Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τετάρτη, Ιουλίου 20, 2022

Μεγαλόπνοο project από τον Δήμο Πρέβεζας - Αναλυτικά όλα τα στοιχεία


Το Υπουργείο Εσωτερικών με την 43972/1.7.2022 Πρόσκλησή του καλεί τους Δήμους να υποβάλλουν αιτήσεις χρηματοδότησης για το πρόγραμμα πρόταση «Βελτίωση Οδικής Ασφάλειας».

Ο Δήμος Πρέβεζας προτίθεται να υποβάλλει πρόταση για την εκτέλεση του έργου Διαμόρφωση περιοχής Φόρου Δήμου Πρέβεζας.

Έτσι λοιπόν, η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Πρέβεζας στην προσεχή συνεδρίασή της καλείται να εγκρίνει την μελέτη «Διαμόρφωση περιοχής Φόρου Δήμου Πρέβεζας»

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

Στόχος και σκοπιμότητα του έργου

Η περιοχή του έργου «ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΦΟΡΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ» αποτελεί ένα από τα κεντρικότερα σημεία της πόλης της Πρέβεζας. Συγκεντρώνει υψηλό αριθμό κατοικιών, εμπορικών επιχειρήσεων και υπηρεσιών, τα οποία λειτουργούν ως σημεία γένεσης κυκλοφορίας.

Ο υφιστάμενος κυκλικός κόμβος (Κ.Κ.1) στο Φόρο αντιμετωπίζει σοβαρά ζητήματα οδικής ασφάλειας και λειτουργίας, τα οποία οφείλονται αφενός στο μεγάλο αριθμό διασταυρούμενων κινήσεων και αφετέρου στην ελλιπή ορατότητα. Επιπλέον, η μεγάλη ζήτηση για στάθμευση, καθιστά τις υπάρχουσες, νόμιμες θέσεις στάθμευσης ανεπαρκείς, με αποτέλεσμα την παράνομη στάση και στάθμευση επί του κόμβου προκαλώντας τριβή και καθυστερήσεις στις ροές του κύριου οδικού δικτύου.

Το σύνολο των παρεμβάσεων θα βελτιώσει την οδική ασφάλεια και λειτουργικότητα των οδών της μελετώμενης περιοχής. Μέσω των δύο κόμβων και της ανακατασκευής των υφιστάμενων δημοτικών οδών θα διασφαλισθεί:

 η ασφαλής και απρόσκοπτη κίνηση των οχημάτων επί των οδών,

 η ασφαλής και απρόσκοπτη κίνηση των πεζών, μέσω των διαβάσεων και των

πεζοδρομίων που θα κατασκευαστούν,

 η ασφαλής κυκλοφοριακή σύνδεση των πολλών συμβαλλόμενων οδών,

 η αποτροπή παράνομων και επισφαλών συνθηκών στάθμευσης, καθώς και

 η ελαχιστοποίηση πιθανότητας ατυχημάτων.

Βασικά στοιχεία του έργου 

Η παρούσα συνοπτική τεχνική έκθεση απαιτείται σύμφωνα με το άρθρο 4 της ΚΥΑ με  αριθμό οικ.170613/13 (ΦΕΚ 2505 Β’/07.10.2013) ως ένα από τα απαραίτητα στοιχεία τεκμηρίωσης προκειμένου το εν λόγω έργο να υπαχθεί σε Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις.

Το φυσικό του αντικείμενο αφορά το σύνολο των εργασιών -σε συνολικό μήκος 566,952 m του υφιστάμενου οδικού δικτύου- (χωματουργικά, τεχνικά, καθαιρέσεις σκυροδέματος,

Για την κατασκευή του έργου θα πραγματοποιηθούν παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο της

περιοχής μελέτης, όπως αυτό παρατίθεται:

 Δημοτική Οδός Κίτσου Τζαβέλλα

 Δημοτική Οδός Χαονίας

 Λεωφόρος Ιωαννίνων

 Δημοτική Οδός Γραβιάς

 Λεωφόρος Ειρήνης

 Δημοτική Οδός Π. Τσαλδάρη

 Δημοτική Οδός Ατιντανών

 Δημοτική Οδός Σελεύκειας

 Δημοτική Οδός Φιλώτα

 Υφιστάμενος ισόπεδος κόμβος στη συμβολή της Οδού Ιωαννίνων, Λεωφόρου

Ειρήνης και των Δημοτικών Οδών Κίτσου Τζαβέλλα, Χαονίας, Π. Τσαλδάρη,

Ατιντανών και Σελεύκειας

Στην εικόνα που ακολουθεί φαίνεται η υφιστάμενη κατάσταση του οδικού δικτύου της

περιοχής του έργου.

Με βάση την οριστική μελέτη οδοποιίας του έργου, η υψηλότερη κατάταξη κατά ΟΜΟΕ-

ΛΚΟΔ των ανωτέρω οδών είναι η ομάδα Β/λειτουργική βαθμίδα IV. Το σύνολο των δημοτικών οδών κατατάσσεται στην ομάδα οδών Δ και στη λειτουργική βαθμίδα IV.

Αναλυτικότερα, ανά σκέλος του μελετώμενου έργου θα πραγματοποιηθούν:

 Δημοτική οδός Κίτσου Τζαβέλλα Α: ανακατασκευή του υφιστάμενου

οδοστρώματος της οδού μιας κατεύθυνσης, σε μήκος 45,030 m και συνολικό

πλάτος 4 m, κατασκευή κρασπεδόρειθρου πλάτους 0,40 m, διαμόρφωση θέσεων

στάθμευσης και θέσης στάθμευσης ΑΜΕΑ, καθώς και διαμόρφωση πλακόστρωτου,

δεξιά ως προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας της οδού.

 Δημοτική οδός Κίτσου Τζαβέλλα Β: ανακατασκευή του υφιστάμενου

οδοστρώματος της οδού μιας κατεύθυνσης, σε μήκος 20,185 m και συνολικό

πλάτος 3 m, κατασκευή κρασπεδόρειθρου πλάτους 0,40 m

 Λεωφόρος Ιωαννίνων: ανακατασκευή του υφιστάμενου οδοστρώματος της οδού

με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, σε μήκος 64,651 m και συνολικό

πλάτος 12 m, κατασκευή κρασπεδόρειθρου και νησίδας συνολικού πλάτους 1,25 m

 Δημοτική οδός Χαονίας: ανακατασκευή του υφιστάμενου οδοστρώματος της οδού

μιας κατεύθυνσης, σε μήκος 27,270 m και συνολικό πλάτος 3,5 m, κατασκευή

κρασπεδόρειθρου πλάτους 0,40 m

 Δημοτική οδός Γραβιάς: ανακατασκευή του υφιστάμενου οδοστρώματος της οδού

μιας κατεύθυνσης, σε μήκος 32,177 m και συνολικό πλάτος 3,5 m, κατασκευή

κρασπεδόρειθρου πλάτους 0,40 m

 Λεωφόρος Ειρήνης: ανακατασκευή του υφιστάμενου οδοστρώματος της οδού με

μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, σε μήκος 52,637 m και συνολικό πλάτος

6,5 m, κατασκευή κρασπεδόρειθρου πλάτους 0,40 m, διαμόρφωση δεξιά της οδού

εκτενούς πλακόστρωτης περιοχής (πεζοδρόμιο), έργα πρασίνου στα πλαίσια

ανάπλασης της περιοχής του κόμβου, μετακίνηση της στάσης υπεραστικού

λεωφορείου που βρίσκεται επί της λεωφόρου για λόγους βελτίωσης της

κυκλοφοριακής λειτουργικότητας του κόμβου.

 Δημοτική οδός Π. Τσαλδάρη: ανακατασκευή του υφιστάμενου οδοστρώματος της

οδού μιας κατεύθυνσης, σε μήκος 34,437 m και συνολικό πλάτος 5 m, κατασκευή

κρασπεδόρειθρου πλάτους 0,40 m, καθώς και διαμόρφωση εκτενούς


 Δημοτική οδός Σελεύκειας (κλάδος της που καταλήγει στον κόμβο ΚΚ1):

ανακατασκευή του υφιστάμενου οδοστρώματος της οδού μιας κατεύθυνσης, σε

μήκος 35,421 m και συνολικό πλάτος 4 m, κατασκευή κρασπεδόρειθρου πλάτους

0,40 m και τοίχου αντιστήριξης, διαμόρφωση θέσεων στάθμευσης, καθώς και

διαμόρφωση πλακόστρωτου, δεξιά ως προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας της

οδού

 Κλάδος Κ.Ο.1: ανακατασκευή του υφιστάμενου οδοστρώματος της οδού μιας

λωρίδας κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, σε μήκος 34,577 m και συνολικό πλάτος 7

m, κατασκευή κρασπεδόρειθρου πλάτους 0,40 m και τοίχων αντιστήριξης,

διαμόρφωση θέσεων στάθμευσης και θέσης στάθμευσης ΑΜΕΑ, καθώς και

διαμόρφωση πλακόστρωτου εκατέρωθεν της οδού

 Δημοτική οδός Φιλώτα: ανακατασκευή του υφιστάμενου οδοστρώματος της οδού

μιας κατεύθυνσης, σε μήκος 18,251 m και συνολικό πλάτος 4,5 m, κατασκευή

κρασπεδόρειθρου πλάτους 0,40 m

 Δημοτική οδός Σελεύκειας (κλάδος της που καταλήγει στον κόμβο ΚΚ2):

ανακατασκευή του υφιστάμενου οδοστρώματος της οδού μιας κατεύθυνσης, σε

μήκος 22,705 m και συνολικό πλάτος 4 m, κατασκευή κρασπεδόρειθρου πλάτους

0,40 m και τοίχου αντιστήριξης, διαμόρφωση θέσεων στάθμευσης, καθώς και

διαμόρφωση πλακόστρωτου, δεξιά ως προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας της

οδού

 Κλάδος Κ.Ο.2: ανακατασκευή του υφιστάμενου οδοστρώματος της οδού μιας

κατεύθυνσης, σε μήκος 9,984 m και πλάτος 4,5 m, κατασκευή κρασπεδόρειθρου

πλάτους 0,40 m

 Κλάδος Κ.Ο.3: ανακατασκευή σε μήκος 18,003 m και πλάτος 3,5 m του

υφιστάμενου οδοστρώματος της οδού μιας κατεύθυνσης που θα διέρχεται κάθετα

τον κλάδο Κ.Ο.1 δεν θα έχει πρόσβαση στον κόμβο και κατασκευή

κρασπεδόρειθρου πλάτους 0,40 m

 Κυκλικός Κόμβος 1 (ΚΚ1): ανακατασκευή εννιασκελούς κόμβου κυκλικής κίνησης

ακτίνας R = 26,5 m δύο λωρίδων κυκλοφορίας στη συμβολή των δημοτικών οδών,

Κίτσου Τζαβέλλα Α & Β, Χαονίας, Γραβιάς, Λεωφόρου Ειρήνης και Ιωαννίνων, Π.

Τσαλδάρη, Ατιντανών και Σελεύκειας.

 Κυκλικός Κόμβος 1 (ΚΚ2): ανακατασκευή τετρασκελούς κόμβου κυκλικής κίνησης

ακτίνας R = 11,0 m μίας λωρίδας κυκλοφορίας στη συμβολή των οδών Κ.Ο.1, Κ.Ο.2,

Φιλώτα και Σελεύκειας.

 διαμόρφωση θέσεων στάθμευσης

 οριζοντιογραφική και μηκοτομική προσαρμογή στο υφιστάμενο οδόστρωμα

 οδοστρωσία

 ασφαλτικά

 έργα πρασίνου

Ο καθορισμός των φάσεων κατασκευής συναρτήσει των αναγκαίων κυκλοφοριακών μέτρων θα καθοριστεί στα πλαίσια της μελέτης προσωρινής σήμανσης εκτελούμενων έργων που θα εκτελέσει ο Ανάδοχος και θα εγκρίνει η Υπηρεσία Επίβλεψης.

Κατά τη φάση λειτουργίας του έργου, προβλέπονται οι αναγκαίες εργασίες συντήρησης οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης και αποκατάστασης της ποιότητας του οδοστρώματος και των γραμμικών κατασκευών (κρασπεδόρειθρα, πεζοδρόμια).

Η συνολική δαπάνη των εργασιών που απαιτούνται για την κατασκευή του έργου με βάση την οριστική μελέτη οδοποιίας ανέρχεται σε 384.000,00 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των ΓΕ & ΟΕ 18%, Απρόβλεπτων 15% και μη συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ (24%).

Δείτε πως θα γίνει μετά την ανάπλαση



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου