"ΝΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΣ. Έβαλε την Πρέβεζα στην πρωτοπορία" με αυτό τον τίτλο η εφημερίδα "ΓΝΩΜΗ" υπογράφει το παρακάτω άρθρο το οποίο και αναδημοσιεύουμε :
Μας εκπλήσσει ευχάριστα, κάθε φορά ο δήμαρχος Πρέβεζας Νίκος Γεωργάκος και η αφορμή για την σημερινή επιλογή να είναι το πρόσωπο της εβδομάδας, για την «Γ», αποτελεί η δυναμική τουριστική προβολή, της οποίας τελευταία στάση, είναι οι στάσεις και οι σταθμοί του μετρό, του τράμ και του ηλεκτρικού, στην Αθήνα. Σημεία δηλαδή, που θα δώσουν την δυνατότητα, σε εκατομμύρια διαβάτες, να γνωρίσουν τις ομορφιές και την ασφάλεια που παρέχουν οι παραλίες της Πρέβεζας, να την έχουν στο νού τους και με την πρώτη ευκαιρία, ν’ αποφασίσουν να ταξιδέψουν, προς τα μέρη μας, όταν βέβαια και οι συνθήκες γίνουν καλύτερες…
Υπάρχει και στην Πρέβεζα, μια τάση υποτίμησης των πάντων, αλλά αν κανένας διαβάσει το σχετικό ρεπορτάζ, το αποτέλεσμα αυτό δεν ήρθε τυχαία ή μ’ ένα τηλεφώνημα. Χρειάστηκε για τον δήμαρχο Νίκο Γεωργάκο και χρόνος και κόπος, με φόντο την δυνατότητα, που -όπως απέδειξε- έχει στο μείζον θέμα της επικοινωνίας και της πειθούς. Τα δυό αυτά στοιχεία, είναι απαραίτητα, για όποιον δηλώνει δήμαρχος…
Το πρώτο συμπέρασμα που πρέπει να καταγραφεί, είναι ότι ο δήμαρχος Νίκος Γεωργάκος, δείχνει σε μικρό χρονικό διάστημα, ότι έχει δυνατότητες, που τις αξιοποιεί στο σύνολό τους, υπέρ των δημοτών και της πόλης, ώστε να καταστεί το επίκεντρο, για πολλά και διαφορετικά ενδιαφέροντα…
Αποδεικνύει μεθοδικότητα ο δήμαρχος Πρέβεζας Νίκος Γεωργάκος και αυτό ως συμπέρασμα, βγαίνει απ’ την πολύμηνη προσπάθεια που κάνει, για να είναι έτοιμη η πόλη του, ώστε το 2021, να τιμήσει το έτος ορόσημο κατά τον καλύτερο τρόπο και όχι μόνο. Να βοηθήσουν και αυτές οι εκδηλώσεις, να είναι διαρκώς η Πρέβεζα, σε πρώτο πλάνο, στις αναζητήσεις που κάνουν οι πολίτες, ανά το πανελλήνιο.
Το κοντράστ των εκτιμήσεων, στην ιδιαίτερη ανάλυση που πρέπει να γίνει, είναι εντυπωσιακό. Ο εν λόγω δήμαρχος, έχει συστήσει την ειδική επιτροπή για τον εορτασμό του 2021, η οποία όπως διαβάζουμε στο σχετικό ρεπορτάζ: «Οι προτάσεις που κατέθεσαν στην πρόσφατη διαβούλευση φορείς και πολίτες της Πρέβεζας κωδικοποιήθηκαν από την κ. Κωνσταντάκη και αποτελούν το “οργανόγραμμα” γύρω από το οποίο θα κινηθεί ο Δήμος για τις εκδηλώσεις που θα γίνουν με ορίζοντα το 2021 αλλά και τα επόμενα έτη».
Σε άλλη σελίδα της «Γ», θα διαβάσετε τις αντιδράσεις των δημάρχων του νομού Άρτας, οι οποίες εν είδει «μωρών παρθένων» θρηνούν και οδύρονται, που η πρόεδρος Γιάννα Αγγελοπούλου, δεν έκανε στάση στην Άρτα και πήγε να συναντήσει, τον επίσης προετοιμασμένο δήμαρχο Μωυσή Ελισάφ…
Μόνο μ’ αυτή την αντιπαράθεση δράσεων, αλλά και λογικής, ο δήμαρχος Πρέβεζας, υπερτερεί κατά πολύ των περισσότερων δημάρχων της Ηπείρου, γιατί έχει αυτό, που πολλές φορές έχει αναζητηθεί, αλλά είναι είδος εν ανεπαρκεία, ειδικά στην αυτοδιοίκηση της Ηπείρου. Την κοινή λογική, η οποία είναι το φάρμακο, διά πάσαν νόσον, αλλά είπαμε… Είναι είδος, εν ανεπαρκεία…
Υπάρχουν και ζητήματα καθημερινότητας, που δίνουν αφορμές, σε κάποιους αντιπάλους του να… ξεσπαθώνουν, αλλά αυτά δεν οικοδομούν τίποτα, σε σχέση με το ζητούμενο της Πρέβεζας, στην παρούσα συγκυρία… Την πανελλήνια, αλλά και την διεθνή προβολή, έτσι ώστε τα επόμενα χρόνια, τα οφέλη να είναι πολλά και σε πολλούς τομείς…
Για τον λόγο αυτό παρακάμπτουμε, τις γκρίνιες της καθημερινότητας και την εσωστρέφεια, βάζοντας σε πρώτο πλάνο την εξωστρέφεια…
Γιατί στην εξωστρέφεια οδηγεί, η προσπάθεια με βάση την οποία, οι παραλίες της Πρέβεζας, έχουν αναδειχτεί ως οι ασφαλέστερες της Ευρώπης, θέμα το οποίο δίνει τον τόνο της προβολής. Ο ίδιος είχε αξιολογήσει σωστά, το αποτέλεσμα και σε πρόσφατη συνέντευξή του, είχε δηλώσει: «Ο δήμος δίνει πλέον τη σκυτάλη στους επαγγελματίες, εμείς τους δίνουμε το brand name, το σήμα για να το εκμεταλλευτούν».
Έτσι προκύπτει και η αγαστή συνεργασία με τους επαγγελματίες του τουρισμού, που είναι το κλειδί, για την επιζητούμενη (σ.σ. καταζητούμενη, σε άλλες περιοχές, όπως η Άρτα) οικονομική ανάπτυξη και μέσα απ’ τον τουρισμό…
Έχει καταδείξει ο δήμαρχος και την προοπτική της προσπάθεια, την οποία περιέγραψε σε δηλώσεις του, στα τοπικά μέσα ενημέρωσης: ««Ο κόσμος θέλει μια ηρεμία μετά από αυτό που έχει περάσει και ο δήμος εδώ το προσφέρει. Ο Δήμος αυτό που έκανε είναι να δώσει τη σκυτάλη πλέον στους επαγγελματίες, εμείς τους δίνουμε το brand name, το σήμα για να το εκμεταλλευτούν. Το σήμα είναι κατοχυρωμένο και μπορεί οποιοσδήποτε να το χρησιμοποιήσει και να το επιδεικνύει».
Είχε καιρό να δει η Πρέβεζα, τόσο συστηματική προσπάθεια, για την προβολή της, αλλά και τόσο σημαντικά αποτελέσματα, τα οποία -ας το υπενθυμίσουμε- έχουν την υπογραφή του δημάρχου Νίκου Γεωργάκου. Όλα αυτά, σε καμία περίπτωση, δεν πρέπει να μπουν στην ζυγαριά, με τις γκρίνιες της καθημερινότητας… Η Πρέβεζα, βρίσκεται στην πρωτοπορία της αναζήτησης της εξωστρέφειας και μακάρι ν’ αποτελέσει, παράδειγμα για την ευρύτερη περιοχή…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου