Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 06, 2018

Η απορία και η λύπη ενός πολίτη για τα σκουπίδια στην Αστυνομία Πρέβεζας


"Κυρία μου συγνώμη αλλά δυστυχώς εδώ και ένα χρόνο δεν έχουμε καθαρίστριες και ότι γίνεται το κάνουμε οι αστυνομικοί απο μόνοι μας." Ήταν η απάντηση των Αστυνομικών της Πρεβεζας, όταν τους ρώτησα για την τραγική κατάσταση με τα σκουπίδια και την βρωμιά που συνάντησα όταν ήρθα στην Αστυνομία Πρεβεζας.


Ενταξει είμαι κυρίως κάτοικος εξωτερικού αλλά δεν πίστευα ότι την πρώτη Δημόσια υπηρεσία με την πρώτη επισκεψιμότητα πολιτών να την έχουν τοσο μα τοσο βρώμικη. Περιμένοντας να ρωτήσω κάτι στο Τμήμα Διαβατηρίων ρώτησα που ήταν η τουαλέτα και οι Αστυνομικοί σαν να μην άκουγαν. Μετα αφού ξαναρώτησα ένας μου απάντησε απο εδώ αλλά σας ζητούμε συγνώμη δεν είναι τόσο καθαρά.Πράγματι γεμάτο σκουπίδια παντού με τους χώρους ολους ακάθαρτους και αυτό μέσα στο καλοκαίρι. Ακομα και έξω από το ασανσέρ που το χρησιμοποιούν όλοι. Αμέσως ρώτησα γιατί σας έχουν έτσι τι συμβαίνει ;; Μου είπαν εδώ και ένα χρόνο είμαστε σε αυτή την κατάσταση παρά του ότι οι Ενώσεις μας αλλά και η ίδια η υπηρεσία των Αστυνομικών οσο και η ίδια υπηρεσία το έχουν καταγγείλει παντού θα το δείτε και στα σάιτ. Ψαχνω λίγο στο κινητό και όντως βρίσκω ότι υπάρχει το έγγραφο αυτό.Φεύγοντας πολύ προβληματισμένη σκέφτηκα αν η άσχημη μυρωδιά προερχόμενη απο τα κρατητήρια μάλλον, που βίωσα στα λίγα λεπτά που ήμουν εκεί, αλλά και απο τους άλλους χώρους ενοχλεί του Αστυνομικούς, σε τι συνθήκες άραγε θα ζουν οι κρατούμενοι εκει μέσα. Βεβαια η αλήθεια είναι ότι φέτος υπήρχε αρκετή Αστυνομία έξω στους δρόμους πράγμα που εμένα μου άρεσε αλλά νομίζω πρέπει να ασχοληθούν με τα βασικά πρώτα μέσα στο σπίτι τους (Την Αστυνομία )και εννοείται με όλα τα άλλα.

Επιστολή από αναγνώστριά μας



Δείτε και την καταγγελτική επιστολή της Ένωσης Αστυνομικών Πρέβεζας για την τραγική κατάσταση που επικρατεί στο ζήτημα της καθαριότητας όλων των υπηρεσιών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Πρέβεζας.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου