Ένα
έργο που έχει εξελιχθεί σε νέο γεφύρι της Αρτας.
Η
μελέτη εκπονήθηκε επί Δημαρχίας Δ. Ταμπούρη, αντιλαμβανόμενη η τότε Δημοτική
Αρχή το μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα που υπήρχε στην περιοχή.
Επί
Δημαρχίας Κ. Παπαγεωργίου υπήρξαν πολλά προβλήματα, προτάσεις για σμίκρυνση του
κόμβου κ.λ.π., σε συνέχεια προχώρησε η κατασκευή του, παραμένοντας όμως μέχρι
και σήμερα ένα ημιτελές έργο.
Δηλαδή
επί 20 χρόνια η κατασκευή του έργου περνά από συμπληγάδες πέτρες.
Ο
κόμβος φόρου αποτελεί συνάρτηση δύο εγκεκριμένων μελετών, της αρχικής και της
κυκλοφοριακής μελέτης που εκπονήθηκε επί Δημαρχίας Μ. Κλάπα.
Είναι
ένα κομβικό σημείο της πόλεώς μας, που σε καθημερινή σχεδόν βάση το διασχίζουμε
είτε με αυτοκίνητο είτε πεζοί.
Η
κυκλοφοριακή μελέτη προβλέπει πλήρη οδική σήμανση, διαβάσεις για προσπέλαση
πεζών, εκτροπή της Π. Τσαλδάρη μέσω της οδού Σελευκείας, γενικά είναι μια μελέτη που προβλέπει πως
πρέπει να λειτουργεί ένας σύγχρονος κυκλοφοριακός κόμβος χωρίς να
δημιουργούνται προβλήματα.
Όλοι
βλέπουμε στην καθημερινότητά μας πόσο δύσκολο είναι να διασχίσει κανείς τον
κόμβο πεζός και ιδιαίτερα άτομα μεγάλης ηλικίας, μητέρες με καρότσι και ΑΜΕΑ
(δεν υπάρχει καμία υποδομή).
Επίσης
δεν έχουν κατασκευαστεί τα πεζοδρόμια στην οδό Σελευκείας με την συμβολή της με
τον κόμβο με ότι αυτό συνεπάγεται κυκλοφοριακά τόσο για τους πεζούς όσο και για
τα αυτοκίνητα, καθιστώντας το πρόβλημα στο σημείο εκείνο μεγαλύτερο με
ιδιαίτερη επικινδυνότητα.
Γιατί
πρέπει σε αυτή την πόλη να γινόμαστε συνέχεια θεατές μιας απραξίας (ηθελημένης
ή όχι) η οποία λειτουργεί εις βάρος της ποιότητας ζωής των πολιτών;
Αναγνώστης
Αναγνώστης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου