Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τρίτη, Απριλίου 30, 2024

ΠΡΕΒΕΖΑ: Ανακοίνωση Παναγιώτη Δημολίτσα


Την παρακάτω ανακοίνωσε μας απέστειλε ο κος Παναγιώτης Δημολίτσας.

Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

Μετά από 2,5 χρόνια έκλεισε ένας κύκλος επαγγελματικός . Ζούμε σε μια μικρή κοινωνία και τις περισσότερες φορές ακούγονται ανακρίβειες για διάφορα ζητήματα.

Προκειμένου λοιπόν να διαφυλάξω το όνομά μου και την ακεραιότητα της οικογένειας μου αλλά και προς ενημέρωση όλων και κυρίως των ανθρώπων που συνεργαστήκαμε και με εμπιστεύτηκαν, έχω να επισημάνω τα εξής :

α) η επαγγελματική μου πορεία έως σήμερα είναι αψεγάδιαστη και ιδιαίτερα σε θέσεις ευθύνης που υπήρξα επικεφαλής .Έως και σήμερα διευθυντές, προϊστάμενοι και συνεργάτες επαινούν ακόμα τις υπηρεσίες που προσέφερα. 

Β) η επιλογή για την παύση εργασιών στην τελευταία επαγγελματική μου δραστηριότητα ήταν μονόδρομος ! 
 
Εύχομαι υγεία και καλό Πάσχα σε όλους . 

Με εκτίμηση 
Παναγιώτης Δημολίτσας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου