Ο εκπρόσωπος Τύπου της παράταξης Ορίζοντες Ηπείρου, Φίλιππος Παππάς, είχε αναφερθεί σε προηγούμενη συνέντευξη στο Οδικό Δίκτυο Φιλιππιάδας – Καναλίου τονίζοντας ότι για τα πολλά τροχαία αποδίδονται:
· Στο πολύ υψηλό φόρτο κυκλοφορίας και ιδιαίτερα στις ώρες αιχμής όπου παρατηρούνται πολύ μεγάλες ουρές.
· Στις υψηλές ταχύτητες που αναπτύσσονται ακόμα και όταν έχει μεγάλη κίνηση οχημάτων (π.χ. θερινή περίοδο).
· Στο γεγονός ότι η οδός έχει σ΄ όλο το μήκος της πάρα πολλούς κάθετους δρόμους ,κύριους και δευτερεύοντες.
· Στο ότι η οδός δεν έχει παράπλευρο δίκτυο για την εξυπηρέτηση των αγροτικών μηχανημάτων, που χρησιμοποιούν την κύρια οδό για να πάνε στις αγροτικές εκμεταλλεύσεις τους.
· Στο ότι οι βασικοί κόμβοι με το επαρχιακό δίκτυο δεν πληρούν και εδώ τις προϋποθέσεις ασφαλείας και καταλληλόλητας.
· Και τέλος στο ότι ακόμη και τη στιγμή που μιλάμε η σύνδεση με την Ιόνια οδό, γίνεται μέσα από το οδικό δίκτυο της πόλης της Φιλιππιάδας.
Στη συνέχεια παρουσίασε τις προτάσεις των Οριζόντων Ηπείρου, τονίζοντας ότι στόχος θα πρέπει να είναι η αντιμετώπιση των κρίσιμων προβλημάτων που θα συνεχίσουν να υφίστανται και μετά τις όποιες βελτιώσεις γίνουν σε ένα οδικό σύστημα και επισημαίνοντας ότι οι Ορίζοντες προτείνουν τη δημιουργία Αυτοκινητοδρόμου κάθετου στην Ιόνια Οδό, που θα συνδέει την έξοδο προς Φιλιππιάδα με τα παράλια του Ιονίου.
Όπως είπε, στην υλοποίησή του θα χρησιμοποιηθεί το υφιστάμενο τμήμα από τον υπό κατασκευή κόμβο Φιλιππιάδας έως στρατόπεδο με όποιες επιμέρους παρεμβάσεις απαιτηθούν. Από εκεί με νέα χάραξη θα περνάει αριστερά της λίμνης Ζηρού, νότια του Θεσπρωτικού, πέριξ του χωριού Στεφάνη στο Βόρειο και Βορειοδυτικό τμήμα εκτός του χωριού Λούρου και Βορειοδυτικά του χωριού Αρχάγγελος για να καταλήγει στον κόμβο Καναλιού της Ε.Ο. Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας.
Το κόστος του σύγχρονου οδικού άξονα υπολογίζεται στα 120 εκατομμύρια ευρώ. Όσο για το πού θα βρεθεί το ποσό αυτό, ο κ. Παππάς απάντησε:
• Προσπάθεια ένταξης του έργου σε Σ.Δ.Η.Τ.
• Εναλλακτικά: Σχεδιασμός του άξονα Ιόνιας Οδού -Κανάλι, στο σύνολό του και υλοποίηση άμεση του τμήματος κόμβος Φιλιππιάδας-Στεφάνη με τα 30 εκ. που η Περιφέρεια πρωτοστατούντος του κου Καχριμάνη ετοιμάζεται να τα πετάξει κυριολεκτικά και μεταφορικά στον ΒΑΛΤΟ.
Τέλος, αναρωτήθηκε «πόσο θα κοστίσει η ολοκλήρωση του έργου επιλογής Καχριμάνη από γέφυρα Καλογήρου έως Κανάλιου» ζητώντας απαντήσεις από την Περιφέρεια.
Οι Ορίζοντες Ηπείρου δεν έχουν στόχο να «κουνάνε το δάχτυλο» σε κανέναν. Η παράταξη σχεδιάζει με όραμα το μέλλον της Ηπείρου και παρεμβαίνει όπου κρίνει σκόπιμο, με μοναδικό σκοπό να παρακινήσει την Περιφέρεια να κάνει το επόμενο βήμα…
*Κίτρινη γραμμή: Πρόταση Οριζόντων Ηπείρου
*Γαλάζια γραμμή: Πρόταση Περιφέρειας Ηπείρου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου