Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 06, 2014

ΠΡΕΒΕΖΑ: Κείμενο αναγνώστη για τον Στέργιο Γιαννάκη


Στο Email επικοινωνίας μας στάλθηκε κείμενο από τον κ. Γιώργο Παπαδημητρίου και αναφέρεται στον κ. Στέργιο Γιαννάκη. Οι συντάκτες του PrevezaBest, δημοσιεύουν το κείμενο όπως και μας ζητήθηκε από τον συντάκτη.

"Θα ήθελα μιας και σε λίγο καιρό οι πολίτες θα κληθούν να ψηφίσουν να καταθέσω ορισμένες απόψεις μου και σε αυτήν την κατεύθυνση, σας ζητώ να δημοσιεύσετε το κείμενό μου. 

Έχω την τύχη ή την ατυχία να μένω στην Αθήνα. Η καταγωγή μου, όπου και μεγάλωσα είναι η πόλη της Πρέβεζας. Σαν ένας άνθρωπος πολιτικοποιημένος και έχοντας ψηφίσει και την "Αριστερά" και την "Δεξιά" θέλω να καταθέσω ορισμένα πράγματα. 

Επειδή παρακολουθώ έντονα τον ηλεκτρονικό τύπου και δη των μέσων της Πρέβεζας, μου έχει κάνει εντύπωση η στάση του επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του δημοτικού συμβουλίου κ. Γιαννάκη. 

Προσωπικά δεν τον γνωρίζω, δεν τον έχω ψηφίσει ούτε όταν ήταν υποψήφιος για τον δήμο ούτε όταν ήταν υποψήφιος για Βουλευτής.

Μου έχει κάνει φοβερή εντύπωση η στάση την οποία κρατά εν όψει των δημοτικών εκλογών. Και να εξηγήσω τι εννοώ… Ενώ είθισται οι πρώην υποψήφιοι του ενός ή του άλλου κόμματος να προσπαθούν να το παίξουν κομματάρχες σε κάθε τους ευκαιρία αυτός [ κ. Γιαννάκης] ούτε που έχει ακουστεί το όνομα του και δεν έχω δει σε κάποιο μέσο καμία αναφορά προς σ’αυτόν. 

Θεωρώ ότι είναι μια έντιμη στάση απέναντι στους ψηφοφόρους τους δίχως να έχει καμία διάθεση να τους κατευθύνει [πρόβατα είναι άλλωστε ;]

Έτσι είμαι πεπεισμένος ότι αν θελήσει να είναι ξανά υποψήφιος Βουλευτής, που όπως έχω πληροφορηθεί θα είναι, σίγουρα θα έχει πολύ καλύτερη τύχη από αυτήν που είχε τον Μάη του 2012."

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την δημοσίευση 
Γιώργος Παπαδημητρίου

1 σχόλιο:

  1. Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου λύριε Παπαδημητρίου.Την ίδια αίσθηση έχω και εγώ. Πιθανόν να οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είναι απότοκο του κομματικού σωλήνα,που από πολλούς χρησιμοποιήθηκε στο Νμό μας ως μοναδικό διαβατήριο επιτυχίας με τα γνωστά αποτελέσματα! Επίσης ως νέος άνθρωπος μπορεί εύκολα να αντιληφθεί ότι ο κόσμος θα επιδιώξει από μόνος του την ανακυττάρωση του θεσμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και θα ψηφίσει με γνώμονα το όραμα,τις γνώσεις και τις ικανότητες των υποψηφίων και όχι με τα ομιχλώδη εκλογικά κελεύσματα του πάλαι ποτέ κομματικού συστήματος! Τουλάχιστον ελπίζω να είναι έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή