Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τρίτη, Απριλίου 30, 2019

Βασιλική Κόντου, Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Π.Ε. Πρέβεζας με τους Ορίζοντες Ηπείρου


Βασιλική Κόντου, Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Π.Ε. Πρέβεζας με τους Ορίζοντες Ηπείρου.


Πρόκειται για μια αξιόλογη υποψηφιότητα, την οποία συνοδεύει ένα πλούσιο βιογραφικό, δείτε παρακάτω καθώς και το μήνυμα της ίδιας.

"Σπούδασα κλασική φιλολογία στην Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. 

Εκπαιδεύτηκα και πιστοποιήθηκα ως εκπαιδευτής ενηλίκων και ανηλίκων από την Vellum Cambridge στην εκμάθηση χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή. 

Μέσα από την πολυετή πείρα μου σε Κ.Ε.Κ. και προγράμματα ανέργων, ΛΑΕΚ, σχολές πληροφορικής και ξένων γλωσσών γνώρισα τη λειτουργία του κρατικού μηχανισμού και έχω βοηθήσει πολύ κόσμο στην εύρεση εργασίας. 

Η εργασιακή μου πορεία επιγραμματικά.

· ΚΕΚ · ΛΑΕΚ · Σχολές πληροφορικής και ξένων γλωσσών · Πιστοποιημένα κέντρα εξετάσεων · Προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα · Προγράμματα ανέργων · Προγράμματα πιστοποίησης Αγροτών · Δωρεάν Προγράμματα κατάρτισης αγροτών, ανέργων, εργαζομένων και επιχειρήσεων · Προγράμματα επιδότησης επιχειρήσεων · Δημιουργία προγραμμάτων δια βίου μάθησης · Δημιουργία προγραμμάτων γονέων · Δωρεάν προγράμματα εκμάθησης Η/Υ για ειδικές ομάδες · Σύσταση του Συλλόγου «Κώκυτος» στο Δήμο Πάργας. 

Το να ασχοληθώ με τα κοινά δεν ήταν κάτι νέο για εμένα. Μέσα από την έως τώρα επαγγελματική μου πορεία, έχω έρθει στη θέση να αντιπαρατίθεμαι πολύ συχνά με τον κρατικό μηχανισμό, ο οποίος για τους πιο πολλούς από εμάς είναι απρόσωπος. Η αναλγησία και η αδιαφορία που εισπράττουμε είναι δυστυχώς για όλους μας καθημερινό φαινόμενο. 

Η ενασχόληση μου με την περιφέρεια, ήρθε γιατί θέλω να βγει ο τόπος μας από την αφάνεια και τον αποκλεισμό. 

Είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι υπάρχουν αναρίθμητα προγράμματα που δεν έχουν έρθει στο φως ποτέ. Προγράμματα, τα οποία ως αποδέκτη έχουν δομές, οι οποίες μπορούν να βγάλουν από το αδιέξοδο επιχειρήσεις, ανέργους, άτομα με ειδικές ικανότητες αλλά και άτομα με ειδικές ανάγκες. 

Δυστυχώς οι έως τώρα προσπάθειες μου πέφτανε στο κενό, καθώς η φωνή μου δεν είχε τη δύναμη να ακουσθεί. 

Επιτέλους, πρέπει κάτι να γίνει και να ενώσουμε τις φωνές μας προκειμένου να φτιάξουμε τόσο την δική μας πορεία αλλά και ένα πεδίο, στο οποίο αύριο τα παιδιά μας θα μπορούν κι αυτά με την σειρά τους να δημιουργήσουν το δικό τους μέλλον".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου