Άναυδοι, Άφωνοι, είχαν μείνει, όσοι είχαν ακούσει από τα χείλη του κυβερνητικού βουλευτή
του Σύριζα Ν.Πρεβεζας, Κώστα Μπάρκα, την εξαγγελία του, ότι ο Υπουργός Υποδομών,
έβαλε την υπογραφή του για την σύνδεση της
Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό στο ύψος της Καμπής.
Όπως αναφέρουμε παραπάνω, πολλοί
ξαφνιάστηκαν, ακόμη περισσότεροι ευχάριστα ενώ άλλοι κράτησαν μικρό καλάθι, σ΄αυτή
την δήλωση του Βουλευτή.
Μάλιστα, το PrevezaBest, με αφορμή την δήλωση του κ.Μπάρκα, είχε
επικοινωνήσει με κάποιους αυτοδιοικητικούς, οι οποίοι και δεν γνώριζαν… απολύτως
τίποτα...
Επίσης, το PrevezaBest για το
σχετικό θέμα, είχε αναδημοσιεύσει από το απόλυτα έγκυρο σάιτ σχετικά με τα έργα
υποδομής στην Ελλάδα, ypodomes.com την ανάρτηση με τίτλο, Ιόνια Οδός: Κάθετος άξονας σύνδεσης με Πρέβεζα με υπογραφή Σπίρτζη, με σχόλιο "Κρατάμε μικρό καλάθι για την σχετική ανάρτηση, ωστόσο, το
δημοσιεύουμε και ευελπιστούμε στην πραγματοποίηση των όσων περιγράφονται."
Όπως
όμως διαβάσαμε, στο EpirusPost, σύμφωνα με το οποίο, καμία υπογραφή του
Υπουργού Υποδομών, κ.Σπίρτζη δεν 'έπεσε' για την οδική σύνδεση της Πρέβεζας με
την Ιόνια Οδό.
Μάλιστα, όπως μεταξύ
άλλων αναφέρει η εν λόγο ιστοσελίδα, η οποία κάνει λόγο ότι..."Μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο, ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, υπέγραψε την απόφαση για την εκπόνηση των επόμενων σταδίων της μελέτης για την οδική σύνδεση Πρέβεζας με Ιόνια Οδό, από νέο μελετητικό σχήμα.
επικοινώνησε με την Γενική Γραμματεία Υποδομών και σε ερώτημα για τον χρόνο ολοκλήρωσης της μελέτης, στον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών, η απάντηση ήταν πως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να προσδιοριστεί με βάση τα σημερινά δεδομένα.
Με άλλη απόφαση που είχε λάβει η Γενική Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών του Υπουργείου, στις 30 Ιουλίου 2015, παρατείνονταν ο χρόνος ολοκλήρωσης για την εκπόνηση της μελέτης, μέχρι τις 30 Ιουνίου του 2016.
επικοινώνησε με την Γενική Γραμματεία Υποδομών και σε ερώτημα για τον χρόνο ολοκλήρωσης της μελέτης, στον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών, η απάντηση ήταν πως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να προσδιοριστεί με βάση τα σημερινά δεδομένα.
Κι αυτό
γιατί ακόμη δεν έχουν εγκριθεί τα περιβαλλοντικά της μελέτης... Απουσιάζοντας
μια τέτοια έγκριση, δεν μπορεί να εκτιμηθεί αν η μελέτη θα περατωθεί ως τον
Ιούνιο ή θα απαιτηθεί και νέα παράταση.
Σύμφωνα
με στοιχεία που είχαν ανακοινωθεί προ διετίας από το Υπουργείο Ανάπτυξης και
Υποδομών, το κόστος του συγκεκριμένου οδικού άξονα, υπολογίζονταν άνω των εκατό
εκατομμυρίων!!!
Είθισται
στην Ελλάδα, η υπογραφή χρηματοδότησης ενός τέτοιου έργου, να έχει ως
προϋπόθεση την ολοκλήρωση της μελέτης και την ωρίμανσή του!
Κι αυτό,
δυστυχώς, δεν συμβαίνει στην περίπτωση της σύνδεσης Ιόνιας- Πρέβεζας...
Η
υπογραφή χρηματοδότησης και κατασκευής, υπό τις παρούσες συνθήκες, θα
αποτελούσε παγκόσμια πρωτοτυπία!!!
Πέραν
όλων αυτών, σύμφωνα με απολύτως έγκυρες πληροφορίες, η Περιφέρεια Ηπείρου, εν
όψει του νέου ΕΣΠΑ, είχε προκοστολογίσει το τμήμα από την Καμπή μέχρι την
Γέφυρα Καλογήρου, στα είκοσι εκατομμύρια ευρώ, με την προοπτική να διαθέσει το
ποσό αυτό από το Περιφερειακό Πρόγραμμα."
Tο
δημοσίευμα, κλείνει, καλώντας τον κ.Μπάρκα να δημοσιοποιήσει την απόφαση
ένταξης και κατασκευής του έργου, την οποία υπέγραψε ο Υπουργός...
Ενώ, όπως το ίδιο το δημοσίευμα αναφέρει, "Αν δεν υπάρχει,(η απόφαση) η ευθύνη του (κ.Μπάρκα) γίνεται τεράστια, καθώς είτε από σκοπιμότητα, είτε από άγνοια, παραπλάνησε την κοινή γνώμη της Ηπείρου..."
Θεωρούμε, επιτακτική ανάγκη, έπειτα από ένα τέτοιο δημοσίευμα, καθότι, έχουν περάσει αρκετές ώρες, την όποια απάντηση του τοπικού κυβερνητικού βουλευτή Κώστα Μπάρκα.
Υ.Γ, Ελπίζουμε το δημοσίευμα του έγκυρου σάιτ EpirusPost, να διαψευστεί και να έχει δίκιο ο κ.Μπάρκας...
Οψόμεθα !!!
Οψόμεθα !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου