Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Παρασκευή, Οκτωβρίου 11, 2019

Ποιες είναι οι αρμοδιότητες του νέου Γενικού Γραμματέα του Δήμου Πρέβεζας, Α.Μπέζα


“Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου Πρέβεζας και παροχή εξουσιοδότησης προς υπογραφή εγγράφων”


ΑΠΟΦΑΣΗ 592/2019 

Ο Δήμαρχος Πρέβεζας 

1. Τις διατάξεις του άρθρου 161 του Ν.3584/2007 «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων». (ΦΕΚ 143/Α/2007), όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 38 του Ν. 3801/2009 και ισχύει σήμερα. 

2. Τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν.3463/2006 (Φ.Ε.Κ. 8114/τ.Α΄/8-6-2006). 

3. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν.3852/2010 (Φ.Ε.Κ. 87/τ.Α΄/7-6-2010) όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν. 

4. Τις διατάξεις του άρθρου 3 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Πρέβεζας (ΦΕΚ 739/τ.Β΄/14.3.2015). 

5. Την αριθμ.:583/2019 Απόφαση του Δημάρχου Πρέβεζας με την οποία προσλήφθηκε ο κ. Μπέζας Αντώνιος του Εμμανουήλ σε θέση μετακλητού Γενικού Γραμματέα του Δήμου Πρέβεζας. 

6. Την ανάγκη συντονισμού των δημοτικών υπηρεσιών, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται με αποδοτικό τρόπο η αποτελεσματικότητα στην επίτευξη των στόχων και προγραμμάτων που αποφασίζονται από τα πολιτικά όργανα του Δήμου Πρέβεζας. 

Αποφασίζουμε 

Αναθέτουμε στο Γενικό Γραμματέα του Δήμου Πρέβεζας τις παρακάτω αρμοδιότητες: 

I. Να παρέχει οδηγίες και να δίνει κατευθύνσεις και γενικότερα να συντονίζει τις υπηρεσίες του Δήμου κατά την άσκηση του έργου τους. 

II. Να μεριμνά για την επεξεργασία από τις αρμόδιες Υπηρεσίες των θεμάτων που είναι προς συζήτηση ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη ή έχουν ήδη συζητηθεί σε αυτά, καθώς και να τα υποστηρίζει ενώπιον των ανωτέρω οργάνων, εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον Πρόεδρο τους. 

III. Να παρακολουθεί τη διαδικασία εφαρμογής των αποφάσεων του Δημοτικού συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου. 

IV. Να συμμετέχει στις διαδικασίες κατάρτισης του Επιχειρησιακού Σχεδίου και των ετήσιων Προγραμμάτων Δράσης του Δήμου και να παρακολουθεί την επίτευξη των περιοδικών στόχων και την υλοποίηση των αντίστοιχων προγραμμάτων που αποφασίζονται από τα Πολιτικά όργανα του Δήμου. 

V. Να μεριμνά για την έγκαιρη ετοιμασία των περιοδικών απολογισμών δράσης του Δήμου σύμφωνα με τα αντίστοιχα προγράμματα ή τις συγκεκριμένες αποφάσεις και να ενημερώνει σχετικά την εκτελεστική Επιτροπή. 

VI. Να δύναται να συγκαλεί περιοδικά ή κατά περίπτωση Συντονιστικά Συμβούλια στα οποία να μετέχουν με εκπροσώπους τους το σύνολο ή μέρος (ανάλογα με ομοιογενή θεματικά αντικείμενα) των υπηρεσιών του Δήμου. 

VII. Να παρακολουθεί τις δραστηριότητες των Νομικών Προσώπων του Δήμου και να συνεργάζεται με τις διοικήσεις τους, ώστε να εξασφαλίζεται η εναρμόνιση των αποτελεσμάτων από την δραστηριοποίηση τους με τους στόχους του Δήμου.

VIII. Να συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους για την υλοποίηση των πολιτικών αποφάσεων. 

IX. Να υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης αναρρωτικών αδειών και μετακίνησης εκτός έδρας στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου. 

X. Να υπογράφει τις εντολές μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων του Δήμου. 

Οι αρμοδιότητες του Γενικού Γραμματέα εκτελούνται σύμφωνα με τις διοικητικές διαδικασίες όπως κάθε φορά ισχύουν στο πλαίσιο λειτουργίας του Δήμου και της κείμενης νομοθεσίας. 

Ο Δήμαρχος μπορεί με νεότερη απόφαση του να τροποποιήσει τα ανωτέρω ή να εκχωρήσει επιπρόσθετες αρμοδιότητες . 

Ο Δήμαρχος Πρέβεζας 
Νικόλαος Γεωργάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου