Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Σάββατο, Μαΐου 30, 2020

ΠΡΕΒΕΖΑ: Σημαντικά ζητήματα τέθηκαν στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου


Με 13 θέματα στην ημερήσια διάταξη συνεδρίασε το απόγευμα της Παρασκευής 29/5 το Δημοτικό Συμβούλιο Πρέβεζας στην Θεοφάνειο αίθουσα.

Ενδιαφέρον όμως παρουσίασαν και κάποια από τα προ ημερησίας ζητήματα τα οποία έθεσαν δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης. 



Συγκεκριμένα, ο δημοτικός σύμβουλος της Ανυπότακτης Κίνησης κος.Μιχάλης Γεωργούλης έθεσε το θέμα της ενεργειακής αναβάθμισης του Δήμου που έχει να κάνει με τον οδοφωτισμό, ένα θέμα το οποίο έχει περάσει και εγκριθεί από παλαιότερη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, δείτε σχετικά ΕΔΩ



Ο κ.Γεωργούλης ζήτησε το θέμα να επανέρθει εκτός ημερήσιας διάταξης, στην επόμενη συνεδρίαση και αυτό διότι από τους δήμους της Ηπείρου, μόνο ο Δήμος Πρέβεζας προχώρησε την σύναψη σύμβασης με την Περιφέρεια Ηπείρου για το έργο. Στο ίδιο μήκος κύματος, ώστε να επανέρθει προς συζήτηση το θέμα, τόσο ο επικεφαλής της Λαικής Συσπείρωσης, Στ. Αμάραντος όσο και ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης "Στροφή στο Μέλλον", Θανάσης Ανωγιάτης, τονίζοντας μάλιστα ότι ίσως με τις περαιτέρω διευκρινήσεις να γίνουμε όλοι σοφότεροι.




Ένα ευαίσθητο θέμα έθιξε ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης "Ανάπτυξη Τώρα" Γιώργος Ντόντης σχετικά με την άμεση προσβασιμότητα των ατόμων ΑΜΕΑ τόσο στο κέντρο της πόλης όσο και στις παραλίες. Ο κ. Ντόντης αναφέρθηκε στο ζήτημα, έπειτα από την κατάργηση δύο θέσεων στάθμευσης στο πάρκινγκ της παραλίας. 


Επί του ζητήματος αναφέρθηκε και ο δημοτικός σύμβουλος Μιχ.Γεωργούλης

Παίρνοντας το λόγο ο Δήμαρχος κ.Γεωργάκος υπογράμμισε πως δημιουργούμε περισσότερες θέσεις για ΑΜΕΑ εκεί όπου ο σύλλογος ΑΜΕΑ μας έχει υποδείξει. Συγκεκριμένα ο κ.Γεωργάκος ανέφερε πως στο σχεδιασμό είναι 6 νέες θέσεις για άτομα ΑΜΕΑ στο μικρό πάρκινγκ, όπως επίσης νότια από την άλλη πλευρά της πόλης προκειμένου τα άτομα με 85% αναπηρία ή και λιγότερη να μην χρειάζεται να σταθμεύουν μακριά από το κέντρο της πόλης.


Σημαντική παρέμβαση επίσης έκανε ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης "Στροφή στο Μέλλον" Παναγιώτης Λελοβίτης ο οποίος αφού συνεχάρη τη δημοτική αρχή για τον ευπρεπισμό στην περιοχή του Λούρου, έκανε λόγο για απονεύρωση του δημοτικού συμβουλίου, διότι ένα χρόνο μετά τις εκλογές ο δήμαρχος κ.Γεωργάκος δεν έχει καταθέσει το όραμα του για τη πόλη με τις συζητήσεις να γίνονται αποσπασματικά. "Το δημοτικό συμβούλιο καλείται να προσυπογράψει ειλημμένες αποφάσεις της δημοτικής αρχής όπως π.χ. Χριστουγεννιάτικο χωριό, Βοτανικό, σύμβαση με γραφείο marketing, σύρεται πίσω από μια τυπική διαδικασία και αυτό δεν τιμά ούτε τη δημοτική αρχή, ούτε το δημοτικό συμβούλιο" ανέφερε ο κ.Λελοβίτης.



Έπειτα, στα ζητήματα ημερήσιας διάταξης ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε το θέμα  "Έγκριση εποχικών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην περιοχή Μονολιθίου Πρέβεζας" την εισήγηση του οποίου έκανε ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, Κω/νος Ακρίβης όπου σύμφωνα με την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής 



Η μελέτη εξετάζει δύο λύσεις,η βασική διαφορά είναι η εξής¨ η 1η εναλλακτική έχει μονοδρομεί την παραλιακή οδό με κατεύθυνση προς βορά , η 2η εναλλακτική έχει μονοδρομεί την παραλιακή οδό με κατεύθυνση προς νότο, και στις δύο λύσεις η μονοδρόμηση σταματά στο σημείο 2,πέραν του οποίου η κυκλοφορία παραμένει ως έχει.Αντιδρομείται ανάλογα η παράλληλη οδός ,ενώ οι συνδετήριες κάθετοι οδοί μονοδρομούνται ενναλάξ.Η περιοχή παρέμβασης δεν επεκτείνεται στην Εθνική οδό. 2. Γνωμοδοτήσεις -Η Κοινότητα Μύτικα με την υπ΄αρ.05/2020 Απόφαση γνωμοδοτεί υπέρ της 2ης εναλλακτικής. -Η Δνση Δασών Πρέβεζας με το υπ΄αρ.53342/19-5-2020,έγγραφό της επίσης γνωμοδοτεί υπέρ της 2ης εναλλακτικής.

Αναλυτικά η 2η εναλλακτική προβλέπει:

¨ Μονοδρόμηση της παραλιακής οδού από την κάθετη οδό παρακείμενη του κοιμητηρίου (είσοδος/έξοδος από/προς Μύτικα) έως τη διασταύρωση τύπου 'Υ' της παραλιακής για μήκος περί τα ~2,1χλμ, με φορά προς νότο, ήτοι από Κανάλι προς Μύτικα. Μονοδρόμηση της βόρειας παράλληλης οδού (από την παραλιακή οδό, εφάπτεται του αισθητικού δάσους) με φορά προς βορρά, ήτοι προς Κανάλι. Με την μονοδρόμηση αυτή, δημιουργείται ένα λειτουργικό ζεύγος μονοδρόμων στην υπό εξέταση ζώνη για την εύρυθμη κυκλοφοριακή λειτουργία του οδικού δικτύου. Ομοίως όπως και στην εναλλακτική 1: Οι 3 από τις 5 κάθετες δευτερεύουσες συνδετήριες οδοί (βλ. και σχετικό σχέδιο) μεταξύ της παραλιακής οδού και της βόρειας παράλληλης (από το αισθητικό δάσος) μονοδρομούνται εναλλάξ δημιουργώντας τις αντίστοιχες συνδέσεις με τη μορφή εισόδου προς την παραλιακή ζώνη και εξόδου αντίστοιχα, λόγω των στενών διατομών τους. Απαγόρευση της στάθμευσης (Ρ-39) στο σύνολο των εγκάρσιων οδών εντός του αισθητικού δάσους. Απαγόρευση της στάθμευσης (Ρ-39) στην παραλιακή οδό ανά τμήματα, σύμφωνα και με το σχέδιο σήμανσης που προσαρτάται στην παρούσα έκθεση. Οι βασικές και δευτερεύουσες είσοδοι - έξοδοι (μη σηματοδοτούμενοι κόμβοι με κωδικούς Β, Βα, Γ, Γα) από την Ε.Ο. Ηγουμενίτσας - Πρέβεζας παραμένουν αμφίδρομες για την διευκόλυνση τόσο των προελεύσεων από βορρά (Κανάλι) όσο και από νότο (Πρέβεζα), και ουδεμία παρέμβαση εξετάζεται ή προτείνεται στο εθνικό οδικό δίκτυο, λόγω μη αρμοδιότητας. Με την παραπάνω μονοδρόμηση, εξυπηρετούνται κατά κανόνα οι προελεύσεις από βορρά (Κανάλι, Καστροσυκιά, κλπ.)

Μετά την εισήγηση του κ.Ακρίβη το λόγο πήρε ο πρώην αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών κ.Ευάγγελος Γιαννουλάτος ο οποίος συνεχάρη τη δημοτική αρχή "διότι συνεχίζει ένα θέμα το οποίο "έρχεται" από την προηγούμενη δημοτική αρχή", ενώ επισήμανε πως ο σχεδιασμός είναι ο ίδιος και πως υπολείπεται συνολικότερης αντιμετώπισης. 



Σε απάντηση στα λεγόμενα του πρώην αντιδημάρχου, ο κ.Ακρίβης αναρωτήθηκε γιατί δεν υλοποιήθηκε από την δημοτική αρχή Μπαίλη αφού ο σχεδιασμός είχε γίνει από το 2017...;;

Στη συνέχεια οι δημοτικοί σύμβουλοι Κύρλας και Ανωγιάτης τόνισαν την αναγκαιότητα σήμανσης επί των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, ενώ ο Δήμαρχος κ.Γεωργάκος ολοκληρώνοντας το θέμα υπογράμμισε πως θα πραγματοποιηθούν εργασίες καθαρισμού όπως επίσης θα τοποθετηθούν νέοι κάδοι απορριμάτων κατά το μήκος της ακτογραμμής αλλά και επιπρόσθετα θα τοπθετηθούν νέες ντουζιέρες. 

Το θέμα εγκρίθηκε ομόφωνα. 


Χρήστος Ανεμοζάλης









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου