Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τετάρτη, Ιουλίου 19, 2017

ΠΡΕΒΕΖΑ: Βάσω Κοσμίδου "Ο ΑΟ Θήρας για μένα αποτελεί τεράστια πρόκληση..."


Στην Α1 κατηγορία γυναικών βόλει, και συγκεκριμένα στην ομάδα του ΑΟ Θήρας θα αγωνίζεται για την νέα σεζόν, η 18χρονη Πρεβεζάνα λίμπερο, Βάσω Κοσμίδου, όπως σας ενημερώσαμε σχετικά, δείτε ΕΔΩ.

Το PrevezaBest, συνάντησε την νεαρή όμορφη Πρεβεζάνα προκειμένου να μας μιλήσει για την μεγάλη της αυτή επιτυχία αφού από τον Σεπτέμβρη θα αγωνίζεται στα σαλόνια της ΑΙ κατηγόρια γυναικών βόλει. 

Πως αισθάνεσαι για αυτή την αλλαγή, αφού θα αγωνίζεσαι σε μια ομάδα που πέρυσι τερμάτισε στην 4η θέση της Α1;

Απάντηση: Προφανώς και αισθάνομαι χαρούμενη που μπόρεσαν και με είδαν προπονητές υψηλού επιπέδου και με επέλεξαν να αγωνιστώ σε μια ομάδα που στην ΑΙ κατηγορία που κάνει πρωταθλητισμό. Αυτό για μένα αποτελεί ιδιαίτερη τιμή αλλά και τεράστια ευθύνη. 

Πως βλέπεις την μετάβαση από την ομάδα του Φιλαθλητικού στην ομάδα του ΑΟ Θήρας;

Απάντηση: Σίγουρα, το επίπεδο είναι εντελώς διαφορετικά ανάμεσα στις δύο ομάδες, στον Φιλαθλητικό έμαθα πολλά πράγματα και είμαι ιδιαίτερα ευγνώμων γι αυτό. Στο σημείο αυτό επιτρέψτε μου να εκφράσω ορισμένες ευχαριστίες όπως, στους προπονητές του Φιλαθλητικού, στην Διοίκηση και πάνω από όλα στην πρόεδρο κ.Ιφιγένεια Τέφα. Τώρα, όσον αφορά πως βλέπω την ομάδα του ΑΟ θήρας, εκεί ευελπιστώ να βελτιωθώ σε τομείς που υστερώ, να δείξω τον καλύτερό μου εαυτό έτσι ώστε να δικαιώσω τους υπεύθυνους του ΑΟ θήρας για την τιμή που έκαναν και με επέλεξαν. 

Αναμφίβολα το να αγωνίζεται κανείς στην Α1 αποτελεί ευθύνη αλλά και διάκριση. Για σένα πόσο εύκολο ήταν αυτό να γίνει ;

Απάντηση: Η βελτίωση που είχα από σεζόν σε σεζόν, οφείλεται κυρίως στη συνέπεια που επέδειξα στις προπονήσεις, στην θέληση μου αλλά και στην σταθερότητα που έδειξα κατά τη διάρκεια των αγώνων.

Τι εύχεσαι να σου συμβεί στην νέα σου ομάδα; 

Απάντηση: Στην νέα μου ομάδα, εύχομαι να έχω μια καλή αγωνιστική σεζόν ενώ ανυπομονώ ιδιαίτερα να γνωρίσω τόσο τις νέες μου συμπαίχτριες όσο και τους νέους μου προπονητές.

Το διάστημα έως ότου πας στην Σαντορίνη πως περνά ο χρόνος για σένα ;

Απάντηση: Παρότι τελείωσε η σεζόν 2016-17, ασχολούμαι με το beach volley, όπου μαζί με την συμπαίχτρια μου Κατερίνα Σακκά διακριθήκαμε στους τελικούς του πανελληνίου πρωταθλήματος  K19 στην Χίο. 

Κλείνοντας, η Βάσω Κοσμίδου δήλωσε ανυπόμονη να ξεκινήσει τις προπονήσεις με την νέα της πλέον ομάδα αφού όπως η ίδια μας δήλωσε, η ομάδα του ΑΟ Θήρας αποτελεί τεράστια πρόκληση για εκείνη.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου