Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψει κανείς τον αντιεπαγγελματισμό και τον ερασιτεχνισμό της εταιρείας WATT + VOLT !!
Τι ακριβώς συνέβη ;;;
Κατατέθηκε από μέρους μου αίτημα για διακοπή ρεύματος στις 28/2 λόγω αλλαγής κατοικίας (μετακόμιση). (Το αίτημα κατατέθηκε σε συνεργάτη της εταιρείας εχθές 22/2)
Για κάποιον όμως ανεξήγητο έως αυτή τη στιγμή λόγο, η κατά τα άλλα "καλή και επαγγελματική" αυτή εταιρεία έδωσε εντολή στον εργολάβο του ΔΕΔΔΕΗ η διακοπή ρεύματος να γίνει 5 μέρες νωρίτερα, δηλαδή σήμερα 23/2 αντί για 28/2 που έκανε λόγο το αίτημα από πλευράς μου !
Αποτέλεσμα αυτού ήταν να μείνει η οικεία μου χωρίς ρεύμα, όπου σημειωτέον στεγάζεται και η επαγγελματική μου έδρα για αρκετή ώρα !
Όπως εύκολα μπορεί να αντιληφθεί κανείς, η διακοπή της συνεργασίας μου με την εν λόγο εταιρεία θεωρείται κάτι παραπάνω από δεδομένη και όχι μόνο αυτό, αλλά επιφυλάσσομαι δια των νόμιμων δικαιωμάτων μου !
ΥΓ: Έως και αυτή την ώρα, ουδείς είχε την ευαισθησία από πλευράς της εταιρείας, να με καλέσει και να ζητήσει μια συγνώμη !
Ο υπογράφων
Χρήστος Ανεμοζάλης
Αν είναι δυνατόν. Πολυ κακη αντιμετώπιση εκ μέρους της εταιρείας απέναντι σε έναν επαγγελματία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αφορμή το συγκεκριμένο θέμα θα ήθελα να κάνω γνωστό και το δικό μου περιστατικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά από τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπο της εν λόγω εταιρείας έφυγα από την ΔΕΗ εδώ και 5μηνες αλλά οι μονάδες που είχαν δηλωθεί λόγω της αλλαγής για να ξεκινήσει η χρέωση από την νέα εταιρεία ήταν τουλάχιστον 700 μονάδες παραπάνω.
Αποτέλεσμα να παίρνω τηλέφωνο και να ανοίξω αλληλογραφία μέσω email για να γράφω ακριβώς το αίτημα μου και να στέλνω φωτογραφίες του εν λόγω μετρητή μου.
Η εταιρεία έριχνε το φταίξιμο στην ΔΕΔΗΕ και εγώ έπαιρνα τηλέφωνο στο αρμόδιο γραφείο για να γίνει η μεταξύ τους συνενόηση.
Ωραία πράγματα.
Με αφορμή το συγκεκριμένο θέμα θα ήθελα να κάνω γνωστό και το δικό μου περιστατικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά από τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπο της εν λόγω εταιρείας έφυγα από την ΔΕΗ εδώ και 5μηνες αλλά οι μονάδες που είχαν δηλωθεί λόγω της αλλαγής για να ξεκινήσει η χρέωση από την νέα εταιρεία ήταν τουλάχιστον 700 μονάδες παραπάνω.
Αποτέλεσμα να παίρνω τηλέφωνο και να ανοίξω αλληλογραφία μέσω email για να γράφω ακριβώς το αίτημα μου και να στέλνω φωτογραφίες του εν λόγω μετρητή μου.
Η εταιρεία έριχνε το φταίξιμο στην ΔΕΔΗΕ και εγώ έπαιρνα τηλέφωνο στο αρμόδιο γραφείο για να γίνει η μεταξύ τους συνενόηση.
Ωραία πράγματα.