Βράδυ Σαββάτου με άδειους δρόμους και κλειστά μαγαζιά.
Τα καταστήματα εστίασης εναρμονίστηκαν πλήρως με τα έκτακτα μέτρα αποφυγής και περιορισμού της
διάδοσης του κορωνοϊού. (Μοναδική - επίσημη - παραφωνία η σύλληψη μιας ιδιοκτήτριας καφέ στην Πρέβεζα)
Τα τραπεζοκαθίσματα έχουν απομακρυνθεί, ενώ οι μόνες παραγγελίες που εκτελούνται είναι τo delivery και το take away.
Tόσο η αγορά όσο και η παραλία είναι έρημα σημεία, όπως άλλωστε ήταν και το πρωί.
Η εικόνα που επικρατεί παρουσιάζεται στις παρακάτω φωτογραφίες:
Πηγή φωτογραφιών Athanasios Beintaris












Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου