Πολίτης της Πρέβεζας επικοινώνησε με το PrevezaBest προκειμένου να καταγγείλει - γνωστοποιήσει την ταλαιπωρία που υπέστη εξαιτίας οδηγού του ΚΤΕΛ Πρέβεζας.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο καταγγέλλων, ο ίδιος είχε κλείσει εισιτήριο το Σάββατο 17/4 για την επόμενη ημέρα προκειμένου, λεωφορείο του ΚΤΕΛ Πρέβεζας που εκτελούσε το δρομολόγιο ΑΘΗΝΑ - Πρέβεζα, να επιβιβαστεί για Πρέβεζα από τη στάση του Κόμβου Κεφαλόβρυσου.
Σύμφωνα με τον καταγγέλλων, ο ίδιος περίμενε στη στάση από τις 17:50, ενώ το σύνηθες πρόγραμμα του λεωφορείου από τη στάση είναι από 18:20 - 18:40.
Το λεωφορείο σύμφωνα με τον πολίτη δεν σταμάτησε στη στάση.
Όλα αυτά είχε σαν αποτέλεσμα ο πολίτης να υποστεί ταλαιπωρία και να επιστρέψει την επόμενη ημέρα (στην Πρέβεζα), δαπανώντας επιπλέον 40 ευρώ.
Την καταγγελία του πολίτη επιβεβαιώνει και ο Πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΚΤΕΛ Πρέβεζας, Γιώργος Σιαφάκας.
Το PrevezaBest - ως όφειλε - επικοινώνησε με την Διοίκηση όπου ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ κύριος Κ Παππάς ερωτηθείς από εμάς προκειμένου να τοποθετηθεί επί του θέματος απάντησε ότι: Ο συγκεκριμένος επιβάτης είχε κάνει κράτηση από Κεφαλόβρυσο προκειμένου να μετακινηθεί για Πρέβεζα. Στάση υπάρχει μόνο στα ΣΕΑ. Στις εξόδους της ΕΟ επίσης δεν υπάρχουν στάσεις. Ο συγκεκριμένος επιβάτης, κατά το χρόνο που διήλθε το λεωφορείο βρίσκονταν σε μη προκαθορισμένο σημείο, εκτός της ΕΟ και έτσι δεν κατέστη δυνατή η επιβίβασή του. Ασχέτως της ελλείψεως υπαιτιότητάς μας, λυπούμαστε για την ταλαιπωρία του επιβάτη που προέκυψε λόγω της παρανόησης αυτής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου