Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή, Ιουνίου 01, 2014

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΣΥΓΚΟΥΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑ (ΑΓΙΟ ΘΩΜΑ)...


Επειδή τα τελευταία συμβάντα τα οποία αφορούν τα τεκταινόμενα και την ενασχόλησή μου με το ποδοσφαιρικό τμήμα του ΠΑΣ Πρέβεζα, Αγίου Θωμά ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το, προσβάλλουν βάναυσα την προσωπικότητα το ήθος και την αξιοπρέπεια την δική μου και της οικογένειάς μου, μέσω δηλώσεων "ανθρώπων" σοβαρών του ποδοσφαιρικού γίγνεσθαι της περιοχής μας, αλλά και ποδοσφαιριστών!

Της ομάδας για την οποία τους τελευταίους 8 μήνες πίστεψα πως μπορεί και να έχουν άδικο όσοι έχουν απομακρυνθεί και δεν θέλουν ούτε έξω από το γήπεδο να περνάνε, δηλώνω πως λυπάμαι ειλικρινά και προσωπικά δεν θέλω να έχω καμία σχέση με όλο αυτό για το λόγο αυτό δηλώνω την παραίτησή μου από το Δ.Σ. και φυσικά προτρέπω το ίδιο να πράξουν όλοι όσοι σέβονται την προσωπικότητα το ήθος και τον χαρακτήρα τους..

Μετά τιμής
Βαγγέλης Συγκούνας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου