Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τρίτη, Αυγούστου 13, 2019

ΠΡΕΒΕΖΑ: Συνέντευξη με τις Πρωταθλήτριες Κορασίδων Ελλάδας Beach Volley Κατερίνα Σακκά - Λαμπρινή Γεωργαντά


Συνέντευξη στο PrevezaBest παραχώρησαν οι Πρωταθλήτριες Κορασίδων Ελλάδας Beach Volley Κατερίνα Σακκά και Λαμπρινή Γεωργαντά, δείτε ΕΔΩ

ΕΡΩΤΗΣΗ: Είχατε προετοιμαστεί  καιρό για αυτούς τους αγώνες;
AΠΑΝΤΗΣΗ
(ΚΑΤΕΡΙΝΑ- ΛΑΜΠΡΙΝΗ) Είμαστε μαζί σχεδόν 2 μήνες αλλά προπονούμαστε ατομικά όλο τον χρόνο.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Έχετε συμμετάσχει ξανά σε τελικούς Πανελληνίου πρωταθλήματος ;
AΠΑΝΤΗΣΗ
KATEΡΙΝΑ: Συμμετέχω σε τέτοιους αγώνες από τα 12 μου χρόνια βγαίνοντας πάντα πρώτη στην περιφέρεια μας με διαφορετικές συμπαίχτριες κάθε φορά , δυστυχώς  χωρίς την κατάκτηση μίας διάκρισης. Όμως δεν εγκατέλειψα την προσπάθειά μου και τελικά ανταμείφθηκα.
ΛΑΜΠΡΙΝΗ: Προσωπικά δεν είχα ξανά την ευκαιρία να συμμετέχω σε τέτοιους αγώνες ενώ ήμουν πάντα παρούσα στους προκριματικούς της περιφέρειας μου.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πόσο καιρό ασχολείστε με το beach volley ;
AΠΑΝΤΗΣΗ
ΛΑΜΠΡΙΝΗ: Ασχολούμαι τα τελευταία 4 χρόνια ξεκινώντας την πορεία μου από την Καλαμάτα.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ: To beach volley θεωρείται το άθλημα της οικογένειάς μου αφού έπαιζε για χρόνια ο πατέρας μου και αργότερα πήρε τη σκυτάλη ο αδελφός μου. Όπως καταλαβαίνετε ήταν  αδύνατο να ξεφύγω εγώ. Παίζω από τα πέντε μου στις παραλίες που πηγαίναμε για μπάνιο. Μεγαλώνοντας αποφάσισα να ασχοληθώ εντατικά και σοβαρά. Το αγάπησα πολύ και πιστεύω ότι έχω πολύ δρόμο μπροστά μου.


ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιοι βοήθησαν και στήριξαν την πορεία σας ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΛΑΜΠΡΙΝΗ: Ο Μάνος ο Ξενάκης ήταν ο πρώτος προπονητής μου που με βοήθησε να ενταχθώ στο άθλημα και με έκανε να το αγαπήσω μαθαίνοντάς μου τη νοοτροπία αφενός του beach volley και αφετέρου του αθλητή γενικότερα. Θέλω να τον ευχαριστήσω γι αυτό όπως επίσης και τις προπονήτριές μου στο βόλλευ Ρίτα Κάφα , Λήδα Σαριδάκη αλλά και τον προπονητή μου φέτος στην ομάδα του Παπάγου Αντώνη Μπούμπουρα. Επίσης τον Φερνάντο Μπιλίρη και Παναγιώτη Ζακυνθινό που προπονούμαι μαζί τους στα κλιμάκια των Εθνικών ομάδων. Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένειά μου τόσο για τη ψυχολογική υποστήριξη όσο και για την οικονομική διότι χωρίς αυτούς δεν θα είχα καταφέρει τίποτα. Ιδιαίτερα τον πατέρα μου που είναι η δύναμή μου για να συνεχίσω.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ: Ξεκίνησα τα πρώτα μου βήματα στο βόλλευ  με οδηγό στην εκκίνησή μου τον Κώστα τον Σιούλα. Στην συνέχεια την σκυτάλη πήραν ο Νίκος Ρούσσος, ο Πολύκαρπος Ζήσης και τέλος ήρθε στο δρόμο μου ο Πέτρος Παπαδόπουλος. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον αδελφό μου που είναι για μένα πρότυπο αφού αποτελούσε την εθνική ομάδα εφήβων beach volley τα προηγούμενα χρόνια. Είναι  ο προπονητής μου στην άμμο και μας βοήθησε  να πετύχουμε τον στόχο μας δηλαδή να βγούμε πρωταθλήτριες κορασίδων  beach volleyΕλλάδας χωρίς να αφήσει τις δικές του υποχρεώσεις αφού συνεχίζει να είναι ακόμα αθλητής. Αυτόν που θέλω να ευχαριστήσω περισσότερο από όλους όμως είναι ο πατέρας μου που μύησε εμένα και τον αδελφό μου με ένα δικό του υπέροχο τρόπο στο να αγαπήσουμε τόσο πολύ το βόλλευ και το beach volley και να το κάνουμε τρόπο ζωής μας. Ασχολείται μαζί μας και προσπαθεί για το καλύτερο από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ο επόμενος σταθμός σας ήταν στους τελικούς Πανελληνίου πρωταθλήματος νεανίδων στη Ρόδο με κορίτσια μεγαλύτερά σας. Εκεί κατακτήσατε την τέταρτη θέση. Πόσο ικανοποιημένες είστε με το αποτέλεσμα?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΛΑΜΠΡΙΝΗ: Περιμέναμε μια θέση στην τριάδα γιατί μπορούσαμε. Δυστυχώς ο τραυματισμός μου μας άλλαξε τα σχέδια και μείωσε  την απόδοση της ομάδας μας. Στενοχωρηθήκαμε σίγουρα γιατί για να φτάσουμε σε αυτούς τους τελικούς πήραμε μέρος σε τρία OPEN πανελλήνια στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη  και στην Πάτρα. Κατακτήσαμε ένα αργυρό και δύο χρυσά μετάλλια και είμαστε πρώτες στην πανελλήνια κατάταξη σε αυτή την κατηγορία.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ: Είμαστε σίγουρες πως θα ανεβαίναμε στο  βάθρο, όμως στον αθλητισμό ποτέ δεν είσαι σίγουρος με τους τραυματισμούς. Η επιβάρυνση με τις προπονήσεις και τους συνεχείς αγώνες βγήκε την τελευταία μέρα στη Λαμπρινή, την οποία θαυμάζω γιατί ενώ υπέφερε συνέχισε μέχρι τέλους να αγωνίζεται με την ψυχή της!  

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πόσο εύκολο είναι να κάνεις πρωταθλητισμό;
AΠΑΝΤΗΣΗ
KATEΡINAKαθόλου εύκολο και πρέπει να το θέλεις πολύ. Για να πετύχουμε αυτό το αποτέλεσμα μοχθήσαμε. Καθημερινές προπονήσεις ,καλή διατροφή, ύπνο νωρίς ,λιγοστές εξόδους . Το καλοκαίρι για εμάς ξεκίνησε μετά τις 5 Αυγούστου που τελείωσαν οι υποχρεώσεις μας.
ΛΑΜΠΡΙΝΗ: Συμφωνώ με αυτά που είπε η Κατερίνα και θέλω να περάσω ένα  μήνυμα σε όλα τα παιδιά της ηλικίας μας . Αξίζουν οι στερήσεις όταν παίρνεις μία τόσο μεγάλη ηθική ικανοποίηση και πρέπει ο αθλητισμός να γίνει τρόπος ζωής μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου