Παρασκευή, Οκτωβρίου 04, 2019

ΠΡΕΒΕΖΑ: 5 Θάνατοι στο ίδιο σημείο καρμανιόλα στην είσοδο της πόλης από τροχαία δυστυχήματα..


Στα πλαίσια της έρευνας για το θέμα της εισόδου της πόλης και έπειτα από προηγούμενη σχετική ανάρτηση, δείτε ΕΔΩ, το PrevezaBest συνεχίζει το ρεπορτάζ..


Αναρωτιέται κανείς, τι θα πρέπει να γίνει για να αποκτήσει αυτή η πόλη, αν όχι σύνδεση με την Ιόνια και την Εγνατία, τουλάχιστον, μια είσοδο αξιοπρεπή, όπου δεν θα μετράμε ανθρώπινες απώλειες από τροχαία...

1)Επτανήσου και Συρακουσών, 2) Ζαλόγγου και Μερκούρη, 3) είσοδος Πρέβεζας, τρεις «καρμανιόλες». 




Το πρόβλημα είναι γνωστό σε όλους, παρόλα αυτά, περιοριζόμαστε μόνο σε παράπονα, καταγραφές, κλάματα και μετά ξεχνάμε τα πάντα. Γιατί; Γιατί δεν μπορέσαμε να φτιάξουμε ούτε μια είσοδο σε αυτή την πόλη και γιατί δεν μπορέσαμε να κρεμάσουμε δυο φανάρια ή να κάνουμε κυκλικούς κόμβους! 

Πόσο στοιχίζει μια ανθρώπινη ζωή; Και ποιος φταίει; Κανείς; Υπάρχει μελέτη για την είσοδο της πόλης; Έτσι θα μείνει; Έτσι είναι η Άρτα, τα Γιάννενα, η Ηγουμενίτσα; 

Στις υπόλοιπες πόλεις της Ηπείρου που συνδέθηκαν με το εθνικό οδικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων, τα τροχαία ατυχήματα σχεδόν μηδενίστηκαν. Δεν μιλάμε για το επαρχιακό δίκτυο που είναι μία ακόμη πληγή. Εδώ μιλάμε για τους κύριους δρόμους, αυτούς που η Πρέβεζα - όταν και αν - θα αποκτήσει τελευταία από όλη την Ήπειρο και αφού μέχρι τότε θρηνήσουμε και άλλα θύματα και δη νέους ανθρώπους. 

Αναζητώντας πληροφορίες για το τελευταίο θανατηφόρο ατύχημα στην είσοδο της πόλης (στο ύψος του πρατηρίου Λαινά), απευθυνθήκαμε στους εμπλεκόμενους, μεταξύ των οποίων και στον δικηγόρο κ. Απόστολο Τάσση. Ο τελευταίος λοιπόν αντί πληροφοριών για το συγκεκριμένο τροχαίο, μας υπενθύμισε, ότι στη συγκεκριμένη ευθεία, από το ύψος του στρατοπέδου Κονκουρή, έως τη διασταύρωση προς Νεοχώρι, μήκους λιγότερο από 1000 μ, τα τελευταία 15 χρόνια έχουν χάσει τη ζωή τους άλλα 4 άτομα, (διπλό θανατηφόρο στη διασταύρωση με Νεοχώρι, μπροστά στα LIDL και λίγο πριν από την είσοδο του στρατοπέδου). Πιθανόν, μας είπε, αν ψάξουμε, να βρούμε και άλλα ατυχήματα. 

5 θάνατοι σε ένα δρόμο 1000 μέτρων, είναι παρά πολλοί για να μένουμε αδιάφοροι. Αν η κατασκευή της εισόδου της πόλης είχε επεκταθεί και σε αυτή την ευθεία, το τελευταίο τροχαίο θα είχε αποφευχθεί, αφού η νησίδα ανάμεσα στα ρεύματα, ο φωτισμός και οι δύο λωρίδες κυκλοφορίας, θα είχαν αποτρέψει το ατύχημα. Η κατασκευή της εισόδου όμως σταμάτησε λίγο πιο κάτω από το σημείο του ατυχήματος (στην είσοδο στρατοπέδου Κονκουρή). Έκτοτε, κανένας δεν ενδιαφέρθηκε. Ας πάψουμε λοιπόν να τα ρίχνουμε όλα στο ανθρώπινο σφάλμα και να ξεχνάμε τόσο εύκολα. 

Καμία άλλη κοινωνία εκτός από τη δικιά μας, δεν θα έδειχνε τόσο αμέτοχη, σε αυτό που συμβαίνει σε αυτή την πόλη. Μείναμε χωρίς δρόμους, τελευταίοι

Εδώ κάποιος θα πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες για όσα δεν έκανε...

Μην βρεθούμε και μαλώνουμε για το ποιος έστριψε και ποιος έτρεχε, στον κεντρικό δρόμο – είσοδο – βιτρίνα της πόλης μας με μία στενή λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και τα χορτάρια στις άκρες, ανάμεσα από τα αρχαία, χωρίς φωτισμό, χωρίς νησίδες και σήμανση. 

Όλος αυτός ο δρόμος μέχρι λίγο πριν τη διασταύρωση με Νεοχώρι, θεωρείται εντός οικισμού, γι αυτό και έχει όριο ταχύτητας 50 χλμ και παρόλα αυτά είναι σε αυτό το χάλι. 

Πριν από τρεις μέρες, σκοτώθηκε ένας ακόμη νέος άνθρωπος. 

Αύριο δεν θα υπάρχουν νέες δικαιολογίες, οφείλεται να πράξετε τα δέοντα..! Όχι αύριο... αλλά "χθες"

Χρήστος Ανεμοζάλης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου