Την παγκόσμια ημέρα της γυναίκας, τίμησαν σήμερα το απόγευμα της Τρίτης, 8 Μάρτη στην αίθουσα της πρώην λαικής αγοράς τα μέλη του ΠΑΜΕ.
Στην σχετική εκδήλωση σύντομο χαιρετισμό απηύθυνε ο Πρόεδρος του σωματείου ιδιωτικών Υπαλλήλων, Γιώργος Πούμπης.
Η κεντρική σχετική επί του θέματος ομιλία, πραγματοποιήθηκε από την κ.Βασιλική Σκληρού.
Ενώ το σχετικό δελτίο τύπου του ΠΑΜΕ, αναφέρει:
"159 χρόνια μετά την εξέγερση των εργατριών στη Νέα
Υόρκη, που ζητούσαν ανθρώπινη ζωή, δουλειά, ισοτιμία και δικαιώματα, τιμάμε και
συνεχίζουμε με νέες δυνάμεις και πείρα, για να φτάσουμε ως το τέλος, για να
ολοκληρωθεί ο δρόμος που άνοιξαν.
Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας της
Γυναίκας, η Γραμματεία Πρέβεζας του ΠΑΜΕ απευθύνει θερμό αγωνιστικό χαιρετισμό
σε όλες τις γυναίκες της εργατικής τάξης που μοχθούν καθημερινά μέσα σε
δύσκολες συνθήκες να τα βγάλουν πέρα.
Καλεί τα Σωματεία, όλες τις εργαζόμενες και τους
εργαζόμενους, τις άνεργες και τους άνεργους, τους συνταξιούχους, τις νέες και
τους νέους, όλοι μαζί, μια γροθιά, να
διαδηλώσουμε ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική που συνθλίβει κατακτήσεις και
δικαιώματα και μας καταδικάζει, άντρες και γυναίκες, στην ανεργία, στην
ανασφάλεια και στη διαρκή υποβάθμιση της ζωής των οικογενειών μας.
Να σηκώσουμε τη φωνή μας και τη γροθιά μας και να
απαιτήσουμε να μην ψηφιστεί ο νόμος λαιμητόμος. Όλοι μαζί, άντρες και γυναίκες,
στις πόλεις και τα χωριά, να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας για μια σύγχρονη
Κοινωνική Ασφάλιση με ουσιαστικές παροχές και αξιοπρεπείς συντάξεις. Να
αντιταχθούμε μαχητικά στην αθλιότητα που καταδικάζουν χιλιάδες γυναίκες να πληρώνονται
ακόμη λιγότερο από τους άντρες, να δουλεύουν ως τα βαθιά γεράματα, χωρίς
ουσιαστικά μέτρα προστασίας της μητρότητας, της υγείας τους.
Διαδηλώνουμε ταυτόχρονα ενάντια στη βαρβαρότητα
της ΕΕ, του ΝΑΤΟ, των μονοπωλίων που γεννά τους πολέμους, δημιουργώντας
στρατιές ανθρώπινων ψυχών που περιπλανούνται μερόνυχτα, ξεριζωμένοι από τις
πατρίδες τους και πνίγονται στο Αιγαίο στα χέρια των δουλεμπόρων.
Κανένας δε μπορεί να μείνει απαθής απέναντι στο
μακελειό που συνεχίζεται. Η ελληνική κυβέρνηση έχει τεράστιες ευθύνες. Μαζί με
τις προηγούμενες συμμετείχε σε όλους τους ιμπεριαλιστικούς πολέμους κι
επεμβάσεις στην περιοχή. Εφάρμοσε και στήριξε την αντιμεταναστευτική πολιτική
της ΕΕ. Υπέγραψε τις συμφωνίες της ΕΕ και του ΝΑΤΟ που δημιούργησαν τα κύματα
των ξεριζωμένων.
Είναι η ίδια πολιτική που στις χώρες της
Ευρωπαϊκής Ένωσης μειώνει τα μεροκάματα, καταργεί τις Συλλογικές Συμβάσεις
Εργασίας, διαλύει το Κοινωνικοασφαλιστικό σύστημα με βαριές συνέπειες,
ιδιαίτερα για τις γυναίκες και τα παιδιά μας, δημιουργεί στρατιές ανέργων κι
εξαθλιωμένων τμημάτων της εργατικής τάξης, μας γυρνά στις αρχές του
προηγούμενου αιώνα. Είναι η ίδια πολιτική που χωρίς να λογαριάζει ανθρώπινες
ζωές, δε διστάζει να ισοπεδώσει χώρες ολόκληρες με βομβαρδισμούς, προκειμένου
να διασφαλιστεί το καπιταλιστικό κέρδος και η καπιταλιστική ανάπτυξη.
Καλούμε όλη την εργατική τάξη να σταθεί αλληλέγγυα
στο πλευρό των προσφύγων, των μανάδων και των παιδιών τους. Δεν έχουμε τίποτα
να χωρίσουμε. Μας ενώνει ο κοινός εχθρός, ο ιμπεριαλισμός. Απαιτούμε να
σταματήσει ο εγκλωβισμός των προσφύγων, μεταναστών. Να εξασφαλιστεί η ασφαλής
και απευθείας μεταφορά των προσφύγων από τις χώρες πρώτης υποδοχής (Τουρκία,
Ιορδανία, Λίβανος) και από την Ελλάδα στις χώρες τελικού προορισμού τους.
Να σταματήσει η δολοφονία χιλιάδων προσφύγων στο
Αιγαίο που γίνεται με τις πλάτες της ΕΕ και του ΝΑΤΟ. Τώρα
Απαιτούμε να φύγει το ΝΑΤΟ από το Αιγαίο.
Απαιτούμε την απεμπλοκή της χώρας μας από τους νατοϊκούς σχεδιασμούς και τις
ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις στην περιοχή. Να κλείσει τώρα η βάση του πολέμου στη
Σούδα
Έξω η Frontex και οι άλλοι μηχανισμοί της
ΕΕ από τη φύλαξη των συνόρων
Τώρα να δημιουργηθούν ανθρώπινοι και
αξιοπρεπείς ανοιχτοί και δημόσιοι προσωρινοί χώροι υποδοχής και
φιλοξενίας μεταναστών - προσφύγων, που να λειτουργούν με ευθύνη
του Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής.
Δυναμώνουμε και κλιμακώνουμε τους αγώνες. Η
διαδήλωση στις 8 του Μάρτη να είναι ένας σταθμός για την προετοιμασία της
μεγάλης κινητοποίησης με την 48ωρη απεργία για την αποτροπή του νέου εγκλήματος
σε βάρος των ασφαλιστικών μας δικαιωμάτων."










Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου