Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τρίτη, Οκτωβρίου 15, 2013

ΠΡΕΒΕΖΑ: Γιατί κάποιοι εξελίχθηκαν διαφορετικά…


Σύντομα κοντά σας !!!

Σε μια εποχή που η ανάγκη για σωστή ενημέρωση γιγαντώνει, η αθλητική ιστοσελίδα μας θέλει να καλύψει και τους πλέον απαιτητικούς αναγνώστες.! Λάτρης κ εγώ της τεχνολογίας πως δεν θα ήταν άλλωστε, αφού οι ρυθμοί ανάπτυξης της επι-κοινωνίας και ενημέρωσης ,πλέον είναι στο διαδίκτυο ,αν κ εγώ προσωπικά δεν είμαι δημοσιογράφος αλλά η ενασχόλησή μου με τον αθλητισμό & το αθλητικό marketing ειδικότερα, με ώθησαν να αποφασίσω με πολύ αγάπη και ζήλο για σωστή ενημέρωση των συμπολιτών μας ,να δημιουργήσω αυτό το αθλητικό portal που να προσπαθεί κάθε φορά να είναι αντικειμενικό απέναντι σε όλα τα αθλήματα και τους παράγοντες αυτών , αλλά προπάντων απέναντι σε σας.!

Θα εργαστούμε καθαρά σε αναμετάδοση ειδήσεων αλλά επιλεκτικά κ αντικειμενικά ,καθώς και με τα αθλητικά νέα της ευρύτερης περιοχής μας. Ελπίζω πραγματικά να είμαι ένας απ αυτούς που θα μεγαλώσω ,την αθλητική οικογένειά !! Εμείς το team του ( www.sportegg.gr )τo μόνο που μπορούμε να σας εγγυηθούμε είναι ότι

θα προσπαθήσουμε να βάλουμε κ μεις ένα λιθαράκι στην ΝΕΑ ,ΚΑΘΑΡΗ Κ ΔΥΝΑΤΗ
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!! Φυσικά όλα τα παραπάνω ισχύουν 24 ώρες το 24ωρο
και 365 ημέρες τον χρόνο όπως δηλαδή είναι η ροή του site!
Με εκτίμηση η συντακτική ομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου