Καλά θα κάνουν να βγει κάποιος εκπρόσωπος της εταιρίας να
απαντήσει...
Καταγγελία του PrevezaBest ,προς την εταιρία Forthnet για
ερασιτεχνισμό αδιαφορία αναλγησία και ανευθυνότητα προς τους πελάτες –
συνδρομητές της.
Το PrevezaBest ,έμεινε για 10 και πλέον ώρες χωρίς γραμμή υποστήριξης ίντερνετ
,εξαιτίας του ερασιτεχνισμού των ανθρώπων της εταιρίας Forthnet, χθες 4/10 από τις πρώτες πρωινές ώρες μέχρι τις 7 το απόγευμα περίπου.
Συγκεκριμένα προ 15 ημερών
περίπου ,μας κάλεσε άνθρωπος της εταιρίας και μας έκανε μία προσφορά για ένα
πακέτο σύνδεσης ,το οποίο αφορούσε μια κάλυψη 12ωρη προς κινητά χωρίς
χρέωση.Πράγμα το οποίο και αποδεχτήκαμε.
Στην ερώτηση μας ,αν θα υπάρξει
διακοπή της γραμμής του ίντερνετ ,κατά την διάρκεια της μεταβολής αυτής ,η
υπάλληλος ήταν αρνητική ,μας ενημέρωσε πως δεν θα υπάρξει καμία στιγμή διακοπής
του ίντερνετ.
Πράγματι η μεταβολή αυτή πραγματοποιήθηκε ,με μια 10ωρη και
πλέον χωρίς γραμμή ίντερνετ υποστήριξης του PrevezaBest.
Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες
μας ,να επικοινωνήσουμε με το αρμόδιο τμήμα {τεχνικό] κατά την διάρκεια της χτεσινής
ημέρας ,κάτι τέτοιο με ώρες επί ωρών αναμονής καταφέραμε να μιλήσουμε με τους τεχνικούς
,που όμως κανείς δεν γνώριζε για την βλάβη την οποία είχε υποστεί η γραμμή
σύνδεση μας.
Αυτό που είχε συμβεί στη πραγματικότητα ,ήταν η κυρία που είχε
επικοινωνήσει μαζί μας ,για το πακέτο προσφοράς ,άλλαξε την γραμμή ταχυτήτων
του ίντερνετ δίχως να μας ενημερώσει και δίχως την έγκριση μας.
Όταν τα
αντιληφθήκαμε όλα αυτά ,τον πραγματικό υπαίτιο της ζημιάς της οποίας είχαμε
υποστεί ,επικοινωνήσαμε για πολλοστή φορά με το τηλεφωνικό κέντρο της Forthnet και
ζητήσαμε τα στοιχεία της υπαλλήλου που μας είχε τηλεφωνήσει μιας και οι κλήσεις
καταγράφονται για λόγους ασφαλείας ,προκειμένου να διεκδικήσουμε παντός νομίμου
νομικού δικαιώματος ,πράγμα το οποίο και θα πράξουμε ,ενάντια στην υπάλληλο για
την πολύωρη διακοπής γραμμής ίντερνετ.
Την τελευταία φορά που επικοινωνήσαμε με το τεχνικό τμήμα της εταιρίας , μας ενημέρωσαν πως σήμερα το πρωί θα
επικοινωνούσαν μαζί μας ,για να επανέλθει η ταχύτητα της γραμμής του ίντερνετ
για την οποία και πληρώνουμε.
Μέχρι στιγμής κανείς δεν μας έχει καλέσει να μας ενημερώσει
για το οτιδήποτε.
Το PrevezaBest ,έχει επικοινωνήσει με το νομικό του τμήμα και επιφυλάσσεται δε παντός νομίμου νομικού δικαιώματος
,τόσο προς τον υπάλληλο της εταιρίας ,όσο και ως προς την ίδια την
εταιρία.
Τυχερός είσαι με τη forthnet . Εγώ που είχα οτε είχα μείνει μια εβδομάδα χωρίς internet και με κοροιδευάνε και απο πάνω
ΑπάντησηΔιαγραφή