Υπάλληλος γραφείου - Administrator/Coordinator
● Θέση πλήρους απασχόλησης
● Μέρες: Δευτέρα-Παρασκευή, Ωράριο: 08.00-16.00
● Τοποθεσία: Στην μονάδα της εταιρείας “ΒΙΟΑΕΡΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ 1 ΙΚΕ”, Νέος Ωρωπός, Πρέβεζα
Περιγραφή Θέσης:
● Καταχώρηση εξόδων και εσόδων σε ERP πρόγραμμα (SoftOne).
● Αρχειοθέτηση και τήρηση εμπορικών εγγράφων, τιμολογίων, δελτίων αποστολής, μελετών, συμφωνητικών και λοιπών σημαντικών εγγράφων.
● Διαχείριση logistics - δρομολόγηση, παρακολούθηση και έλεγχος εισερχόμενων και εξερχόμενων μεταφορών.
● Συντονισμός αναγκών τις μονάδας και συνεχής ενημέρωση προσωπικού για διαδικασίες και ζητήματα που προκύπτουν.
● Έλεγχος προμηθειών και καταγραφή αναγκών για μελλοντικές παραγγελίες.
● Συνεχής επικοινωνία, τηλεφωνική και μέσω αλληλογραφίας, με την έδρα της εταιρείας στην Αθήνα και το λογιστήριο.
● Επικοινωνία με προμηθευτές, λοιπούς συνεργάτες και δημόσιους φορείς.
● Διαχείριση και σύνταξη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και επιστολών.
● Σύνταξη ημερήσιου δελτίου αναφοράς - report μονάδας και σύνταξη επιπρόσθετων αναφορών βάση των αναγκών που προκύπτουν.
● Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων και προτεραιοποίησης.
Απαιτήσεις:
● Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ.
● Απαραίτητη προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 ετών.
● Ευχέρεια χειρισμού ERP συστημάτων, γνώση χρήσης SoftΟne θα συνεκτιμηθεί.
● Άριστη γνώση MS Office (Εxcel, Word κ.α).
● Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ.
● Γνώσεις λογιστικής.
● Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας.
● Κάτοχος μεταφορικού μέσου.
● Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις.
Προσωπικά Χαρακτηριστικά:
● Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης.
● Ευελιξία στο ωράριο εργασίας.
● Υπευθυνότητα, οργάνωση, εχεμύθεια.
● Ικανότητα εκπλήρωσης προθεσμιών και πλάνων.
● Συνέπεια, επαγγελματισμός και οργανωτικότητα.
● Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.
● Ικανότητα λήψης αποφάσεων.
● Χρήση καλών πρακτικών.
● Έξοδα μετακίνησης.
● Επιπλέον παροχές ιδιωτικής ασφάλισης.
● Προοπτικές ανέλιξης.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟ info@biopreveza1.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου