Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τρίτη, Απριλίου 20, 2021

Καταγγελία επιβάτη για το ΚΤΕΛ Πρέβεζας - Τι απαντά η Διοίκηση

Πολίτης της Πρέβεζας επικοινώνησε με το PrevezaBest προκειμένου να καταγγείλει - γνωστοποιήσει την ταλαιπωρία που υπέστη εξαιτίας οδηγού του ΚΤΕΛ Πρέβεζας.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο καταγγέλλων, ο ίδιος είχε κλείσει εισιτήριο το Σάββατο 17/4 για την επόμενη ημέρα προκειμένου, λεωφορείο του ΚΤΕΛ Πρέβεζας που εκτελούσε το δρομολόγιο ΑΘΗΝΑ - Πρέβεζα, να επιβιβαστεί για Πρέβεζα από τη στάση του Κόμβου Κεφαλόβρυσου. 

Σύμφωνα με τον καταγγέλλων, ο ίδιος περίμενε στη στάση από τις 17:50, ενώ το σύνηθες πρόγραμμα του λεωφορείου από τη στάση είναι από 18:20 - 18:40.

Το λεωφορείο σύμφωνα με τον πολίτη δεν σταμάτησε στη στάση. 

Όλα αυτά είχε σαν αποτέλεσμα ο πολίτης να υποστεί ταλαιπωρία και να επιστρέψει την επόμενη ημέρα (στην Πρέβεζα), δαπανώντας επιπλέον 40 ευρώ.

Την καταγγελία του πολίτη επιβεβαιώνει και ο Πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΚΤΕΛ Πρέβεζας, Γιώργος Σιαφάκας.

Το PrevezaBest - ως όφειλε - επικοινώνησε με την Διοίκηση όπου ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ κύριος Κ Παππάς ερωτηθείς από εμάς προκειμένου να τοποθετηθεί επί του θέματος απάντησε ότι: Ο συγκεκριμένος επιβάτης είχε κάνει κράτηση από Κεφαλόβρυσο προκειμένου να μετακινηθεί για Πρέβεζα. Στάση υπάρχει μόνο στα ΣΕΑ. Στις εξόδους της ΕΟ επίσης δεν υπάρχουν στάσεις. Ο συγκεκριμένος επιβάτης, κατά το χρόνο που διήλθε το λεωφορείο βρίσκονταν σε μη προκαθορισμένο σημείο, εκτός της ΕΟ και έτσι δεν κατέστη δυνατή η επιβίβασή του. Ασχέτως της ελλείψεως υπαιτιότητάς μας, λυπούμαστε για την ταλαιπωρία του επιβάτη που προέκυψε λόγω της παρανόησης αυτής. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου