Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Δευτέρα, Οκτωβρίου 08, 2018

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΤΣΗΣ : Διαφωνώ με τις επιλογές του Δημάρχου και ΑΠΟΧΩΡΩ ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΕΝΕΡΓΟΣ στην ΑΥΤΟΔΙΟΊΚΗΣΗ


Μία σύντομη, αλλά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε στην εκπομπή "Όλα στον Αέρα", την οποία επιμελείται και παρουσιάζει ο Χρήστος Ανεμοζαλής, κάθε Δευτέρα στις 11 π.μ. από το ραδιόφωνο του Prisma.


Πιστεύουμε ότι ήταν μια συνομιλία που θα συζητηθεί πολύ... 

Τα ερωτήματα που θέσαμε στον κ. Κώτση είχαν να κάνουν με την επιστολή την οποία έστειλε στον Δήμαρχο Πρέβεζας, όπου κατέθετε τις διαφωνίες του και δήλωνε την αποχώρησή του, από την Παράταξη της Δημοτικής πλειοψηφίας. Συγκεκριμένα στην ερώτησή μας , γιατί κατέληξε σ' αυτή του την απόφαση ο ανεξάρτητος πλέον Δημοτικός Σύμβουλος ανέφερε χαρακτηριστικά. 

"Είναι αλήθεια ότι κατά καιρούς είχα εκφράσει και δημόσια, αλλά και στο Δημοτικό Συμβούλιο τις διαφωνίες μου και τις αντιρρήσεις μου στην πολιτική του Δήμου. "Ομως πάντα ήλπιζα ότι κάτι θα αλλάξει Γι αυτό και θέλω να σας πω , ότι αυτή η απόφαση μου να αποχωρήσω δεν ήταν εύκολη. Εδώ και αρκετό καιρό προβληματιζόμουν , για το ποια έπρεπε να είναι η αντίδρασή μου , στα όσα συμβαίνουν στο Δήμο.. Ανησυχούσα για την έλλειψη συλλογικότητας, για την μη λειτουργία της δημοτικής ομάδας, για την απουσία σχεδίου και στόχων από τη Δημοτική αρχή. Κατέληξα σ' αυτή την απόφαση , όταν διαπίστωσα ότι δεν υπολογίζουν ΠΛΕΟΝ τη γνώμη μου , ΌΤΙ δεν θέλουν τις προτάσεις μου.. 

Κύριε Ανεμοζάλη 
Όπως πολύ καλά ξέρετε, ο Δήμαρχος χωρίς να το έχει επισήμως δηλώσει , έχει ήδη δρομολογήσει εκ νέου την υποψηφιότητά του ... 

Χωρίς να ζητήσει τη γνώμη όλων των συνεργατών του, χωρίς καν να συζητήσει με Δημοτική του ομάδα ,χωρίς να μας κάνει ένα απολογισμό του έργου .... 

Διαφωνώ με αυτή του την ΤΑΚΤΙΚΉ που ουσιαστικά μας οδηγούσε σε τετελεσμένα .. . 

Διαφωνώ επίσης με την επιλογή του κ. Μπαίλη ,γιατί το 2014 μπροστά σε όλους τους υποψήφιους του συνδυασμού του ,είχε δεσμευτεί ότι θα είναι η τελευταία του θητεία και με το τέλος της θα αποσυρθεί .. 

Διαφωνώ , γιατί χωρίς να θέλω να μηδενίσω το έργο και τις προσπάθειες κανενός, θεωρώ ότι οι 4 θητείες του κ. Μπαίλη στην Αυτοδιοίκηση είναι αρκετές και ότι είχε να δώσει στον τόπο του ο κ. Δήμαρχος το έδωσε..... 

Βεβαίως , θα μου πείτε : Δεν είναι δικαίωμά του Δημάρχου , να είναι εκ νέου υποψήφιος και οι πολίτες να τον κρίνουν αν έκανε σωστά ή όχι;;;; 

Δεν αντιλέγω 
Όπως το ίδιο δικαίωμά έχουμε και μεις , ως συνεργάτες του, να διαφωνούμε με την επιλογή του (ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΝ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ ) ΠΡΟΤΙΜΉΣΑΜΕ λοιπόν , αφού δεν θέλει τη γνώμη μας , να του εκφράσουμε τις διαφωνίες μας και να αποχωρήσουμε από την Παράταξη του , αφήνοντας τον να πάρει τις όποιες αποφάσεις και να κάνει τις επιλογές του.. 

Νομίζω ότι αυτό είναι το καλύτερο για όλους μας. 

Εγώ θα συνεχίσω, ως Δημοτικός Σύμβουλος, να προσφέρω τις υπηρεσίες μου , να καταθέτω τις προτάσεις μου, να παρακολουθώ το έργο της Δημοτικής αρχής και να στηρίζω τα θετικά . αλλά να ασκώ και κριτική στα αρνητικά , όπως άλλωστε έκανα όλα αυτά τα χρόνια 

Ρωτήσαμε τον κ. Κώτση αν μετά την απόφασή του να γίνει ανεξάρτητος , αν σκέφτεται να είναι υποψήφιος Δήμαρχος . Μας απάντησε αποκλείοντας ένα τέτοιο ενδεχόμενο λέγοντας χαρακτηριστικά: 

"Η διαφωνία μου με την επιλογή του κ. Μπαίλη να είναι εκ νέου υποψήφιος , δεν ήταν να φύγει αυτός και να αναλάβω εγώ. Μακρυά από μένα τέτοιες λογικές .

Σας εξήγησα λεπτομερώς πιστεύω τους λόγους Δεν θεωρώ σκόπιμο , τη δεδομένη χρονική στιγμή, να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος.. 

Σ' αυτή τη φάση θεωρώ ότι πέραν των προσωπικών φιλοδοξιών , προέχει η συνεργασία και η συνεννόηση..

Πρέπει όλοι μας να συνειδητοποιήσουμε ότι ο Δήμος ΠΡΕΒΕΖΑΣ , έχει πλέον μεγάλες απαιτήσεις και μόνο μια ισχυρή ομάδα που θα διαθέτει ΕΜΠΕΙΡΙΑ , ΓΝΩΣΗ και ΣΧΕΔΙΟ , μπορεί να φέρει σε πέρας το δύσκολο έργο ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΜΠΡΟΣΤΆ ΤΗΣ. 

ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ,θα είμαι ΠΑΡΩΝ και θα στηρίξω κάθε νέα προσπάθεια που θα διαθέτει τα παραπάνω χαρακτηριστικά και θα εγγυάται μια άλλη πιο ελπιδοφόρα πολιτική για το Δήμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου