Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Σάββατο, Ιανουαρίου 29, 2022

ΠΡΕΒΕΖΑ: Απάντηση Γεωργάκου για το αλιευτικό καταφύγιο


Απάντηση του Δημάρχου Πρέβεζας, κου Γεωργάκου, στην ανακοίνωση του δημοτικού συμβούλου, Τάσου Αμάραντου αναφορικά με το ΔΛΤ και τους ερασιτέχνες ψαράδες, δείτε ΕΔΩ

Στην απάντηση του ο κος Γεωργάκος αναφέρει τα εξής:

Με αφορμή  δημοσίευμα με τίτλο «Δυστυχώς το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο αφήνει απροστάτευτους τους ερασιτέχνες ψαράδες της Πρέβεζας» του Δημοτικού Συμβούλου Τάσου Αμάραντου, για την αποκατάσταση της αλήθειας και την σωστή ενημέρωση των αναγνωστών, σας ενημερώνουμε τα εξής:

1.Με απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Ναυτιλίας τον Ιούλιο του 2021 προέβη σε αναπροσαρμογή των τελών ελλιμενισμού με πρυμνιοδέτηση ως εξής:

Σκάφη με μήκος από 0-7 μέτρα χρεώνονται με 30 ευρώ ανά μέτρο

2.Επίσης η απόφαση προβλέπει έκπτωση ανάλογα με τον τρόπο καταβολής .Δηλαδή αν προκαταβάλει :

➢ Το μήνα έχει έκπτωση 20%

➢ Το εξάμηνο έχει έκπτωση 30%

➢ Το έτος έχει έκπτωση 40%

Αυτό σημαίνει ότι ένα σκάφος 5 μέτρων πληρώνει τον χρόνο 150 ευρώ ήτοι 12,50 ευρώ τον μήνα.

➢ Αν προκαταβάλει τον μήνα πληρώνει 10 ευρώ/μήνα

➢ Αν προκαταβάλει το εξάμηνο πληρώνει 52,50 ευρώ το εξάμηνο

➢ Και αν προκαταβάλλει όλο το έτος πληρώνει 90 τον χρόνο.

3. Επίσης με απόφαση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας ισχύει ότι όσα από τα σκάφη συμμετέχουν σε εργασίες αντιρύπανσης ΔΕΝ πληρώνουν τέλη ελλιμενισμού.

Η εφαρμογή των νόμων είναι υποχρέωση όλων. Υποχρέωση Διοίκησης και πολιτών είναι η αμφίδρομη συνεργασία , η ταυτόχρονη εκπλήρωση των υποχρεώσεων και η ταυτόχρονη τήρηση των δικαιωμάτων.

Το αλιευτικό καταφύγιο κατασκευάστηκε από την πολιτεία για την εξυπηρέτηση των σκαφών.

Το Λιμενικό Ταμείο ως φορέας διαχείρισης και εκμετάλλευσης του καταφυγίου μεριμνά πάντοτε και συνεχώς για :

➢ την εύρυθμη λειτουργία του (τοποθέτηση πινακίδων με αρίθμηση θέσεων κ.λ.π)

➢ την παροχή ασφάλειας για τα ελλιμενιζόμενα σκάφη

➢ την παροχή νερού και ρεύματος

➢ την συντήρηση των εγκαταστάσεων ,τον καθαρισμό αυτού καθώς και την αποκομιδή των απορριμμάτων.

➢ Την διευκόλυνση καθώς και την επίλυση κάθε προβλήματος που παρουσιάζεται στους ιδιοκτήτες των σκαφών.

Πέρα αυτών και επειδή στόχος του Δ.Λ.Τ  Πρέβεζας είναι η αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός του αλιευτικό καταφυγίου υποβλήθηκε πρόταση το 2021 στο πρόγραμμα Τ.Π. CLLD / LEADER της ΕΤΑΝΑΜ ΑΕ.ΟΤΑ, Μέτρο 4.2 του Επιχειρησιακού Προγράμματος Αλιείας και Θάλασσας (ΕΠΑΛΘ) 2014, προϋπολογισμού 234.000 ΕΥΡΩ η οποία και έχει εγκριθεί.

Το έργο περιλαμβάνει:

1. Ελεγχόμενη πύλη εισόδου-εξόδου των χρηστών

2. Τοποθέτηση λυόμενου οικίσκου παράπλευρα της εισόδου που θα χρησιμοποιείται ως μικρό φυλάκιο ελέγχου

3. Περίφραξη του χώρου.

4. Κατασκευή ασφάλτου στο τμήμα μεταξύ περίφραξης και νησίδας

5. Αντικατάσταση των ιστών οδοφωτισμού και τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων

οδοφωτισμού (τύπου βραχίονα) τύπου led ,80-100W με βραχίονα

6. Τοποθέτηση λυόμενου οικίσκου που θα χρησιμοποιείται για αποθηκευτικός χώρος

7. Δημιουργία θέσεων στάθμευσης εκτός του Αλιευτικού Καταφυγίου.

Την παρούσα στιγμή έχουν ολοκληρωθεί η διαδικασίες για τη δημοπράτησή του.

Έτσι από τα προαναφερόμενα καθίσταται σαφές ότι και ανταποδοτικότητα πολύ υψηλότερη υπάρχει αλλά και ότι Δήμος και Λιμενικό Ταμείο με συντονισμένες ενέργειες διεκδικούν, επιτυγχάνουν και φροντίζουν όχι μόνο για την αναβάθμιση του χώρου αλλά και για την υλοποίηση υποδομών που θα ενισχύσουν σημαντικά την ασφάλεια του χώρου ώστε να αποφεύγεται η είσοδος ατόμων που θα μπορούσαν να προκαλέσουν κλοπές ή δολιοφθορές στα σκάφη και να αυξήσουν τις θέσεις ελλιμενισμού.

 

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Λ.Τ.

                                                               ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΣ

 





1 σχόλιο:

  1. Αγαπητέ δήμαρχε θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου. Μπορεί το κόστος πού λες να το επέβαλε το κράτος ???? ,όμως θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι ανάλογα με τα λεφτά που πληρώνει κάποιος πρέπει να υπάρχει και η ανάλογη ανταποδοτικότητα. Η ασφάλεια των σκαφών που ανέφερες είναι ανύπαρκτη αφού συνέχεια γίνονται κλοπές ,ενώ τα πίλαρς για το ρεύμα είναι κατεστραμμένα και καμμένα, οι βρύσες με το νερό επίσης χαλασμένες ,και δεν υπάρχουν εγκατεστημένα αγκυροβόλια να δένει ο καθένας τη βάρκα του.Το μόνο που υπάρχει είναι οι πινακίδες αρίθμησης θέσεων που και εκεί δεν υπάρχει κανένας έλεγχος ποιος έδεσε και που.
    Να σου θυμίσω επίσης ότι το κόστος για σκάφη άνω των 6 μέτρων που ξέχασες πονηρά να αναφέρεις είναι ίδιο ίσως και μεγαλύτερο από τη διπλανή Μαρίνα του Τεφα που εκεί βέβαια αξίζει κάποιος να πάει γιατί έχει τις καλύτερες υποδομές και παροχές που μπορεί να βρει κάποιος στην Ελλάδα.
    Να μην ξεχάσω να σου θυμίσω και το αλιευτικό καταφύγιο Παντοκράτορα όπου εκεί οι κλοπές σκαφών είναι συνηθισμένο φαινόμενο, βάρκες βουλιάζουν με τη πρώτη μεγάλη κακοκαιρία λόγω κακής κατασκευής και το λιμάνι έχει μπαζωσει από φύκια και σε 2-3 χρόνια δεν θα μπαίνει σκάφος μέσα.
    Με λίγα λόγια κύριε δήμαρχε είναι ντροπή μια πόλη σαν την Πρέβεζα να έχει τέτοια αλιευτικά καταφύγια,ενώ ακριβώς δίπλα να βλέπεις μια μαρίνα κόσμημα από τις καλύτερες στην Ελλάδα.
    Υ.Γ. παρακαλώ αν είναι δυνατόν το σχόλιο μου να δημοσιευτεί ως απάντηση στο δήμαρχο ενός πολίτη της Πρέβεζας που έχει επισκεφτεί πολλά λιμάνια και αλιευτικά καταφύγια σε όλη την Ελλάδα και μπορεί να διακρίνει τη διαφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή