Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 25, 2013

ΠΡΕΒΕΖΑ: Τα πήρε κρανίο ο Πρόεδρος του ΠΑΣ με την επιστολή του αναγνώστη – Αιχμηρή απάντηση…


Έπειτα την δημοσίευση της επιστολής του αναγνώστη  την Κυριακή μετά την βαριά ήττα του ΠΑΣ Πρέβεζα, δείτε εδώ, στην αντεπίθεση περνά ο Πρόεδρος της ομάδας  κ. Πετρόπουλος στέλνοντας στο PrevezaBest μια αιχμηρότατη απάντηση στον συντάκτη της επιστολής.

Διαβάστε την απάντηση του κ. Πετρόπουλου

"Κύριε γνωστέ – άγνωστε συντάκτη της επιστολής ,θα ήθελα μέσω της δικής μου επιστολής να σας απαντήσω στις ανακρίβειες που γράφεται για μένα.

Επειδή ήσουν  στο περσινό συμβούλιο της ομάδας και γνωρίζεις πολλά πράγματα θα σου απαντήσω σε όλα.

1} Κύριε άγνωστε συμβούλιο στην ομάδα υπάρχει 2]κύριε άγνωστε εγώ ήμουν αυτός που ήθελα να φτιάξω την ομάδα πέρυσι και όχι εσείς, γιατί το μόνο που σας ενδιέφερε εσάς ήταν να παίξετε μπάλα και να παρακαλάτε τον σημερινό προπονητή της ομάδας  να σας συμπεριλάβει  μήπως και τσιμπήσετε καμιά συμμετοχή. 

Κύριε "άγνωστε" μέχρι τη στιγμή που ανέλαβα εγώ την ομάδα ,είχατε αφήσει απλήρωτους όλους τους παίχτες {χρωστούσατε στον Κανιώρη ,χρωστούσατε στον Ντίλο , χρωστούσατε στο καθαριστήριο, χρωστούσατε στο παιδί που τύπωνε τα μπλουζάκια ,χρωστούσατε στον φροντιστή της ομάδας και που δεν χρωστούσατε… Με αποτέλεσμα και με πονηρό τρόπο να αποσυρθείτε και να αφήσετε όλα τα βάρη επάνω μου. 

Κύριε "άγνωστε" πες μου πόσα λεφτά βάλατε πέρυσι στην ομάδα  ; Μήπως 500 ευρώ και τα ζητήσατε πίσω  ; Κύριε άγνωστε τον Δημουλία ποιος τον έκλεισε ; και όταν έφτασε η στιγμή να πληρωθεί δεν απαντούσατε στα τηλέφωνα …Κύριε "άγνωστε" δεν έχετε επιβαρυνθεί οικονομικά ούτε στο ελάχιστο..

Εγώ αντίθετα έδωσα… ξέρεις πολύ καλά πόσα λεφτά έβαλα στην ομάδα και πόσες χορηγίες πήρα για αυτήν… Εσύ τίποτε… Το μόνο που ξέρεις είναι να μας κάνεις κριτική .

Όσο αφορά το δήμο, το μόνο που ζητήσαμε ήταν να μιλήσει με κάποιους επιχειρηματίες για να μας δώσουν χορηγία. Ποιους έδιωξα από  την ομάδα ; Αυτούς που δήλωσαν ότι κάνουν πολιτική και δεν τους ενδιαφέρει το ποδόσφαιρο και αυτούς που έχουν καβούρια στις τσέπες . . .;

Εσύ όταν πραγματικά είπα "Ή εσείς ή εγώ"  γιατί δεν αναλάβατε την ομάδα που έχετε και την οικονομική επιφάνεια … ;Απλά το μόνο που κάνατε είναι να ρίχνετε λάσπη και μόνο λάσπη .

Μήπως δεν σου πρότεινα να μείνεις στην ομάδα και δεν το δέχτηκες ; Κύριε "άγνωστε" το μόνο που σε ενδιέφερε ήταν να παίξεις μπάλα και να μην βάλεις ούτε ένα ευρώ στην ομάδα. 

Όσο για τις ευχές ,το μόνο που εύχεσαι ,δεν είναι να πάει μπροστά η ομάδα αλλά να διαλυθεί... Εγώ από την πλευρά μου σου εύχομαι καλή τύχη και καλή σταδιοδρομία στην καινούρια σου ομάδα… "


ΥΓ. Όσον αφορά για τις ακαδημίες  το μόνο που έκανα ήταν να πω στον γυμναστή της ομάδας  κ.Καραμούτσο να βρει άτομα να συνεχίσει το έργο της ακαδημίας για να μην χαθούν τα παιδιά από αυτές.   

Θοδωρής Πετρόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου