Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τετάρτη, Νοεμβρίου 07, 2018

Στην επόμενη φάση του Κυπέλλου ο ΠΑΣ Πρέβεζα


Λέιτι Ντιό: “Θα δώσω και την ψυχή μου για τους Ιππόκαμπους και την πόλη της Πρέβεζας”


Την παρακάτω δήλωση έκανε ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΣ Πρέβεζα Λέιτι Ντιό:
“Έλειψα πολύ καιρό. Προσπαθώ κάθε μέρα να μπω κι εγώ στην ομάδα και να δώσω ό,τι καλύτερο έχω μαζί με τα παιδιά. Είναι μέσα στην καρδιά μου η ομάδα. Ήταν πολύ δύσκολο για εμένα. Δόξα τω θεώ, φαίνεται πως όλα πάνε καλά. Χαίρομαι πάρα πολύ, θα δώσω το 100% και την ψυχή μου για τους Ιππόκαμπους και την πόλη της Πρέβεζας.
Πιστεύω ότι τη φετινή σεζόν έτσι όπως είναι η ομάδα και όπως το δείχνει σε όλα τα ματς, θα πάρουμε το πρωτάθλημα με πολλούς βαθμούς διαφορά. Δε θα γίνει κάτι παρόμοιο με πέρυσι”.


Βασίλης Ξανθόπουλος: “Για την εικόνα της ομάδας την ευθύνη τη φέρω εγώ”

Την παρακάτω δήλωση έκανε ο προπονητής του ΠΑΣ Πρέβεζα Βασίλης Ξανθόπουλος:
“Για την εικόνα της ομάδας την ευθύνη τη φέρω εγώ. Έγιναν πολλές αλλαγές. Δεν υπήρχε καλή παρουσία από την πλευρά μας. Είναι λογικό με τόσες αλλαγές που κάναμε. Το θέμα είναι να ξεχάσουμε γρήγορα το ματς αυτό και να επανέρθουμε στην κανονική μας κατάσταση που είναι το πρωτάθλημα. Να συγχαρώ τα παιδιά για την πρόκριση. Ξέραμε ότι θα ήταν ενισχυμένος και ο αντίπαλος.

Είχαμε δυστυχώς δύο τραυματισμούς. Ο Γεωργίου και ο Κόκκαλης. Και αυτό είναι το πιο άσχημο. Αυτό με ενοχλεί με το θεσμό του Κυπέλλου. Κάθε χρόνο το πληρώνω ως προπονητής με τραυματισμούς. Είναι κρίμα να στερείσαι έτσι παίκτες για το πρωτάθλημα. Φυσικά, να μη παρεξηγηθώ, δε λέμε ότι θα αδιαφορήσουμε στο θεσμό, αλλά στεναχωριόμαστε που δε θα τους έχουμε στο πρωτάθλημα. Πιθανότατα ο Κόκκαλης να έχει σοβαρότερη ζημιά”.

Δόξα Ωρωπού – ΠΑΣ Πρέβεζα 1-2
Β' Φάση Κυπέλλου ΕΠΣ Πρέβεζας-Λευκάδας

Σκόρερ: 62' Α. Τζαλοκώστας (πεν.) - 38' Κόκκαλης, 78΄ Γεωργόπουλος

Διαιτητής: Μπαϊλης

Βοηθοί: Σφονδύλη – Αναγνωστάκης

Δόξα Ωρωπού (Γιάννος): Παναγιωτίδης, Δούλης, Κροκίδας Χ., Σιαπλαούρας (46' Κροκίδας Ι.), Μπουσούνης, Νταλάρδας (33' Αποστόλου), Χαλκίδης (46' Τζαλοκώστας Κ.), Μαντούσης (46' Τζαλοκώστας Α.), Χουλιάρας, Μπαλάφας, Σπυράκος.
ΠΑΣ Πρέβεζα (Ξανθόπουλος): Κώτσης, Σπανός (79' Τσάλας), Πανταζής, Ντιό, Δήμας, Γεωργόπουλος, Ελέζι (58' Μπόμπορης), Τριάντος, Γκίνι, Γεωργίου (42' Σταματέλος), Κόκκαλης (75' Δημουλιάς).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου