Όπως ανακοινώθηκε, τα μηχανήματα του Δήμου, βρίσκονται από το βράδυ σε ετοιμότητα ενώ πραγματοποιήθηκε ρίψη αλατιού στα “επικίνδυνα” σημεία του οδικού δικτύου έτσι ώστε να αποφευχθεί ο παγετός και η ολισθηρότητα του οδοστρώματος. Μάλιστα, τις περιοχές όπου σημειώθηκε εντονότερο το πρόβλημα, βρέθηκε ο Δήμαρχος ,κ.Μπαίλης συνοδευόμενος από τον αντιδήμαρχο κ.Ματέρη όπου επέβλεψαν τις εργασίες από πλευράς των εργαζομένων του δήμου έτσι ώστε να μην δημιουργηθούν προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων.










Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου