Έπειτα από καταγγελίες καταναλωτών
και εργαζομένων και στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων
που έχει λάβει η κυβέρνηση για την αποφυγή της διάδοσης του νέου κορονοϊού στη χώρα,
υπενθυμίζουμε στους εργαζόμενους στις επιχειρήσεις τροφίμων και σούπερ μάρκετ ότι
η σωστή εφαρμογή των καλών πρακτικών υγιεινής είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος
πρόληψης της μόλυνσης από τον κορονοϊό.
Καλούμε τις επιχειρήσεις του κλάδου
να είναι σε αυξημένη επαγρύπνηση και να λάβουν πρόσθετα μέτρα για τη διασφάλιση
υψηλού επιπέδου λειτουργικής υγιεινής και ασφαλούς παραγωγής και
διάθεσης/έκθεσης των τροφίμων. Η τήρηση των κανόνων ατομικής υγιεινής του προσωπικού
πρέπει να εφαρμοστεί απαρέγκλιτα για το καλό των εργαζομένων και των καταναλωτών.
Ο πρόεδρος του Ε.Κ. ΠΡΕΒΕΖΑΣ επικοινώνησε
σχετικά με τον δήμαρχο κ. Νίκο Γεωργάκο, ο οποίος τον
διαβεβαίωσε πως θα επιληφθεί του θέματος.
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΥΠΟΥ
ΕργΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΕΝΤρΟ Ν. ΠρΕβΕΖΑΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου