κρατείται, και ακολούθως πήγα στο αστυνομικό τμήμα  Λούρου μήπως και έβρισκα αντίγραφο της δικογραφίας.

Από την αστυνομία του Λούρου έμαθα ότι η δικογραφία έχει παραδοθεί στον εισαγγελέα και έτσι δεν γνωρίζω τίποτα από το περιεχόμενο της δικογραφίας.

Έμαθα ότι την περασμένη Πέμπτη έγινε ένα επεισόδιο μεταξύ του εντολέα μου και της κυρίας με την οποία είχε σχέση και ενός νεαρού 20χρονου που την συνόδευε. 

Ο  εντολέας μου είναι 35ετων και  δεν υπήρξε καμία σύλληψη γιατί ο μεν 20 χρονος δεν έκανε καμία μήνυση η δε κυρία νοσηλεύεται στο νοσοκομείο άρτας και κινήθηκε αυτεπάγγελτα η διαδικασία για το αδίκημα της επικίνδυνης σωματικής βλάβης το οποίο είναι πλημμέλημα. 

Επειδή δεν συνελήφθη στα όρια του αυτοφώρου ο εντολέας μου, η πεποίθησή μου είμαι ότι σκόπιμα η κυρία και ο νεαρός με τους νομικούς τους συμβούλους δημιούργησαν το αδίκημα της παραβάσεως περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα το οποίο είναι διαρκές έγκλημα και όσο χρόνος να περάσει από την ώρα που ανεβαίνει κάτι στο διαδίκτυο είναι συνεχώς αυτόφωρο αφού η ανάρτηση στο διαδίκτυο είναι συνεχής, όμως είμαι βέβαιος ότι αυτή η κατασκευή θα καταρρεύσει  στο δικαστήριο αφού ο εντολέας μου,  ούτε facebook έχει ούτε καμία σχέση με το διαδίκτυο και το κυριότερο από όλα, όπως πληροφορήθηκα από την συζήτησή μου από τους αστυνομικούς.. η βιντεοσκόπηση και η ανάρτηση στο διαδίκτυο του συμβάν του ξυλοδαρμού έγινε από το κινητό τηλέφωνο ενός από των δύο θυμάτων, οι οποίοι έχουν σχέση με το Facebook και το διαδίκτυο.  

Δυστυχώς, αύριο το πρωί λόγω ότι υπερασπίζομαι έναν επιχειρηματία στο τριμελές κακουργημάτων Λαρίσης δεν θα μπορέσω να ειμαι παρών στο δικαστήριο στην  Πρέβεζα αλλά ούτως  άλλως θα ζητούσα αναβολή της υποθέσεως  για να πάρω αντιγραφο της δικογραφίας και να προετοιμάσω την υπεράσπιση του κατηγορουμένου. Πιθανολογώ ότι η εκδίκαση της υποθέσεως θα γίνει το πρώτο 15ημερο του Ιουνίου" 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου