Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 02, 2023

Υποψήφιος με το Δήμο της Καρδιάς μας του Δημάρχου Πρέβεζας, ο Αλέκος Τζουμελέκας


Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στη Δ.Ε.Πρέβεζας με τον συνδυασμό Δήμος της Καρδιάς μας ! του Δημάρχου, Νίκου Γεωργάκου ο Αλέκος Τζουμελέκας.

Ο κος Τζουμελέκας ελεύθερος επαγγελματίας, ασχολείται ενεργά στον χώρο του εμπορίου αλιευμάτων και τα τελευταία έντεκα χρόνια διατηρεί κατάστημα στην πόλη της Πρέβεζας, είναι πατέρας τριών παιδιών και διαθέτει ένα ευρύ κύκλο γνωριμιών. 

Αναμφίβολα η συμμετοχή του στον συνδυασμό του Νίκου Γεωργάκου προσδίδει πολλά συν για τον τελικό στόχο, της νίκης των δημοτών στις 8 Οκτωβρίου. 

Ο ίδιος σε ανακοίνωση του αναφέρει :

Αποφάσισα να δραστηριοποιηθώ ενεργά στις επικείμενες Δημοτικές εκλογές καθώς από τα εφηβικά μου χρόνια συνέβαλα στον πολιτικό χώρο  όπως και στα κοινά (διετέλεσα για τρία χρόνια πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομάδας ‘Θρίαμβος Λούρου΄) επίσης έχω εκλεγεί κατά το παρελθόν δημοτικός σύμβουλος στον πρώην Δήμο Λούρου και τέλος έχω διατελέσει πρόεδρος της Τ.Ο. Νέας Δημοκρατίας Λούρου για χρονικό διάστημα δώδεκα ετών.

Η καθημερινή επαφή με τους συμπολίτες μου αλλά και η επιθυμία για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο του Δήμου Πρέβεζας αποτελεί το μοναδικό κίνητρο για να είμαι υποψήφιος με τον συνδυασμό του κ.Γεωργάκου ενός ανθρώπου με πραγματικό όραμα, θέληση και ικανότητα!

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου