Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Σάββατο, Απριλίου 15, 2017

ΠΡΕΒΕΖΑ: Ανακοίνωση του Δημοτικού Συμβουλου, Γεράσιμου Ντίτσου για τον αγώνα κρίκετ των Πακιστανών στο γήπεδο του Μύτικα


Έπειτα, το δελτίο τύπου του Προέδρου του Μύτικα, κ.Ν.Ντίτσου, δείτε ΕΔΩ, στο PrevezaBest στάλθηκε μία ακόμη ανακοίνωση για τον αυριανό αγώνα των Πακιστανών στο γήπεδο του Μύτικα, όπως σας έχουμε ενημερώσει δείτε ΕΔΩ, από τον Δημοτικό Σύμβουλο, Γεράσιμο Ντίτσο.

Η Ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:

"Με έκπληξη και δυσαρέσκεια ύστερα από ανακοινώσεις σε τοπικά σαιτ και μετά από αντιδράσεις κατοίκων του Μύτικα για την διεξαγωγή του αγώνα ΚΡΙΚΕΤ στις 16/04/2017 μεταξύ Πακιστανών μεταναστών στο γήπεδο του Μύτικα έχω να πω τα εξής: 

1) Δεν δόθηκε καμία άδεια από το Δήμο Πρέβεζας. 

2) Ούτε εγώ προσωπικά δεν παραχώρησα ΚΑΜΙΑ άδεια διότι δεν μου ανήκει (τσιφλίκι) όπως δεν είναι ιδιοκτησία κανενός. 

3) Κανένας Πρόεδρος είτε είναι Αθλητικού συλλόγου είτε Πολιτιστικού συλλόγου μπορεί να παραχωρήσει οποιαδήποτε ακίνητο του Δήμου κάτι που δεν έχει γίνει. 

Τέλος σε αυτές τις Άγιες μέρες που διανύουμε δεν πρέπει να υπάρχει ρατσισμός αλλά αλληλεγγύη και σεβασμός προς τους συνανθρώπους μας. 

Και εγώ με την σειρά μου θα ήθελα να ευχηθώ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. 

ΜΕ ΤΙΜΗ 
ΝΤΙΤΣΟΣ Ι. ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου