Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Σάββατο, Οκτωβρίου 04, 2014

ΠΡΕΒΕΖΑ: X-Ray: Στο... φιλέ με τη Βάγια-Μαρία Μπαρμπούδη


Ο Φιλαθλητικός ετοιμάζεται πυρετωδώς για να χαρεί τη συμμετοχή του στην Α2 Κατηγορία βόλεϊ γυναικών και να μετατρέψει κάθε ματς σε γιορτή του αθλήματος.


Ο σύλλογος επέλεξε έναν πρωτότυπο τρόπο να παρουσιάσει τις αθλήτριες της ομάδας, αναδεικνύοντας και τα πανέμορφα μέρη της πόλης της Πρέβεζας.

Ο Φιλαθλητικός παρουσιάζει τη Βάγια-Μαρία Μπαρμπούδη (η φωτογράφηση έγινε στο ΤΕΙ Πρέβεζας):

Όνομα: ΒΑΓΙΑ-ΜΑΡΙΑ
Επίθετο: ΜΠΑΡΜΠΟΥΔΗ
Ημ. Γέννησης:30/11/1995
Θέση: ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ
Ζώδιο:ΤΟΞΟΤΗΣ
Αθλητής που θαυμάζεις: MITTAR DJURIC, ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΡΜΠΟΥΔΗΣ
Αθλήτρια που θαυμάζεις: ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ, EYA XANTAVA
Για σένα ο Φιλαθλητικός είναι (με μία λέξη): «ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ» (ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ)
Σε ποιο μέρος του κόσμου θα ήθελες να ταξιδέψεις: NEW YORK
Εκτός του βόλεϊ ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία;
ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΑΡΚΕΤΟ ΧΡΟΝΟ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ ΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ!!!
Αγαπημένο είδος μουσικής: POP
Αγαπημένη φράση-ατάκα διασήμου-τίτλος βιβλίου κτλ:
«ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ» ΤΗΣ ΔΗΜΟΥΛΙΔΟΥ, ΤΟ «ΝΑ ΖΕΙΣ Ν ΆΓΑΠΑΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ» ΤΟΥ LEO BUSCAGLIA KAI  TO «NHΣΙ» ΤΗΣ ΒΙΚΤΟΡΙΑ ΧΙΣΛΟΠ...!
Αγαπημένη ταινία-τηλεοπτική σειρά: «THE CONJURING», «DROP DEAD DIVE»
Αγαπημένο φαγητό-γλυκό κτλ: «ΓΕΜΙΣΤΑ», «ΚΑΝΤΑΪΦΙ»

Πρέβεζα η πόλη μου,
Βόλεϊ το άθλημά μου,

Φιλαθλητικός η ομάδα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου