Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τρίτη, Ιουλίου 18, 2023

Αντώνης Μπέζας: Δεν επιδιώκω να πάρω «πολιτική ρεβάνς»


Σημεία συνέντευξης του υποψήφιου Δήμαρχου Ηγουμενίτσας Αντώνη Μπέζα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του  τηλεοπτικού σταθμού «ΒΗΜΑ Τηλεόραση» και  το δημοσιογράφο Παναγιώτη Μπούρχα:

-Δεν επιδιώκω να πάρω «πολιτική ρεβάνς»       

Η προσπάθεια που κάνω δεν είναι για να αποκτήσω κάποια καρέκλα, ούτε η καρέκλα είναι για μένα αυτοσκοπός. Είχα καρέκλες  και στο πρόσφατο παρελθόν  και σε κάθε περίπτωση έχω τη δουλειά μου. Ούτε επιδιώκω να πάρω κάποια «πολιτική ρεβάνς» και να επιστρέψω μέσω της Αυτοδιοίκησης στην κεντρική πολιτική σκηνή. Ο κύκλος μου στην κεντρική πολιτική σκηνή έχει κλείσει. Τη συσσωρευμένη εμπειρία και τις γνώσεις  που έχω,  θέλω να τις χρησιμοποιήσω για το Δήμο που μεγάλωσα εγώ και τα παιδιά μου. Μπορώ να προχωρήσω  όλα τα μεγάλα και σημαντικά θέματα που θα απογειώσουν τον τόπο μας  όπως  η κατασκευή του περιφερειακού δρόμου και του οδικού άξονα Ηγουμενίτσα- Μαυρομάτι, η σιδηροδρομική σύνδεση του Λιμανιού μας, η προσέλκυση επενδύσεων, η ψηφιακή ανασυγκρότηση του Δήμου  ή η επιστροφή του Πανεπιστημίου στην Ηγουμενίτσα.

-Η Αυτοδιοίκηση έχει τον πρώτο λόγο για όλα τα θέματα  

Πολλά από αυτά τα μεγάλα θέματα δεν είναι θέματα καθαρά της Αυτοδιοίκησης. Όμως η Αυτοδιοίκηση έχει τον πρώτο λόγο. Ο Δήμαρχος δεν είναι διαιτητής μικρών ή μεγάλων συμφερόντων, ούτε τερματοφύλακας απέναντι σε ένα επιθετικό κράτος που βαράει πέναλτι, όπως είναι ο σημερινός Δήμαρχος. Είναι σύμμαχος στις επιδιώξεις των δημοτών του. Ο Δήμαρχος πρέπει να είναι παντού, για τα πάντα. Με όλους, και  όχι μόνο με την παρέα  του.  Ο Δήμαρχος πρέπει να κινείται μαχητικά και να διεκδικεί. Μπορεί να μην κερδίζει  όλες τις μάχες. Πρέπει όμως να τις δίνει. Με αυτοπεποίθηση και σιγουριά. Και εγώ διαθέτω για τις μεγάλες μάχες τη σιγουριά, τη γνώση και  την εμπειρία για να τις κερδίσω.

-Μπορώ να διεκδικώ αλλά και να συνεργάζομαι 

Παρότι είμαι στέλεχος συγκεκριμένου κόμματος,  έχω αποδείξει ότι μπορώ να διατυπώνω τεκμηριωμένα την άποψή μου, ότι μπορώ να διεκδικώ για τον τόπο μου υπερασπιζόμενος τα τοπικά συμφέροντα αλλά και ότι ταυτόχρονα μπορώ να συνεργάζομαι με όλους και να δημιουργώ προγραμματικές συγκλίσεις. Παρατηρώ το τελευταίο διάστημα μια αγωνιώδη προσπάθεια κάποιων να «επιστρατεύσουν» τα κόμματα μπροστά στη δική μου «απειλή – υποψηφιότητα». Οι βουλευτικές εκλογές όμως  τελείωσαν. Δεν κρίνονται τα κόμματα. Αυτά κρίθηκαν. Άλλα πράγματα είναι που κρίνονται στις αυτοδιοικητικές εκλογές.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου