Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τρίτη, Απριλίου 23, 2019

Γούσης Χρήστος του Ευαγγέλου: Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Π.Ε. Πρέβεζας με την "Αξιοβίωτη Ανάπτυξη Ηπείρου"


Προσωπικά στοιχεία:

Γεννήθηκα στη Βρυσούλα Πρεβέζης το 1971. Είμαι παντρεμένος με την Ελπίδα Σαλταγιάννη, που εργάζεται ως αρχαιολόγος στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Πρέβεζας και πατέρας μιας κόρης εννέα ετών.
Σπουδές:
Σπούδασα Ιατρική στο Πανεπιστήμιο Πατρών και ολοκλήρωσα την ειδικότητά της Παθολογίας στο Γ.Ν.Ι. Χατζηκώστα. Είμαι κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών στη Διοίκηση Μονάδων Υγείας.
Επαγγελματική δραστηριότητα:
Έχω εργαστεί στο Γ.Ν. Χατζηκώστα, στα Κέντρα Υγείας Καναλακίου, Θεσπρωτικού και Πάργας, καθώς επίσης και στο ΙΚΑ Πρέβεζας.
Διατηρώ Ιδιωτικό Ιατρείο στον Λούρο Πρέβεζας

Κοινωνικός και Πολιτικός Βίος:
- Την περίοδο 2011 έως 2014 διετέλεσα Γενικός Γραμματέας του Ιατρικού Συλλόγου Πρέβεζας.
- Το 2014 εκλέχτηκα Περιφερειακός Σύμβουλος της Περιφερειακής Ενότητας Πρέβεζας με την Αξιοβίωτη Ανάπτυξη
- Από το 2014 είμαι μέλος της Επιτροπής Κοινωνικών Θεμάτων της Περιφέρειας Ηπείρου
- Από το 2017 εκτελώ χρέη προέδρου του ΚΕΚ Πρέβεζας
- Από το 2018 είμαι μέλος του Πειθαρχικού Συμβουλίου του Ιατρικού Συλλόγου Πρέβεζας.
- Από 1.2.2019 είμαι Αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Ηπείρου αρμόδιος για θέματα Υγείας.
Μαζί μπορούμε να αλλάξουμε το μέλλον του τόπου μας. Μαζί συνεχίζουμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου