Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τρίτη, Οκτωβρίου 13, 2020

Διοικητής Νοσοκομείου Πρέβεζας: Όταν ολοκληρωθεί το νοσοκομείο της Σπάρτης θα είμαστε ΚΤΙΡΙΑΚΑ το χειρότερο νοσοκομείο της 6ης ΥΠΕ


Με ιδιαίτερο ύφος και μιλώντας στο Β' πληθυντικό - πράγμα που συζητήθηκε ιδιαίτερα μέσα αλλά και έξω από την αίθουσα - ο Διοικητής του νοσοκομείου Πρέβεζας, Δημήτριος Σκανδάλης στην τοποθέτηση του κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για το νοσοκομείο μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο κτιριακό του υπάρχοντος νοσοκομείου.

Ο κ.Σκανδάλης σημείωσε:

"Στο νοσοκομείο είμαι ένας Διοικητής, δεν είμαι διοικητής των διοικητικών υπηρεσιών, δεν είμαι ένας που υπογράφει χαρτιά, είμαι ένα κυβερνητικό στέλεχος και μάλιστα έχουν κάνει προσφυγές διοικητές.. λέγοντας γιατί μας απολύετε όταν αλλάζει Κυβέρνηση...γιατί δεν μας δίνετε αποζημιώσεις ; και έχουν απαντήσει δεκάδες δικαστήρια πως οι διοικητές δεν είναι υπάλληλοι, οι διοικητές, είστε κυβερνητικά στελέχη, εμένα ο Υπουργός Υγείας με "βγάζει" ότι ώρα θέλει και μάλιστα με αξιολόγηση ή χωρίς, δίχως δεύτερη κουβέντα και χωρίς καμία κουβέντα από εμένα. Είμαι ένα κυβερνητικό στέλεχος, προωθώ κυβερνητικές θέσεις και κάνω την κυβερνητική πολιτική. Αυτό εδώ πέρα το πράγμα, το κτιριακό προσβάλει την ανθρώπινη προσωπικότητα. Μετά απο δηλώσεις και μετά από πολύ αγώνα κατάφερα να αποσπάσω τη δήλωση πως είμαστε το χειρότερο νοσοκομείο της 6ης ΥΠΕ εξαιρουμένης της Σπάρτης το οποίο χτίζεται. Όταν ολοκληρωθεί το νοσοκομείο της Σπάρτης θα αποκτήσουμε τον τίτλο του χειρότερου νοσοκομείου της 6ης ΥΠΕ. Θα είμαστε ΚΤΙΡΙΑΚΑ το χειρότερο νοσοκομείο της 6ης ΥΠΕ και ένα από τα χειρότερα στην Ελλάδα, κτηριακά". 

Συνεχίζοντας ο κ.Σκανδάλης ανέφερε "Είδα όμως και πράγματα που με συγκλόνισαν, είδα διοικητικούς υπαλλήλους "το αλάτι της γης" άνθρωποι που δεν κοιτάνε ούτε κόμματα, ούτε τίποτα. Γιατροί...άψογοι, κάνετε επεμβάσεις τις οποίες δεν κάνει η Άρτα. Νοσηλευτικό προσωπικό πρόβλημα, αλλά τώρα υπέρ στελεχωμένο λόγω κορονοιού. Συζητάμε για το νοσοκομείο της περιοχή σας, συζητάμε για τον μεγαλύτερο δημόσιο φορέα. Το νοσοκομείο είναι ιερό, το είπε και ο καθ'ύλην αρμόδιος, ο Μητροπολίτης κ.Χρυσόστομος. Η ερώτηση είναι η εξής.. πόσο το θέλετε να φτιάξετε καινούριο νοσοκομείο ; Εγώ σαν τρελός να βοηθήσω.." 

"Εγώ διοικώ ότι μου δώσουνε, ούτε έχω δύναμη να προχωρήσω τέτοια μεγαλόπνοα πράγματα όπως είναι αυτό που συζητάμε, το καινούριο νοσοκομείο. Δεν είναι η δουλειά μου να το κάνω, έχετε φορείς και μάλιστα ικανότατους να το κάνουν. 

Εγώ θέλω να υπάρξει ένα σύστημα υγείας μέσα στο υπάρχον νοσοκομείο που για ψύλλου πήδημα να μην φεύγει ο καθένας σε άλλο νοσοκομείο να κάθεται εδώ σε εμάς και το έχουμε καταφέρει σε μεγάλο βαθμό, θέλουμε όμως να το καταφέρουμε ακόμα περισσότερο. Δίνουμε λοιπόν ότι μπορούμε και ζητάμε περισσότερα" . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου