Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τρίτη, Αυγούστου 04, 2020

ΠΡΕΒΕΖΑ: Ξεκίνησε η κατασκευή της μονάδας βιοαερίου Βιοαέριο Πρέβεζας στην περιοχή του νέου Ωρωπού


Ξεκίνησαν σήμερα 4/8/2020 οι εργασίες κατασκευής της μονάδας βιοαερίου που υλοποιεί η εταιρεία Βιοαέριο Πρέβεζας στην περιοχή του Νέου Ωρωπού.

Η μονάδα θα κατασκευαστεί με πρότυπες προδιαγραφές μέσω συνεργασίας τοπικών και περιφερειακών εργολάβων με Ιταλική εταιρεία εξειδικευμένη στην κατασκευή μονάδων βιοαερίου ανά την Ευρώπη.


Από τις πληροφορίες που έχουμε γνωρίζουμε ότι θα επεξεργάζεται όλα τα λύματα της περιοχής μας. Για αυτό το σκοπό θα δέχεται περίπου 18 φορτηγά την ημέρα. 

Όπως εύκολα μπορεί να αντιληφθεί κανείς, ήδη πρόκειται για μεγάλο όγκο φορτίων σε συνάρτηση του μικρού αγροτικού δρόμου όπου και θα διέρχονται.

Και τίθεται λοιπόν το ζήτημα για την ορθή λειτουργία μιας δεύτερης όμορης μονάδας Βιοαερίου τα φορτία της οποίας θα διέρχονται από τον ίδιο δρόμο.

Αβίαστα προκύπτει λοιπόν το ερώτημα στη συζήτηση που θα γίνει στην αυριανή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για τη δεύτερη μονάδα, πως θα εξυπηρετηθεί η κίνηση άλλων τόσων βυτίων τέτοιου μεγέθους. 

Πέρα από τον διπλασιασμό ρύπων οσμών και ενδεχομένως κινδύνων δημόσιας υγείας, για ανθρώπους και ζώα, πως θα λυθεί το θέμα κυκλοφορίας τόσων βυτίων στην περιοχή; 

Έχει γίνει άραγε μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων ή θα αφεθεί αυτό το ζήτημα στην τύχη; Πως γίνεται λοιπόν να έχει αδειοδοτηθεί μια δεύτερη Μονάδα ίδιου αντικειμένου - Βιοαερίου - αψηφώντας τις τόσο σοβαρές πιθανές επιπτώσεις; (διαρροής ίσως, ατυχήματος κτλ)

Διότι προφανώς με άλλους περιβαλλοντικούς όρους μιλάμε στην δραστηριοποίηση μιας εταιρείας και με άλλους όρους στην ύπαρξη και δεύτερης  εταιρείας ίδιου αντικειμένου. Αυτό έχει ληφθεί υπόψη ;; 

Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι πλέον η απόφαση δεν είναι υπηρεσιακή αλλά πολιτική. 

Να σημειώσουμε πως κάθε μονάδα δέχεται την ημέρα 18 βυτία πρώτης ύλης, κάθε βυτίο μεταφοράς αποβλήτων έχει μήκος 20 μέτρα και μεικτό βάρος 45 τόνους. Άρα, με δυο εταιρίες θα έχουμε 36 βυτία συνολικά την ημέρα επι 45 τόνους περίπου 1620 τόνους ημερησίως από έναν αγροτικό δρόμο φάρδους 3 μέτρων. Συν την εξυπηρέτηση των αγροτικών οχημάτων για τις ανάγκες των γεωργοκτηνοτρόφων της περιοχής. 

Ούτε η ΒΙΠΕ Πρέβεζας δεν έχει τέτοια κυκλοφοριακή πίεση.

Τα παραπάνω, θεωρούμε πως θα πρέπει να ληφθούν πολύ σοβαρά υπόψιν στην προσεχή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, διότι προφανώς λέμε ΝΑΙ στο επιχειρείν και στην ανάπτυξη, όταν όμως πληρούνται στο 100% όλες οι προυποθέσεις . 

Διότι ενίοτε ότι είναι νόμιμο δεν συνεπάγεται και απόλυτα ηθικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου