Μέσα στις επόμενες ημέρες η κυβέρνηση σχεδιάζει να μπουν οι αποκρατικοποιήσεις στην τελική ευθεία αφού πλέον βρισκόμαστε λίγο πριν από την άφιξη της Τρόικα και όλα έχουν μείνει πίσω. Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ είναι να ξεκινήσουν άμεσα οι αποκρατικοποιήσεις των μεγάλων λιμανιών της χώρας, αλλά και της Εγνατίας Οδού.
Ειδικά όπως αναφέρει και η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ οι διαδικασίες αποκρατικοποίησης λιμανιών της χώρας θα έπρεπε να είχαν ξεκινήσει από τον περασμένο Ιούλιο, ενώ της Εγνατίας Οδού από τον περασμένο Ιούνιο, ωστόσο για ακόμα μία φορά τα χρονοδιαγράμματα έμειναν πίσω.
Σε ό,τι αφορά τα λιμάνια, σύμφωνα με στελέχη του Ταμείου Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), εκτός του ΟΛΠ και του ΟΛΘ, ενδιαφέρον έχει εκδηλωθεί και για τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου στην Κρήτη.
Στους ενδιαφερόμενους συγκαταλέγονται επενδυτές που μπορούν να αξιοποιήσουν τις λιμενικές υποδομές κυρίως για εμπορευματικές περιοχές.
Το Ταμείο, μάλιστα, φαίνεται να βιάζεται για την αποκρατικοποίηση του ΟΛΘ, καθώς θέλει να τη συνδυάσει μ' εκείνη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ρωσικά συμφέροντα εκφράζουν έντονο ενδιαφέρον τόσο για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης όσο και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στοχεύοντας να δημιουργήσουν μια «πύλη» εισόδου αγαθών στη Βαλκανική, μέσω της οποίας θα καλυφθούν ανάγκες όχι μόνον των βαλκανικών αγορών, αλλά και της Ανατολικής Ευρώπης.
Thesprotia - news
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου