Το σχολείο
μας ασχολήθηκε με ποικίλες δράσεις κατά το τρέχον διδακτικό έτος , αν και ήταν
ένα έτος ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτητικό.
A. ECO
–Herit@ge matters- Erasmus +/ Etwinning
Project
2019-2022
‘ Η οικολογική μας κληρονομιά είναι
σημαντική’
Το 4ο Γυμνάσιο Πρέβεζας για δεύτερη χρονιά (
2020-21) υλοποιεί δραστηριότητες στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού ECO –Herit@ge matters- Erasmus +/
eTwinning.( 150 μαθητές, 50
εκπαιδευτικοί, 6 συνεργαζόμενα σχολεία από την Πορτογαλία , την Ιταλία , τη
Ρουμανία , την Κροατία και την Ελλάδα). Στόχος η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση
μέσω και της υιοθέτησης περιοχών με ιδιαίτερη οικολογική αξία .
Μεταξύ άλλων υλοποιήθηκαν :
1. Δημιουργία
συνεργατικού comic , στο πλαίσιο του εορτασμού της Ευρωπαϊκής ημέρας γλωσσών ,
όπου σε όλες τις γλώσσες των συνεργαζόμενων χωρών οι μαθητές κατέγραψαν ηχητικά και εμπλούτισαν
με εικόνες οδηγίες , συμβουλές προφύλαξης έναντι της πανδημίας της Covid 19 .
https://www.storyjumper.com/book/read/88164005/EDL-2020-Coronacomics-in-our-languages
2. Συμμετοχή
στο διεθνές πρόγραμμα CLIMATE ACTION PROJECT , όπου μελέτησαν και πρότειναν
τρόπους ενάντια στην κλιματική αλλαγή . Παρουσιάσεις , Βίντεο , ψηφιακές
αφίσες παρήχθησαν ως αποτέλεσμα της
συμμετοχής των μαθητών , ενώ παράλληλα έγιναν τηλε-παρουσιάσεις και συνεντεύξεις με ειδικούς καθώς και κοινή
εκστρατεία δενδροφύτευσης σε όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία σε συνεργασία με τους
Συλλόγους Γονέων.
3. Εκστρατεία
δεντροφύτευσης σε όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία σε συνεργασία με τους γονείς και
την τοπική κοινωνία.
1. Δημιουργία
ταινίας animation με θέμα ‘ Purgatory airlines’ , που περιγράφει οικολογική
καταστροφή με χαρακτήρες από την καθημερινότητα , που σχεδιάστηκαν από μαθητές
όλων των συνεργαζόμενων σχολείων , έγινε φωνητική εγγραφή των διαλόγων στις
εθνικές γλώσσες και η απόδοση θα είναι στα αγγλικά με υπότιτλους .
2. Δημιουργία
κοινού ύμνου για το περιβάλλον και την αειφορία , όπου οι μαθητές όλων των
σχολείων δημιούργησαν στίχους , τον τραγούδησαν και τον χορογράφησαν ,
φωνάζοντας “ Αγαπάμε όλη τη γη μας είναι όλη η ζωή μας , θα αναλάβουμε τη
δράση γι α να σώσουμε τη πλάση ' , Planet Earth is YOU and ME , I am from
Romania and Italy , I live in Greece , i am Portuguese, there is still Croatia
we are a team , no time to waste its time to change !!!
3. Διαδικτυακές
επισκέψεις μελέτης σε όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία . Στο πλαίσιο αυτό - Remote Travelling to Greece , Eco-Herit@ge
matters , Erasmus+ / etwinning project , οι μαθητές μας εργάστηκαν σε ομάδες
που παρουσίασαν τους θησαυρούς της χώρας μας , της περιοχής μας , της Ηπείρου ,
της πόλης μας , της Πρέβεζας , του σχολείου μας , του Αμβρακικού κόλπου , του
οικολογικού θησαυρού μας και του πολιτισμού και της πολιτιστικής μας
κληρονομιάς . Μια βραδιά με γεύση Ελλάδας , Ηπείρου , Πρέβεζας , πολιτισμού !!!
https://wakelet.com/wake/zJvPpyn-FAhi9lN9Qn2H7?fbclid=IwAR2ERqPlYInq26iIPCBYaPnMRVbviXRFA4utyp27A1_VfUnQ0NiAUzRouLE
Η ΠΡΕΒΕΖΑ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ
Είναι πολύ σημαντικό ότι το Ιταλικό
σχολείο επέλεξε να έχει ως θέμα όλων των μαθητών του που αποφοιτούν φέτος την
Πρέβεζα , ώστε να δημιουργήσουν τουριστικούς οδηγούς με όλα τα αξιοθέατα της
περιοχής μας και να την παρουσιάσουν σε ολους του γονείς και την ευρύτερη
τοπική κοινωνία της πόλης του Gangi .
4. Συμμετοχή στο
φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργία υπό την αιγίδα του ΠΕΚΕΣ Ηπείρου
5. Συμμετοχή στην
εβδομάδα Ενεργών πολιτών υπό την αιγίδα του ΥΠΑΙΘ και του τμήματος Διεθνών
και Ευρωπαϊκών Σπουδών και η ένταξη μας ως σχολείο στο Δίκτυο των
σχολείων ACT - Active Citizenship από το σχολικό έτος 200-21. «Ενεργοί Πολίτες για το περιβάλλον και την
κλιματική αλλαγή»
6. Το 4ο Γυμνάσιο
Πρέβεζας συμμετείχε στο #BravoSchools 2021 και την Εβδομάδα Βιώσιμης
Ανάπτυξης #BravoSustainabilityWeek. Όλοι μαζί, το σχολείο μας και οι
μαθητές μας, γινόμαστε Πρεσβευτές των 17 Παγκόσμιων Στόχων, διαδίδοντας στην
τοπική κοινωνία τα μηνύματα για τη Δημιουργία ενός Kαλύτερου Kόσμου! ΔΙΚΤΥΟ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Θ. Βαγγέλη -Γ. Γούλα – Ε. Γκουργκούλη
-Α. Ευαγγέλου - Β. Ζαντραβέλη – Χ. Κακοσίμου – Α.Στάθη με μεικτή ομάδα από Α’
και Β’ Τάξη .
Β. Πολιτιστικό Πρόγραμμα : Μουσική και Κινηματογράφος
Ένα project που υλοποιήθηκε στο
μάθημα της Μουσικής με το συντονισμό της αεικίνητης συναδέλφου Θάλειας Βαγγέλη
όλοι οι μαθητές του σχολείου ασχολήθηκαν με soundtrack από τις αγαπημένες τους
ταινίες και τις παρουσιάζουν αφού δούλεψαν τον ήχο με ψηφιακά εργαλεία και με
τελικά προϊόντα τα podcasts που ευελπιστούμε να φιλοξενηθούν και από το
European school Radio. Επίσης ασχολήθηκαν και κατασκεύασαν είδη μουσικών
οργάνων που κοσμούν έκθεση στο χώρο του Σχολείου!!!
Μπορείτε να δείτε όλες τις εργασίες ,
τις ταινίες και τα soundtrack , που οι μαθητές προτείνουν , ψήφισαν και
ανέδειξαν τις πιο αγαπημένες …στο ακόλουθο ηλεκτρονικό βιβλίο:
https://issuu.com/thavangeli/docs/soundtrack_4_-_teliko.pptx?fbclid=IwAR0iTg16HaBYkV8xalbK7rlXR-zeiqaa2f0ruUZqLJBWJiYY3YRBYv08FP8
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ : Θ . Βαγγέλη – Α. Ευαγγέλου με Α’, Β’, Γ’
Γ. Πολιτιστικό Πρόγραμμα ‘ Οι δρόμοι
μας -οδοί σύνδεσης με το 1821 ‘
Ένα πρόγραμμα που ξεκίνησε το Μάρτιο
του 2021 εν μέσω εγκλεισμού και καταφέραμε να ολοκληρωθεί στα τέλη Μαΐου . Στο
πλαίσιο του εορτασμού των 200 χρόνων από την Ελληνική επανάσταση οι μαθητές της
Α’ τάξης του 4ου Γυμνασίου Πρέβεζας ασχολήθηκαν με την ανάδειξη των
οδών της πόλης μας και των προσώπων που σχετίζονται με ονόματα και τοποθεσίες της
Ελληνικής επανάστασης. Ερεύνησαν , συνέλεξαν πληροφορίες , τις
σταχυολόγησαν και εν τέλει δημιουργήθηκε
το εξής ηλεκτρονικό βιβλίο :
https://issuu.com/aggevaggel/docs/_1821
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΟΜΑΔΑ : Α . Ευαγγέλου – Β. Ζαντραβέλη με Α’
Τάξη
Το 4ο Γυμνάσιο Πρέβεζας , το μοναδικό
σε επίπεδο Νομού , για το σχολικό έτος 2020-21 επελέγη ως πιλοτικό Σχολείο υλοποίησης της
καινοτόμου προγράμματος
΄Εργαστήρια Δεξιοτήτων’ για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε συνεργασία με
το ΙΕΠ. Στο πλαίσιο αυτό οι μαθητές όλων των τάξεων ασχολήθηκαν με
δραστηριότητες σε 5 διαφορετικούς θεματικούς άξονες με στόχο την ενίσχυση της
ψυχοκοινωνικής υγείας , θέματα
συνεργασίας και επικοινωνίας ομάδας,
περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, την
πολιτότητα και την ενεργή συμμετοχή στοχεύοντας στην ενδυνάμωση του
μαθητικού δυναμικού και στην ενεργοποίηση όλων των δυνατοτήτων τους.
Εκπαιδευτικοί : Χ. Κακοσίμου – Α. Στάθη , για Α’ ,
Β’ Γ, Τάξη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου