Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 18, 2022

Ο Στέργιος Γιαννάκης για την Λογιστική "Αν θιχτεί κάτι θα πάρω και εγώ τις δικές μου αποφάσεις, δεν θα με ενδιαφέρει το πολιτικό κόστος..."


Αναφορικά με την απόφαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων που αποφάσισε την μεταφορά του πανεπιστημιακού τμήματος από την Πρέβεζα στα Γιάννενα, ο Βουλευτής Ν.Δ. Ν. Πρέβεζας, κος Γιαννάκης ανέφερε πως πρόκειται για μια γνωμοδοτική απόφαση και πως μέχρι σήμερα δεν έχει φύγει κανένα τμήμα από την Πρέβεζα. 

Ο κος Γιαννάκης μιλώντας στο Ράδιο Πρέβεζα και στην εκπομπή "Όλα στον Αέρα" με τον Χρήστο Ανεμοζάλη, δήλωσε πως κάποιοι καθηγητές πήραν την απόφαση ότι θέλουν να σηκωθούν να φύγουν και να μεταφέρουν το τμήμα στα Γιάννενα.

Και συνέχισε λέγοντας, έπειτα λοιπόν από την απόφαση της Συγκλήτου, τον λόγο έχει το Υπουργείο Παιδείας και φυσικά εμείς ως φορείς και εγώ ως Βουλευτής .

"Επιπρόσθετα τις επόμενες μέρες μαζί με τον Αντιπεριφερειάρχη κο Ιωάννου και τον Δήμαρχο Πρέβεζας κος Γεωργάκο θα επισκεφτούμε την Υπουργό Παιδείας έτσι ώστε να δούμε τι επρόκειτο να γίνει με την απόφαση που έλαβε η Σύγκλητος"

"Για αυτό όμως που μπορώ να δεσμευτώ απέναντι σε όλους τους πολίτες του Νομού είναι ότι, μαζί με τους υπόλοιπους φορείς, θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για να παραμείνει το πανεπιστημιακό τμήμα στην Πρέβεζα". Και όταν λέω ότι θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις, εννοώ πως σε τελική ανάλυση δεν θα με ενδιαφέρει το πολιτικό κόστος που μπορεί να προκύψει. Είμαι ένας "υπηρέτης" των πολιτών του Νομού και αυτούς "υπηρετώ" . 

Από τη θέση που βρίσκομαι, προσπαθώ να κάνω ότι καλύτερο για τον Νομό μου και για την πόλη μου. Από εκεί και πέρα κάτι που θα "θιχτεί" θα πάρω και εγώ τις δικές μου αποφάσεις - όταν χρειαστεί - και πιστεύω πως είμαι ξεκάθαρος, κατέληξε ο κος Γιαννάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου