Η Έγκριση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.) του Δήμου Πρέβεζας, αποφασίστηκε να τεθεί εκ νέου σε νέα συνεδρίαση δημοτικού συμβουλίου κατόπιν ορισμένων αλλαγών και τροποποιήσεων προκειμένου να υπάρξει και η συναίνεση των παρατάξεων της αντιπολίτευσης.
Εκπρόσωποι και επικεφαλής παρατάξεων της αντιπολίτευσης εξέφρασαν επιφυλάξεις ενώ άσκησαν και κριτική για τον νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Πρέβεζας που έφερε προς ψήφιση στο δημοτικό συμβούλιο η δημοτική αρχή. Μάλιστα, την απόσυρση του σχεδίου, ζήτησε ο Πρόεδρος των Εργαζομένων ΟΤΑ Ν.Πρέβεζας, κος Μυσιρλής.
Δείτε παρακάτω αναλυτικά, τα όσα ανέφερε ο κος Γεωργάκος για τον νέο Ο.Ε.Υ.
Τα κρίσιμα θέματα της λειτουργίας και της αναπτυξιακής προοπτικής του δήμου έχουν μια κοινή συνισταμένη: τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ) στον οποίο αποτυπώνεται κάθε φορά η δομή, η οργάνωση και η λειτουργία του για την επιτυχή εξυπηρέτηση των δημοτών του και τη διασφάλιση παροχής ποιοτικών υπηρεσιών.
Μετά την πάροδο αρκετών καθοριστικών χρόνων οικονομικής κοινωνικής και της κρίσης του Covid-19, με τον υπάρχοντα ΟΕΥ ο Δήμος Πρέβεζας είναι έτοιμος να συνθέσει έναν νέο σύγχρονο ΟΕΥ που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του μέλλοντος.
Το κείμενο διαλόγου που ακολουθεί αποτελείται από τρεις (3) ενότητες:
• Η 1η αναφέρεται στην υφιστάμενη κατάσταση προκειμένου να υπάρχει μια βάση για το τι υπάρχει σήμερα τόσο σε επίπεδο οργάνωσης όσο και σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού.
• Η 2η περιέχει βασικές αρχές οργάνωσης, τους επιδιωκόμενους στόχους και οι προτάσεις - οργανωτικές αλλαγές του νέου ΟΕΥ.
• Η 3η ενότητα είναι το σχέδιο-πρόταση για τον νέο ΟΕΥ του Δήμου Πρέβεζας.
1η ΕΝΟΤΗΤΑ
ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Εισαγωγή
Ο υφιστάμενος ΟΕΥ του Δήμου Πρέβεζας, σχεδιασμένος πριν από πολλά χρόνια και με ενδιάμεσες τροποποιήσεις, είναι σήμερα εκτός των πραγματικών αναγκών του δήμου και των δημοτών.
Με μη σύγχρονη δομή, οργανωτικές αδυναμίες, ελλείψεις σε ανθρώπινο δυναμικό χρειάζεται επανεκκίνηση οργανωτική και δομική. Για να γίνει αντιληπτή και κατανοητή η ανάγκη επανεκκίνησης αυτή στη συνέχεια παρατίθενται συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του Δήμου και απολογιστικά συνοπτικά στοιχεία του υφιστάμενου ΟΕΥ.
1.3 Ο υφιστάμενος ΟΕΥ συνοπτικά
1.3.1 Οργανωτικά στοιχεία
Σύμφωνα με τον υφιστάμενο ΟΕΥ του Δήμου υπάρχουν:
Έξι (6) Διευθύνσεις
Είκοσι ένα (21) τμήματα
Στο Γραφείο Δημάρχου υπάγονται απευθείας:
Ο Γενικός γραμματέας του Δήμου
Τέσσερα (4) αυτοτελή Τμήματα
Ένα (1) αυτοτελές γραφείο.
1.3.2 Στοιχεία για το Ανθρώπινο Δυναμικό
Αναφορικά με το ανθρώπινο δυναμικό που εργάζεται σήμερα στο Δήμο, ανά κατηγορία, η κατάσταση έχει ως εξής:
Μόνιμη Οργανική θέση:
Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ): Τριάντα εννέα (39).
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ): Εξήντα ένα (61).
Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ): Είκοσι εννέα (29).
Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ): Τριάντα έξι (36).
Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου προσωποπαγής θέση:
Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ): Δέκα τέσσερις (14).
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ): Τριάντα τέσσερις (34).
Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ): οκτώ (8).
Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ): Πέντε (5).
Σύνολο εργαζομένων στο Δήμο: Διακόσιοι είκοσι έξι (226)
Στον αριθμό αυτόν προστίθενται και οι θέσεις Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου.
2η ΕΝΟΤΗΤΑ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ
ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ και
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
2.1 Εισαγωγή
Σήμερα που τα προβλήματα της καθημερινής λειτουργίας των πόλεων πολλαπλασιάζονται και γίνονται πιο σύνθετα, ο σύγχρονος τρόπος διακυβέρνησης και πολιτικής αντιπροσώπευσης υποδεικνύει την ενδυνάμωση της αυτοτέλειας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Με περισσότερες αρμοδιότητες, πόρους και αποτελεσματική οργάνωση αποτελεί τον εγγύτερο, με εύκολη πρόσβαση και τον αποτελεσματικότερος θεσμός για το δημότη και τα προβλήματά του.
Στο πλαίσιο αυτό ένας ΟΕΥ σύγχρονος και ορθολογικός δεν μπορεί παρά να αποβεί σε όφελος όχι μόνο των δημοτών αλλά και όλων των υπηρετούντων υπαλλήλων του Δήμου, που έχουν αποδείξει τα προηγούμενα χρόνια ότι και με τη δική τους συνδρομή, πέτυχε ο Δήμος μια θετική πορεία και ανάπτυξη.
Οι βασικές αρχές οργάνωσης, οι επιδιωκόμενοι στόχοι και οι προτάσεις - οργανωτικές αλλαγές του νέου ΟΕΥ του Δήμου Πρέβεζας παρουσιάζονται συνοπτικά στις ενότητες που ακολουθούν.
2.2 Διάκριση των υπηρεσιών
Σύμφωνα με τις θεσμοθετημένες αρμοδιότητες των ΟΤΑ ανάλογα με το αντικείμενο και τους σκοπούς τους οι υπηρεσίες του Δήμου μπορούν να ομαδοποιηθούν ως εξής:
• Επιτελικές υπηρεσίες
• Υπηρεσίες υποστήριξης
• Υπηρεσίες περιβάλλοντος και ποιότητας ζωής
• Υπηρεσίες κοινωνικής προστασίας, παιδείας, πολιτισμού και αθλητισμού Υπηρεσίες τοπικής οικονομικής ανάπτυξης
Οι υπηρεσίες αυτές σύμφωνα με τον κώδικα κατάστασης δημοτικών υπαλλήλων όπως ισχύει μπορεί να είναι είτε υπαγόμενες απευθείας στον Δήμαρχο, είτε να ανήκουν σε οργανικές ομάδες τις οποίες ο ΟΕΥ μπορεί να προβλέπει με τα εξής επίπεδα και ονοματολόγια:
Γενική διεύθυνση (για Δήμους με πάνω από 50.000 κατοίκους)
Διεύθυνση
Τμήμα
Αυτοτελές τμήμα
Γραφείο
Αυτοτελές γραφείο
2.3 Επιδιωκόμενοι στόχοι
Με κεντρικό στόχο τη σύγχρονη οργάνωση και λειτουργία του Δήμου με τη δημιουργία ενός οργανωτικού σχήματος, το οποίο θα ανταποκρίνεται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες και εξελισσόμενες ανάγκες των πολιτών, τις ανάγκες των οποίων καλούνται να εξυπηρετήσουν οι Υπηρεσίες οι επιμέρους στόχοι είναι:
• Η δημιουργία προϋποθέσεων για τη διεύρυνση του αναπτυξιακού του ρόλου μέσω της ικανότητάς του να σχεδιάζει και να υλοποιεί προγράμματα οικονομικής απόδοσης, κοινωνικής πολιτικής, βιώσιμης ανάπτυξης, ποιότητας ζωής και εξυπηρέτησης του δημότη.
• Η αναβάθμιση της λειτουργίας των πολιτικών οργάνων διοίκησης και των υπηρεσιών του με την δημιουργία αντίστοιχων υπηρεσιών υποστήριξης και ιδίως επιτελικών υπηρεσιών για την επιστημονική, τεχνική υποστήριξη της διαδικασίας λήψης αποφάσεων σε κάθε επίπεδο.
• Η αναβάθμιση της θέσης και του ρόλου των εργαζομένων με τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας τους καθώς και την ανάδειξη των γνώσεων και ικανοτήτων τους στην καθημερινότητα και στην άσκηση της ηγεσίας και της ευθύνης τους.
• Η αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες με την αναδιοργάνωσης και ενίσχυση των δομών του Δήμου, των ανασχεδιασμό των διαδικασιών λειτουργίας τους και τον προσανατολισμό τους σε λειτουργία με στόχους και μετρήσιμα αποτελέσματα.
• Η ενίσχυση του βαθμού συνεργασίας και συντονισμού μεταξύ των εσωτερικών δομών του Δήμου, μεταξύ των υπηρεσιών και των πολιτικών οργάνων και μεταξύ του Δήμου ως Οργανισμού και των εποπτευόμενων φορέων του.
• Η αποτελεσματική σύνδεση και συνεργασία του Δήμου με άλλους δημόσιους και δημοτικούς, κοινωνικούς και οικονομικούς καθώς και ιδιωτικούς φορείς.
• Η ανάπτυξη και εφαρμογή διαδικασιών συμμετοχής του πολίτη όχι μόνο ως χρήστη των δημόσιων δημοτικών υπηρεσιών αλλά και ως ενεργού πολίτη.
2.4 Βασικές οργανωτικές αρχές
Οι βασικές οργανωτικές αρχές στις οποίες στηρίζεται η σύνθεση του νέου ΟΕΥ είναι:
• Η εναρμόνιση του Δήμου στο υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία των ΟΤΑ.
• Ο εναρμονισμός των υπηρεσιών με τις απαιτήσεις των πολιτών.
• Η θέσπιση θεσμικών οργανωτικών διαδικασιών που είναι πάντα ίδιες, ανεξαρτήτως της πολιτικής ηγεσίας που ηγείται του Δήμου, και κατ’ επέκταση η διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του με την οριοθέτηση των πεδίων της πολιτικής και της διοίκησης.
• Η απόκτησης θεσμικής μνήμης και η δημιουργίας οργανωσιακής κουλτούρας.
• Η βέλτιστη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και η δυνατότητα στελέχωσης όλων των υπηρεσιών (νέων και ήδη υφιστάμενων) για την άσκηση των αρμοδιοτήτων που προβλέπονται σε αυτές.
• Η σύσταση και λειτουργία νέων οργανικών δομών και υπηρεσιών με σαφή οριοθέτηση των αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών με αποφυγή επικάλυψης αρμοδιοτήτων με σκοπό τον περιορισμό της σύγχυσης της αναποτελεσματικότητας και του λειτουργικού κόστους.
• Η αποφυγή του κατακερματισμού των λειτουργιών και της διάσπασης της ευθύνης καθώς και της διασποράς ομοειδών αντικειμένων σε διάφορες λειτουργικές μονάδες.
• Η δημιουργία δομών που να διασφαλίζουν τη δυνατότητα εποπτείας και συντονισμού των αρμοδιοτήτων τους.
• Η αξιοποίηση εφαρμογών τεχνολογίας των πληροφοριών και επικοινωνιών καθώς και των ψηφιακών εφαρμογών
• Η άσκηση αποτελεσματικού εσωτερικού ελέγχου και διοίκησης με στόχους στον προγραμματισμό, στην παρακολούθηση και στην αξιολόγηση της δράσης του Δήμου.
• Η Ολιστική αντιμετώπιση δραστηριοτήτων του δήμου
2.5 Βασικές οργανωτικές προτεινόμενες αλλαγές
Με το νέο προτεινόμενο ΟΕΥ θεσπίζονται οι εξής αλλαγές:
Ποσοτικές:
• Δημιουργούνται τρεις (3) νέες Διευθύνσεις και το σύνολό των Διευθύνσεων ανέρχεται σε οκτώ (8).
• Δημιουργούνται οκτώ (5) νέα Τμήματα και το σύνολό των Τμημάτων ανέρχεται σε τριάντα ένα (31).
• Δημιουργούνται δύο (2) νέα Αυτοτελή Τμήματα.
• Δημιουργούνται δύο (2) νέα Αυτοτελή Γραφεία.
• Συγχωνεύονται δύο (2) Διευθύνσεις.
• Αναβαθμίζεται ένα (1) τμήμα σε Διεύθυνση.
Επισημαίνεται ότι ο αριθμός των Διευθύνσεων και των τμημάτων και των Γραφείων είναι σύμφωνος τόσο με το μέγεθος του Δήμου όσο και με τις αρχές Διοίκησης σύμφωνα με τις οποίες κάθε διεύθυνση έχει τουλάχιστον τρία (3) τμήματα με εξαίρεση τη διεύθυνση ΚΕΠ και κάθε Τμήμα τουλάχιστον δύο (2) γραφεία ενώ δεν επιτρέπονται αυτοτελή γραφεία μέσα σε μια διεύθυνση, παρά μόνο μέσα στα τμήματα της διεύθυνσης.
Οργανωτικές :
Δημιουργία, για πρώτη φορά Επιτελικών υπηρεσιών με τη δημιουργία της Διεύθυνσης Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και της Διεύθυνσης Προγραμματισμού και Οργάνωσης.
Δημιουργία, για πρώτη φορά Διεύθυνσης ΚΕΠ.
Δημιουργία, για πρώτη φορά Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου και Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
Δημιουργία, για πρώτη φορά Γραφείου του Συμπαραστάτη του Δημότη.
Λειτουργία της πολιτικής προστασίας ως αυτοτελούς τμήματος.
Δημιουργία, για πρώτη φορά Γραφείου υποστήριξης των Δημοτικών συνδυασμών και των αιρετών συμβούλων
Δημιουργία, για πρώτη φορά Γραφείου Φροντίδας Αδέσποτων ζώων
Δημιουργία για πρώτη φορά Τμημάτων/Γραφείων Διοικητικής Υποστήριξης σε κάθε Διεύθυνση ή Αυτοτελές τμήμα, με ταυτόχρονη κατάργηση όλων των υπαρχόντων σε Διευθύνσεις γραμματειών.
Αναδιάρθρωση όλων των τμημάτων των ήδη υφιστάμενων διευθύνσεων
Ισομερής ανάπτυξη και διάρθρωση των Διευθύνσεων όπου αυτό είναι εφικτό
Αλλαγή ονομασίας όπου αυτό σηματοδοτεί την οργάνωση της νέας δομής
3η ΕΝΟΤΗΤΑ
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΟΕΥ
ΜΕΡΟΣ 1ο
ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
Άρθρο 1
Διάρθρωση Κεντρικών Υπηρεσιών
Οι Κεντρικές Υπηρεσίες είναι εγκατεστημένες στην έδρα του Δήμου και περιλαμβάνουν τις παρακάτω οργανικές μονάδες ομαδοποιημένες σε ενότητες συναφούς σκοπού και αντικειμένου:
Α.ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ
1. Αυτοτελές Γραφείο Γενικού Γραμματέα
2. Αυτοτελές Τμήμα Νομικής Υπηρεσίας
3. Αυτοτελές Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου
4. Αυτοτελές Τμήμα Δημοτικής Αστυνομίας
5. Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας
6. Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημάρχου
7. Αυτοτελές Γραφείο Συμπαραστάτη του Δημότη
8. Αυτοτελές Γραφείο Εθελοντισμού
9. Αυτοτελές Γραφείο Ασφάλειας και Υγιεινής
Β. ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
1. Διεύθυνση Ψηφιακής Πολιτικής, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Επιχειρησιακού Προγραμματισμού που περιλαμβάνει τις παρακάτω οργανικές μονάδες:
α) Τμήμα Ανάπτυξης και Λειτουργίας Ψηφιακών Εφαρμογών
β) Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης
γ) Τμήμα Προγραμματισμού και Ολικής Ποιότητας
δ) Τμήμα Πολιτικής και Ανάπτυξης του Τουρισμού
Γ. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ και ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ
1. Διεύθυνση Καθαριότητας - Ανακύκλωσης και Αστικού Περιβάλλοντος που περιλαμβάνει τις παρακάτω οργανικές μονάδες:
α) Τμήμα Αποκομιδής Απορριμμάτων και Διαχείρισης Ανακυκλώσιμων Υλικών
β) Τμήμα Ανάπτυξης και Διαχείρισης Οχημάτων και Μηχανημάτων
γ) Τμήμα Αστικού Περιβάλλοντος και Πρασίνου
δ) Τμήμα Αγροτικής και Κτηνοτροφικής Παραγωγής και Αλιείας
ε) Τμήμα Δημοτικής Συγκοινωνίας και Συγκοινωνιακών Θεμάτων Πόλης
Δ. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ και ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
1. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας που περιλαμβάνει τις παρακάτω οργανικές μονάδες:
α) Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής , Αρωγής και Αλληλεγγύης
β) Τμήμα Παιδικών Σταθμών
γ) Τμήμα Προστασίας και Αναβάθμισης της Δημόσιας Υγείας
2. Διεύθυνση Παιδείας - Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς, Πολιτισμού – Αθλητισμού, Δημοτικών Βιβλιοθηκών και Μουσικής Παιδείας που περιλαμβάνει τις παρακάτω οργανικές μονάδες:
α)Τμήμα Παιδείας - Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς
β) Τμήμα Πολιτισμού και Αθλητισμού
γ) Τμήμα Δημοτικών Βιβλιοθηκών και Μουσικής Παιδείας
ΣΤ. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
1.Διεύθυνσης Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικών Υπηρεσιών
α) Τμήμα Αξιοποίησης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
β) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου
γ) Τμήμα Εξυπηρέτησης Δημοτών
δ) Τμήμα Υποστήριξης Δημοτικών Οργάνων και Συνδυασμών
2. Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει τις παρακάτω οργανικές μονάδες:
α)Τμήμα Προϋπολογισμού και Λογιστηρίου
β) Τμήμα Εισπράξεων και Πληρωμών (Ταμειακή Υπηρεσία)
γ)Τμήμα Προμηθειών και Διαχείρισης Υλικών
δ) Τμήμα Προσόδων και Πόρων
ε) Τμήμα Οργάνωσης & Αδειοδότησης Εμπορικής Δραστηριότητας
3. Διεύθυνση Έργων Υποδομών, Βιώσιμης Κινητικότητας και Εφαρμογής Σχεδίου Πόλης που περιλαμβάνει τις παρακάτω οργανικές μονάδες:
α) Τμήμα Σχεδιασμού και Μελετών Έργων Υποδομών, Βιώσιμης Κινητικότητας και Κτιριακής Ανάπτυξης
β) Τμήμα Κατασκευής και Συντήρησης Έργων Υποδομών, Βιώσιμης Κινητικότητας και Κτιριακής Ανάπτυξης
γ) Τμήμα Έκδοσης Αδειών Δόμησης & Σχεδίου Πόλης (Υπηρεσία ΔΟΜ)
δ) Τμήμα Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου
ε) Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων & Εγκαταστάσεων
4. Διεύθυνση Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών που περιλαμβάνει τις παρακάτω οργανικές μονάδες:
α) Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών
β)Τμήμα Εσωτερικής Ανταπόκρισης και Διοικητικής Υποστήριξης Διεύθυνσης
Ζ. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
1. Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες με έδρα τη Δημοτική Ενότητα Ζαλόγγου
2. Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες με έδρα τη Δημοτική Ενότητα Λούρου
Άρθρο 2
Διάρθρωση Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών
Οι Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες του Δήμου είναι εγκατεστημένες στην έδρα των δύο Δημοτικών Κοινοτήτων. Εξυπηρετούν τις Δημοτικές Κοινότητες και περιλαμβάνουν υπηρεσίες οι οποίες υπάγονται διοικητικά σε αντίστοιχες Διευθύνσεις ή Τμήματα των Κεντρικών Υπηρεσιών του Δήμου
Σύμφωνα με τον νέο ΕΟΥ δημιουργούνται επιπλέον νέες θέσεις προσωπικού 111 με 43 ΠΕ , 32 ΤΕ, 19 ΔΕ ΚΑΙ 17ΥΕ ΣΥΝΟΛΟ 153 ΠΕ ΚΑΙ ΤΕ, 183 ΔΕ ΚΑΙ ΥΕ.
Τέλος, ο κος Γεωργάκος ευχαρίστησε τους Διευθυντές και τους προϊσταμένους των διευθύνσεων και της διαπαραταξιακής επιτροπής για την σύνταξη του νέου ΟΕΥ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου