Η διεύθυνση, οι εκπαιδευτικοί, οι σύμβουλοι και οι μαθητές του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Πρέβεζας εκφράζουν τη βαθύτατη θλίψη τους, καθώς και τα θερμά τους συλλυπητήρια για τον πρόωρο θάνατο του μαθητή του σχολείου μας Βασίλη Αυδίκου.
Η ζωντάνια του, το γέλιο του και η καλοσύνη του θα λείπουν πλέον κάθε στιγμή από όλες τις εκδηλώσεις του σχολείου μας.
Ευχόμαστε δύναμη και κουράγιο στους οικείους του.









Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου