Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Πέμπτη, Απριλίου 25, 2019

Παρασκευή (Βιβή) Τσιρώνη, Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Π.Ε. Πρέβεζας με τους Ορίζοντες Ηπείρου



Παρασκευή (Βιβή) Τσιρώνη Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Π.Ε. Πρέβεζας με τους Ορίζοντες Ηπείρου.


Εκφράζοντας την αγωνία μου για το μέλλον του τόπου μου και με γνώμονα το κοινό καλό και την διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά, αποφάσισα να συμμετάσχω στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές στις 26 Μαΐου 2019 ως υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος στην Περιφερειακή Ενότητα Πρέβεζας με τον συνδυασμό «Ορίζοντες Ηπείρου » και επικεφαλής τον Σπύρο Ριζόπουλο.
Κοιτάζω τους πολίτες της Περιφερειακής Ενότητας Πρέβεζας πέρα από κομματικές πεποιθήσεις και ιδεολογικές τοποθετήσεις για να  ξεκολλήσουμε από το τέλμα , να αντιστρέψουμε τη φθίνουσα πορεία της Ηπείρου που είναι τελευταία στην ανάπτυξη και πρώτη στην ανεργία ,ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα  με σημαντικές κοινωνικές προεκτάσεις.
Στις επερχόμενες Περιφερειακές εκλογές ζητώ να με εμπιστευτείτε με την ψήφο σας , για να ανοίξουμε νέους Ορίζοντες και να δημιουργήσουμε αξία για όλους , χωρίς αποκλεισμούς και εξαιρέσεις για την χάραξη ολοκληρωμένων και συνεκτικών στρατηγικών λύσεων βιώσιμης ανάπτυξης της Ηπείρου συνολικά .
Βιογραφικό  

Παρασκευή (Βιβή) Τσιρώνη-Σταύρου
Κατάγομαι από τις Παπαδάτες του Δήμου Ζηρού και κατοικώ στην Πρέβεζα τα τελευταία είκοσι χρόνια .

Είμαι παντρεμένη με τον Κώστα Σταύρου επαγγελματία και Πρόεδρο του Συνδέσμου Ηλεκτρολόγων Π. Ε Πρέβεζας και έχω αποκτήσει δύο παιδιά τον Αλέξανδρο και την Κατερίνα .

Έχω σπουδάσει Κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών ,επιπλέον έχω σπουδάσει «Όψεις προσφυγικού φαινομένο» στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο και έχω παρακολουθήσει το πρόγραμμα « Εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων »του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έχω επιμορφωθεί στις Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων και στην Εκπαίδευση και Διοίκηση στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας .

Εργάστηκα ως Κοινωνιολόγος στην Πρόνοια του Δήμου Ακτίου –Βόνιτσας και σήμερα εργάζομαι ως Διοικητική υπάλληλος στο Δήμο Λευκάδας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου