Κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να φέρουμε νέους επιβάτες
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τέθηκαν γενικά ζητήματα που αφορούν την Fraport Greece στο πλαίσιο διαχείρισης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων αλλά και ζητήματα ειδικού ενδιαφέροντος που αφορούν το αεροδρόμιο του Ακτίου.
"Στην αρχή υπήρχαν κάποιες αντιδράσεις, αλλά αυτές οι αντιδράσεις ήταν από συγκεκριμένες μειοψηφίες, όπου αντιδράσουν εκείνη την περίοδο (όταν η Fraport ανέλαβε τη διαχείριση των αεροδρομίων), έπειτα την ανάληψη, άρχισε ο κόσμος να βλέπει κάποια απτά αποτελέσματα. Βλέπουμε ότι και στις τοπικές κοινωνίες, αλλά και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς και στους 14 προορισμούς που δραστηριοποιούμαστε, έχουν αγκαλιάσει το εγχείρημά μας και έχουν αναγνωρίσει τα οφέλη, η αναβάθμιση, ο εκσυγχρονισμός που έχει στον κάθε προορισμό, τα αεροδρόμια ως πύλη εισόδου"
Έπειτα, ο κ.Βήλος αναφέρθηκε -αναλυτικά - στο οικονομικό όφελος του κράτους από την συμφωνία αυτή με την εταιρία.
"Δεν είναι μόνο τα οικονομικά οφέλη στους 14 προορισμούς, η εταιρία μας και εκπρόσωποί μας βρίσκονται σε αυτούς τους προορισμούς, δουλεύοντας με τις τοπικές ενώσεις και τους τοπικούς φορείς για το πώς θα προωθηθεί ένας προορισμός..το οποίος μέχρι πρότινος δεν συνέβαινε.
Σε κάθε τόπο όπου δραστηριοποιούμαστε, έχουμε ομάδες και συνεργαζόμαστε με τις ενώσεις, με τα επιμελητήρια κτλ, σε μια προσπάθεια αναβάθμισης του προορισμού και αυτό είναι που θα φέρει την ανάπτυξη".
Η επένδυσή μας προχωράει κανονικά..
Στο αεροδρόμιο του Ακτίου, επενδύθηκαν περί τα 10 εκ. ευρώ,
Το αεροδρόμιο του Ακτίου, άλλαξε εντελώς, το οποίο επεκτάθηκε κατά 2.500 τ.μ., αναμορφώθηκε, έχει πλέον όλα τα σύγχρονα συστήματα για τις αποσκευές, 14 check-in, 8 πύλες αναχώρησης και διπλάσια σημεία ασφαλείας. Μάλιστα, τον Ιούλιο του 2019 γνώρισε αύξηση της τάξεως του 8,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Ειδικότερα,
Αεροδρόμιο Ακτίου
Ολοκλήρωση Έργου: 2019
1. Επέκταση κατά 2.500 m2 και ανακαίνιση αεροσταθμού
2. 75% αύξηση των σημείων check-in (από 8 σε 14)
3. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
4. 40% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών αναχωρήσεων (από 5 σε 7)
5. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
6. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
7. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
"Κάναμε πολλά πράγματα τα οποία δεν φαίνονται στον επιβάτη, σε θέματα ασφάλειας κτλ"
"Επίσης, κάνουμε πολύ δουλειά στο επίπεδο προώθησης ενός προορισμού, και τον προωθούμε τον προορισμό με στόχο να φέρουμε νέες συνδέσεις, ή ακόμα αυξήσουμε τη συχνότητα των υφιστάμενων συνδέσεων".
"Εμείς, κάνουμε ότι είναι δυνατόν, για να φέρουμε νέους επιβάτες"
"Στην ιστοσελίδα μας, ήδη δουλεύουμε με νέα κείμενα όπου θα έχουμε μέσα και την Πρέβεζα και την Πάργα δήλωσε ο κ.Βήλος, έπειτα από επισήμανση του παραγωγού.
Σχετικά με την ολοκλήρωση της Αμβρακίας Οδού, ο κ.Βήλος υπογράμμισε πως εμείς έχουμε συγκεκριμένη αποστολή, να υλοποιήσουμε την επένδυση και να φέρουμε παραπάνω αεροπορικές συνδέσεις, τα δημόσια έργα είναι άλλων αρμοδιότητες, σε κάθε περίπτωση όμως, επειδή τα οφέλη από τέτοιου είδους υποδομές είναι προφανή, οφείλουμε από τη δικιά μας θέση να πιέζουμε στη κατεύθυνση της επιτάχυνσης και της ολοκλήρωσης, και το κάνουμε.
Το κενό που δημιουργήθηκε από την κατάρρευση της Tomas Cook, όχι μόνο θα καλυφθεί, αλλά μπορεί - για την επόμενη σεζόν- να έχουμε και αύξηση, ήδη μιλάμε με ενδιαφερόμενες εταιρίες που έχουν εκδηλώσει σοβαρότατο ενδιαφέρον, οι πτήσεις που εκτελέστηκαν πέρυσι από την Tomas Cook να εκτελεστούν τη νέα σεζόν από αυτές τις εταιρίες, άρα ως το θέμα αυτό είμαι πάρα πολύ αισιόδοξος, τόνισε ο κ.Βήλος.
Ακούστε στο ηχητικό ολόκληρη την συνέντευξη έως το 20'
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου