Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 11, 2018

ΠΡΕΒΕΖΑ: Με τον Αγιασμό και με φυλλάδια της αριστεράς ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά


Με το καλωσόρισμα την πρώτη ημέρα του Αγιασμού στα σχολεία το πρώτο πράγμα που δέχτηκαν παιδιά και γονείς στα σχολεία μας ήταν άκουσον άκουσον: φυλλάδια από γνωστό κόμμα της αριστεράς!!!


Τα παιδιά μας έχουμε όνειρο και ελπίδα να ξεκινήσουν την σχολική χρονιά με χαρά και με καθαρό το μυαλό τους ξεχνώντας τα όσα προβλήματα τους φέρνουμε καθημερινά εμείς οι μεγάλοι. 

Είναι ανεπίτρεπτο να συμβαίνει αυτό στην πόλη μας αν και σίγουρα θα γίνεται και αλλού και ακόμα χειρότερα αν γίνεται με την ανοχή της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Το να κάνει ο καθένας πολιτική ακόμα και στα μικρά παιδιά μας εκτός από κουραστικό είναι και επικίνδυνο!!!! 

Τα φυλλάδια διανέμονταν κατά την είσοδο στο σχολείο

Κείμενο και Φώτο από Αναγνώστη μας, Η.Κ.


1 σχόλιο:

  1. Ανεπιτρεπτο, οπως ακριβως το ειπες! Να σε ενημερωσω οτι ακριβως το ιδιο εγινε σημερα το πρωι και στο σχολειο του δικου μου παιδιου! Το δικο μου παιδι αρνηθηκε να παραλαβει το ΦΥΛΛΑΔΙΟ-ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ εντυπο γνωστου αριστερου κομματος και ο κυριος που τα μοιραζε χωρις καμια ντροπη, χωρις κανενα προβλημα, αλλα με παρα πολυ ΘΡΑΣΟΣ γυρισε και μου το ΕΡΙΞΕ μεσα στο αυτοκινητο μου (απο το ανοιχτο παραθυρο του συνοδηγου),με εμενα στη θεση του οδηγου! Δεν με ρωτησε, δεν ζητησε την αδεια μου απλα.... μου το εριξε ΜΕΣΑ στο αυτοκινητο μου! Πιστεψτε με, δεν ειμαι ανθρωπος που δεν ¨μιλαει¨, ΑΛΛΑ σεβαστηκα αυτο, που τετοιου ειδους ανθρωποι δεν σεβονται. Σεβαστηκα την 1η μερα του σχολειου και τον αγιασμο των παιδιων!
    Ντροπη, εξεφτελισμο και λυπηση ειναι τα αισθηματα που μου δημιουργουν τετοιου ειδους ανθρωποι!
    Την επομενη φορα, γιατι σιγουρα θα υπαρξει (αφου μερικοι δεν εχουν κατι πιο δημιουργικο να κανουν και διαφημιζουν το κομμα τους), θα ενημερωσω και τη Δευτεροβαθμια και στη συνεχεια, το συνηγορο του παιδιου! Και αυτο γιατι: την πορεια του παιδιου μου, τα πιστευω του, τις αξιες του και το πως θα ετοιμαστει να αντιμετωπισει την κοινωνια αυριο, θα του τα δωσω ΕΓΩ και η οικογενεια μας. Δεν εχει ΚΑΝΕΝΑΣ το δικαιωμα να ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ παρανομα και χωρις ιχνος ντροπης στο δικο μου παιδι. Οπως ακριβως και εγω δεν εχω κανενα δικαιωμα να πιασω το παιδι του συγκεκριμενου κυριου και με θρασος να το πλησιαζω και να το ¨ενημερωνω¨ για τα δικα ΜΟΥ πολιτικα πιστευω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή