Υπόμνημα-αίτημα προς τον Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέξανδρο Καχριμάνη και στον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Πρέβεζας Στράτο Ιωάννου με το οποίο ζητούν την διαμόρφωση της οδού Σόλωνος Γκίκα, απέστειλαν 211 κάτοικοι της Φιλιππιάδας.
Υπόμνημα - Αίτημα Δημοτών της πόλης της Φιλιππιάδας
Για κατασκευή πεζοδρομίων και λοιπών αισθητικών παρεμβάσεων
στην οδό Σόλωνος Γκίκα
Α. Ιστορικό:
Η οδός Σόλωνος Γκίκα, που ορίζεται από τις διασταυρώσεις της Ε.Ο. Αντιρρίου- Ιωαννίνων με την οδό Μπιζανίου, μήκους 900 μέτρων κατασκευάστηκε το 1960, αποτέλεσε και λειτούργησε ως τμήμα της Ε.Ο. Αντιρρίου- Ιωαννίνων.
Η περιοχή, που διέσχιζε η νέα αυτή χάραξη, την εποχή εκείνη ήταν αδόμητη άρα ως επιλογή ήταν άριστη αφού η Φιλιππιάδα αποκτούσε περιφερειακή οδό και αποσυμφόριζε την οδό Μπιζανίου που ως τότε αποτελούσε τμήμα της Ε.Ο. Αντιρρίου- Ιωαννίνων.
Β. Σημερινή κατάσταση:
Στα 60 χρόνια που πέρασαν η οδός Σόλωνος Γκίκα αλλάζει ρόλο, από περιφερειακή οδός μετατρέπεται σε κεντρική οδό της πόλης αφού ένθεν και ένθεν της οδού έχει αναπτυχθεί πυκνή πολεοδομική δόμηση, πολλές και ποικίλες επαγγελματικές δραστηριότητες έχουν πρόσοψη στην οδό, το 1ο Δημοτικό Σχολείο (δυναμικότητας 250 μαθητών), το 1ο ολοήμερο Νηπιαγωγείο , ο Παιδικός Σταθμός της Πόλης , το Δημοτικό Στάδιο, ο ενοριακός Ναός του Αγίου Βησσαρίωνος και το κοιμητήριο του Αγίου Αθανασίου, εξυπηρετούνται από την οδό Σόλωνος Γκίκα.
Το κυκλοφοριακό φορτίο της οδού έχει αυξηθεί σημαντικά ,γιατί οχήματα από την παράκτια ζώνη και την Πρέβεζα, διέρχονται μέσα από τη Φιλιππιάδα για να εισέλθουν στη Νέα (Ιόνια) Οδό.
Ο δρόμος όμως εξακολουθεί να λειτουργεί με προδιαγραφές του 1960. Πεζοδρόμια δεν έχουν κατασκευασθεί ποτέ. Η κατάσταση τριτοκοσμική. Βλάστηση, λακκούβες που γεμίζουν νερά όταν βρέχει, αναγκάζουν τους πεζούς να χρησιμοποιούν το οδόστρωμα για τη μετακίνησή τους.
Την τελευταία δεκαετία έχουν συμβεί δεκατέσσερα (14) θανατηφόρα ατυχήματα και δεκάδες βαρείς τραυματισμοί. Το τελευταίο τετράμηνο δύο σοβαρά ατυχήματα επί της Σόλωνος Γκίκα , το ένα θανατηφόρο και το άλλο με βαρύ τραυματισμό , συγκλόνισαν τη μικρή μας κοινωνία. Αυτός είναι ο λόγος που με επιτάσεως επανερχόμαστε σε παλαιότερο αίτημά μας.
Δεν μας απασχολεί ποιος θα είναι ο φορέας υλοποίησης του έργου, ούτε και το οικονομικό κόστος.
Τι ζητάμε:
Ζητάμε το αυτονόητο. Τη σύνταξη και την υλοποίηση μελέτης που θα περιλαμβάνει κατασκευή πεζοδρομίων και βασικές αισθητικές παρεμβάσεις στον κεντρικότερο δρόμο της Φιλιππιάδας, που είναι η οδός Σόλωνος Γκίκα.
Αν θέλουμε ως Πολιτεία και Αυτοδιοίκηση να ισχυριζόμαστε ότι μας ενδιαφέρει πολίτες (ειδικά μικρά παιδιά , ηλικιωμένοι ) και οχήματα να κυκλοφορούν με στοιχειώδεις συνθήκες ασφάλειας.
Αν θέλουμε να ισχυριζόμαστε ότι σεβόμαστε τον πολίτη.
Πόσο κοστολογείται αλήθεια η ανθρώπινη ζωή;
Οι Αιτούντες".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου