Το κείμενο που έδωσαν στη δημοσιότητα αναφέρει:
«Οι υποψήφιοι εξεταζόμενοι των πανελληνίων εξετάσεων, καθώς και οι μαθητές της Α & Β Λυκείου ΓΕΛ (Ημερήσιων – Νυκτερινών )& ΕΠΑΛ βιώνουν ένα ψυχολογικό μαρτύριο και έχουν χάσει τελείως την καθημερινότητα τους, εξαιτίας της πανδημίας τα τελευταία 2 χρόνια.
Ειδικότερα οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τύπων Λυκείου που εξετάζονται φέτος, έχουν διανύσει 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης με αυτονόητες ελλείψεις και κενά, τα οποία σε συνδυασμό με το τρομερό άγχος που βιώνει ο σύγχρονος έφηβος καθιστούν την προετοιμασία για τις πανελλήνιες εξετάσεις από μόνη της έναν Γολγοθά.
Παρόλα αυτά το υπουργείο Παιδείας, σαν να μην έχει συμβεί τίποτα, σαν όλα να λειτουργούν κανονικά τα 2 τελευταία χρόνια, αύξησε την ύλη σε κάθε κατεύθυνση, σε υπερβολικό επίπεδο και επιμένει στην εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων . Εμείς, οι καθηγητές και οι καθηγήτριες που δίνουμε καθημερινά μάχη για την ουσιαστική μόρφωση των μαθητών μας και παρόλες τις φιλότιμες προσπάθειες μας διαπιστώνουμε πως η ύλη είναι υπέρογκη και δεν μπορεί να αφομοιωθεί από τους μαθητές.
Ταυτόχρονα βλέπουμε τους μαθητές μας να παθαίνουν κρίσεις άγχους, εξαιτίας της καθημερινής πίεσης που βιώνουν για να μπορέσουν μέσα σε αυτές τις συνθήκες να πετύχουν στις εξετάσεις. Εξαντλούνται και πιέζονται σε ακραίο βαθμό, στερούνται την κοινωνική τους ζωή, ακόμη και ώρες ύπνου, ώστε να κάνουν τα όνειρα τους πραγματικότητα. Για να πραγματώσουν όμως τα όνειρα αυτά, βιώνουν αυτό τον τωρινό εφιάλτη.
Με το κείμενο αυτό που φέρει τις υπογραφές μας, ως Καθηγητές ζητάμε την μείωση –αναδιάρθρωση της ύλης των πανελλαδικών εξετάσεων και τη μη εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων τουλάχιστον για τις φετινές εξετάσεις».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου