Με λαμπρότητα, έπειτα από δύο χρόνια λόγω πανδημίας, γιορτάστηκαν τα Θεοφάνεια στη πόλη της Πρέβεζας.
Στον Μητροπολιτικό Ναό της πόλης του Αγίου Χαραλάμπους, χοροστατούντος του Μητροπολίτου Νικοπόλεως και Πρεβέζης κ.Χρυσοστόμου, παρουσία πλήθους πιστών, των πολιτικών και στρατιωτικών αρχών, τελέστηκε θεία λειτουργία.
Η τελετή πραγματοποιήθηκε από σκάφος προκειμένου να τιμηθεί η ναυτική παράδοση της Πρέβεζας και αποτελεί ένα έθιμο που καθιέρωσε ο Μητροπολίτης Χρυσόστομος από την ενθρόνισή του στην Πρέβεζα.
Φέτος μάλιστα, στο λιμάνι της Πρέβεζας για τον σταυρό βούτηξε και μια νεαρή κοπέλα, !







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου