Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 19, 2020

Ο ιχθυολόγος από την Πρέβεζα που αναζήτησε την τύχη του στην Τανζανία - Βίντεο


Ο Χάρης Λεμπιδάκης από την εκπομπή "Αλήθειες με τη Ζήνα" που προβάλλεται από την τηλεόραση του Star ταξίδεψε στη μαγευτική Ζανζιβάρη, ένα διαμάντι λευκής άμμου στη μέση του Ινδικού Ωκεανού.

Η συνάντησή του με τον Χριστόφορο Κοντονάσιο από την Πρέβεζα, που ήρθε μαζί με τη γυναίκα και τα τρία παιδιά του σε αυτό τον επίγειο παράδεισο, αναζητώντας δουλειά στα χρόνια της κρίσης! Οπως λέει ο ίδιος "εγώ θεωρώ τον εαυτό μου κατά 25% Τανζανό, είμαι 42 χρόνων κι έχω περάσει 12 χρόνια στην Τανζανία. Θα το ξαναέκανα και θα ήμουν και πιο τολμηρός!". Οσο για το μήνυμά του στους νεαρούς Ελληνες είναι να μη φοβούνται το υπολογισμένο ρίσκο!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου